Haha oh dit is echt super leuk. Klinkt ook alsof jullie allebei precies hetzelfde zijn met dingen voor elkaar regelen en je elkaar vrij goed aanvoelt. Heerlijk die spontaniteit
Ja echt hoor.. zie net dat ie m'n nr weer heeft toegevoegd (kan ik zien via geblokkeerd) dus zal een kwestie van tijd zijn.. hij heeft me nog nooit langer dan 7 dagen met rust gelaten. Vandaag is dag 6 dus ik heb er gewoon al buikpijn van. Ging je nu vandaag hem ophalen van het vliegveld??
Hier gisteren naar Y geweest een paar uurtjes. Hij appte vanochtend dat ie het heel fijn vond dat ik in mijn 'kinderweek' tijd had vrijgemaakt om hem te zien, wilde die even zeggen. Morgen zie ik hem ook weer en blijf ik slapen. Opvang belde nog dat mijn ex een nieuw bso contract heeft afgesloten (door mij want hij nam via mij bso af) en dat hij het verkeerd had doorgegeven (heb ik geconstateerd) en ze nu al MIJN aanvragen eruit hebben gegooid en ik alles opnieuw moet aanvragen (heb flex opvang ivm werk) en kans bestaat dat ik dus geen opvang heb tot juli
Ah nee wat een ellende zeg :'( hopelijk word het opgelost. Pfff ja kan ik me indenken. Moet je nog iets met hem dan of kun je het zelf wel afsluiten? Ja is wel het idee nog steeds...
Ja echt balen, dus fingers crossed dat het goedkomt! Nee hoef/heb/moet niks meer van hem. Heb geen goed woord voor die man over, walg er echt van. Zie hem volgend weekend bij voetbal helaas maar verder hoop ik hem nooit meer tegen te komen. Ah leuk, doen hoor!!
@Megara, he ik krijg dezelfde vragen ook vanuit jullie dus... . Maar klinkt juist fijn en soms is het juist goed als iemand anders is dan je exen, het werkte met een reden niet met hun natuurlijk. Ik kan er dus echt niet tegen als eenmanheel druk is en roep dan altijd ik ben druk genoeg voor twee @Lill, hoe laat ga je weg? En hij gaat het zokn leuke verrassing vinden. @brownielover, fingers crossed dat hij niks laat horen. En wat fijn dat het zo lekker loopt met Y, Oei wat balen zeg van de opvang, hopelijk kunnen zehet oplossen, het zou toch te gek zijn dat hij iets fout doet en dat jij daardoor geen opvang hebt. En ja we hebben best wel dezelfde acties, zelfde als dat ik laatst ineens een kaartje van hem kreeg en heel hard moest lachen want hij kreeg die dag ook een kaartje van mij binnen , zulke dingen zijn zo leuk, dus ja denk dat we best wek dezelfde manier van denken hebben met dit soort dingen dus dat is fijn. En ik wordt elke dag blij van de foto's die hij stuurt, en ik hem, we hebben in 2 maand tijd al ruim 1800 foto's, gifjes en links gestuurd naar elkaar .
@pardoes hij komt pas na middernacht aan, dus als ik rond 8u ofzo de trein pak ben ik nog dik 2u te vroeg
Kan je niet later vertrekken dan, 2 uur te vroeg Als ik iemand moet ophalen ben ik er nooit eerder dan ze landen, want ze moeten nog taxieen, wachten op bagage. Ik woon op 30 min afstand en vertrek als mensen landen. Of komt hij op een kleiner vliegveld aan?
@Lill. Gaat die super leuk vinden. Heel veel plezier met de verrassing!! @brownielover. Wat ontzettend moeilijk dat hij je niet mer rust kan laten. Mooie afspraken heb je gemaakt. Hoop voor je dat je wel de rust kan gaan vinden en dat die gozer je met rust gaat laten. Maar van BSO. Is toch hun fout. Jij hebt niks veranderd in je aanvraag en je ex kan toch niks namens jou aanvragen. Of zie ik dat nu te zwart/wit. @hier. Gisteren weer een date gehad. Samen lekker gegeten en uren zitten kletsen. Gewoon drankje erbij en verder niks bijzonders gedaan. Heerlijke avond en veel gelachen. We zijn een weekendje weg aan het plannen voor over 2 weken. Ligt er nog een beetje aan of dat door kan gaan hij heeft zich namelijk ingeschreven voor een paddel toernooi. Maar lijkt me echt super gezellig en leuk.
Haha ja dat kan wel hoor. Maar als de trein dan vertraging heeft of uitvalt hang ik meteen want dat is 1 van de laatste treinen en dat vind ik niet zo relaxt. Maar ben nog met mezelf in overleg welke ik pak. Zou het liefst die ertussenin hebben, maar dan moet ik overstappen en anders kan ik lekker lui blijven zitten
Oh echt kan het nou nooit eens normaal gaan? Brief gekregen van de notaris met het uit te betalen bedrag aan mijn ex. Klopt het bedrag niet Kan hier zo pissig om worden. Ex zegt dat het klopt maar het gaat hier om een verschil van 32.000 euro, alsof ik dat even zo zonder papierwerk zou verdelen.. echt niet. Staat ook gewoon beschreven. Moet ik hier weer achteraan gaan.. echt moedeloos wordt ik ervan.
Ooh maar die overstap in Amersfoort is op hetzelfde perron en zolang je niet teveel vertraging hebt wachten ze op elkaar. Dus pak mooi die er tussenin . Ze komen normaal tegelijk aanrijden stoppen beide, je steekt over, stapt in en beide gaan weer verder.
@Rylie, klinkt geslaagd zeg en leuk een weekendje weg plannen. @brownielover, echt als er eenmaal wat mis gaat dan blijft het mis gaan, gedoe dan altijd, succes weer met regelen.
voordat jullie denken wie is dit nou weer… ik ben Megara. Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon en weet het ww niet meer dus heb een nieuw account tot ik het ww wel weer weet @Lill heel veel plezier! Ben heel benieuwd hoe die reageerde @pardoes hehe dat is wel zo! Ik ga daar vaak wel lekker op, ben echt adhd’ers gewend dus dit is wel even andere soep @Rylie een rustige date kan ook leuk zijn! Klinkt in elk geval alsof jij er van genoten heb