Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Heb je al tatoeages?

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Wow dat is wel een heftige tatoeage. Maar ook super mooi.

Mim89 vindt dit leuk.
  3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ja een paar kleintjes.
    Hartje op m'n buik ooit zelf gedaan maar door zwangerschappen totaal verpest:roflmao: Laatst laten bijwerken maar eigenlijk is coveren of laseren de beste optie.

Namen van de kids op m'n onderarm

En op mijn linker boven arm (achterkant) een bloem met de tekst Voelen is leven

Ik wil nog een beensleeve & een tekst op mijn ruggengraat en het liefst nog een tekst op lijn ribbenkast.:D

Jij dan?:)

Mim89 vindt dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Eerste stuk staat erop:

Screenshot_20240604_154133_Gallery.jpg

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik heb er inmiddels een aantal haha :o: Beide armen buitenkant helemaal vol, linker onderarm binnenkant 'Mama' met een bloem en hartje, rechter onderarm binnenkant 2 vlinders met de tekst 'forever' voor mijn miskramen, op mijn bovenrug tussen schouderbladen een teken wat staat voor familie met de voorletters van mijn moeder, zus, neefjes en nichtje erbij, in mijn hals vanuit achter mijn rechteroor de tekst 'against all odds' (op die plek liep vroeger mijn vp drain) en sinds vandaag dus het stuk op de achterkant van mijn linkerbovenbeen.

brownielover vindt dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hahah hier ook een verslaafde :roflmao:
    Ben momenteel bezig met een sleeve.. stukje bij beetje.
    Heb een redelijke op mn rug. Helaas slecht gezet :( 1 op mn voet, polsen, andere onderarm en schaamstreek :roflmao:

brownielover en Mim89 vinden dit leuk.
  7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Mim89 vindt dit leuk.
  8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, al was hij net zo oud als ik, koning, mega knap alla brad pitt, en helemaal perfect dan nog had mijn familie commentaar gehad :roflmao:. Ik wist dat ze nu wat zouden vinden van de afstand en wilde niks zeggen overzijn leeftijd, denk dat ontdekken zevanzelf maar werd naar gevraagd... ik hoorde al een ooh zo ver weg heeft hij vast meer.... en een ik zal wel een keer keuren of het wat is... tja hahaha,
    Hoe staat het er voor met jouw hypotheek aanvraag, is dat nu eindelijk rond?
    En super lief, hij heeft ook speciaal voor mijn verjaardag dus vrij, dus echt super. En we gaan naar Nijmegen, hij kende dat niet dus ik wacht het afwat hij er van vindt.... hij zegt dan het maakt niet uit wat we gaan doen, met jouw gezelschap is het sws leuk :oops:

@Mim89, zo dat is een flinke tattoo, hij is wel mooi gezet! En mooi wat dingen met een speciale betekenis.

@Megara, wanneer is de tweede date?

@hier, eigenlijk weinig nieuws omtrent mijn date, hij is gewoon heerlijk consequent in appjes en afspreken, dus dat is zo fijn, geeft een gevoel van zekerheid. En ook het vooruit plannen is zo fijn.

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh vreselijk. Nooit goed dus eigenlijk. Waren ze ergens ook wel een beetje enthousiast?
    Was het jouw idee om naar Nijmegen te gaan? En wat ga je er doen?:) Wel leuk zoveel dagjes weg met elkaar, leer je elkaar op zoveel vlakken kennen! En zo leuk dat ie zo consequent is in alles. Echt heel fijn :) Jullie hadden nog geen bekenden van elkaar ontmoet toch?

Nee hypotheek nog niet rond. BKR is er wel vanaf nu dus ik verwacht het met 2 weken toch wel rond te hebben, ben er wel klaar mee.:rolleyes:

Ik ga vanavond even naar Y toe. Heb er speciaal oppas voor geregeld:o: Niet heel lang, denk een uurtje of 2/2,5
    En vrijdag zie ik hem ook weer.

Vanmiddag eerst nog interventie bij therapeut met m'n vriendinnen. Zie daar wel enorm tegenop bleh.

vlindermoeder vindt dit leuk.
  10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Mim89 vindt dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Pff oh ja zo'n hypotheek kan zo'n gezeur zijn en stress opleveren. hopelijk hoor je snel dat het rond is.

Oh dat klinkt leuk zeg :) Nijmegen is best een hele leuke stad.

@hier ik ben nog steeds een beetje met mezelf aan het bakkelijen of ik nou morgen wel of niet naar schiphol ga om hem op te halen als verrassing. Ik zou dan met de trein moeten en zijn vlucht is behoorlijk laat, dus in mn hoofd gaat dat dan alweer mis he? Dat mijn trein vertraging heeft ofzo (ik zou een trein 2 uur te vroeg nemen, zo ben ik gewoon uberhaupt al maar nu helemaal). En dan: wat als je niet van het station in de aankomsthal kan komen? (ik zou niet weten waarom niet). Wat als zijn vlucht niet gaat en hij toch pas de dag erna komt, zit ik de hele nacht vast op schiphol. Whaha, mensen waarom werkt mijn hoofd zo? :roflmao:

12. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Herkenbaar hoor. Tja, wat is er erg aan te vroeg zijn? Dan kun je daar heerlijk op je gemak wat eten en drinken. Natuurlijk kun je vanaf station naar de aankomsthal. Anders zou iedereen met de auto moeten komen.
    En in geval van nood zijn er een aantal hotels direct op Schiphol.

Ik denk dat de verrassing om daar te staan voor hem echt zo lief is

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    #3933 Lill, 5 jun 2024
    Laatst bewerkt: 5 jun 2024
    Mja, ik heb echt geen idee waarom mijn hoofd zo werkt hoor. Ik kan prima dat soort dingen tegenspreken en wegredeneren, maar blijf het vreemd vinden whaha.
    Ik hoop dat hij dat ook vind.

Zou mijn werk ook leuk vinden als ik vrijdag te laat ben whahaha

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Gewoon doen!! Super leuk is dat.
    Ik ben vorig jaar toen opgehaald als verassing door een man, was haast nog leuker dan mijn vakantie zelf.:roflmao:

vlindermoeder vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Whaha, oke dan kan ik jou dat wel vragen. Hoe heeft hij dat aangepakt dan? stond hij er ineens? of heeft hij je wel vlak ervoor iets laten weten ofzo?

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Hij heeft vlak voor ik mijn vlucht pakte gevraagd of ik het leuk vond dat hij me kwam ophalen. En hoelaat ik dan aankwam/waar. En toen stond ie daar dus.:D

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Aaaah cute ❤️
    Hij stuurt me altijd zijn vluchtnummers dus ik weet hoe laat hij vliegt en waar hij aankomt enzo :) dus dat scheelt alweer.

brownielover vindt dit leuk.
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel! Mensen wat deed die plek zeer :o:

@pardoes heerlijk een man die consequent is! Hou ik van.

@Lill ik denk dat hij het wel heel leuk zou vinden als jij er staat. Tenminste van wat ik kan opmaken uit hoe je hier over hem praat.

@brownielover hopelijk is de interventie goed gegaan!

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ja? Was gevoelig?

En ik hoop het. Haha soms met dat soort dingen dan nog steeds twijfel dat ik me opdring ofzo.
    Terwijl als ik het omdraai zou ik dolblij zijn om hem te zien en dat hij de moeite zou nemen voor zoiets.

Mim89 vindt dit leuk.
  20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh echt?? Scheenbeen lijkt me ook machtig veel pijn doen.

Interventie ging goed! App opgesteld waarin ik me elke dag moet melden hoe het gaat. Als hij contact legt gaat de man van m'n vriendin hem bellen dat ie me met rust moet laten. Doet ie dat niet ga ik aangifte doen.
    En ik moet hobby's zoeken als afleiding dus ik ga op dansles en eens per 2 weken naar een spelletjes hal spelletjes spelen met mensen:roflmao:

En tijdens het gesprek kwam ik erachter via m'n vriendin dat toen wij nog serieus aan het daten waren hij haar vriendin had geappt om af te spreken. Walg steeds meer van die vent blehhhh

Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina