Dat herken ik ook wel hoor @Knalrood. Ik vind het vaak ook fijner om even na te kunnen denken over wat en hoe ik iets schrijf. Maar ook omdat ik soms ook helemaal overdonderd kan zijn en dat even moet laten bezinken. Maar dat hij gewoon op hetzelfde tempo doorgaat met appen vind ik best een rode vlag gevoel. Zo van, ik hoor je maar ik doe er lekker niks mee
@Lill, fijn dat de kat geholpen is, en weer fijn thuis. @brownielover, fijn dat de hypotheek rond is. En goed bezig met aan jezelf werken. @pardoes, het klinkt echt zo lief en leuk jouw verhalen. Heerlijk om te lezen @ de rest.... ik weet even niet meer wat er allemaal geschreven is. Sorry. Ik heb even een minivakantie. Omdat de kinderen niet meer naar hun vader gaan, pak ik af en toe een huisje om even niks om me heen te hebben
@cosdy, heerlijk even een minivakantie, wat fijn dat je die mogelijkheid hebt om even uit de drukte te gaan. Alles alleen moeten doen is echt veel. En dank je wel, het voelt gewoon zo fijn, hij is gewoon consequent in zijn manier van doen, en doet ook echt wat hij zegt, we houden elkaar goed in evenwicht. Ik ben best wel een kleurrijk en vrolijk aanwezig persoon waar hij juist veel rustiger is en meer op de achtergrond, en dat hij zo rustig is is voor mij zo fijn want geeft rust, waar hij juist door mijn energie en spontaniteit veel vrolijker wordt en meer uit zijn comfortzone stapt om dingen te doen, dus we halen echt het beste in elkaar naar boven. @Lill, fijn dat de operatie is geslaagd, ze heeft al een flinke leeftijd dus inderdaad even spannend dan. Hopelijk gaat het herstel goed verlopen. @Knalrood, sorry hoor maar hoezo zeg jij nee ik wil niet verder daten en appt hij onverminderd door, ook echt op dezelfdemanier als hiervoor? Die klinkt trouwens wel bekend, ik had ook zo iemand aan de fiets en heb hem uiteindelijk geblokt omdat zelfs toen ik bot duidelijk zei kaat mij gewoon met rust, gadaten met iemand maar niet met mij, ik wil niks van je en je niet horen, ik terug kreeg oke lieverd ik hoor wel wanneer je tijd hebt voor mij, toen dacht ik en blok... , dus pas op je op dit klinkt als ene rode vlag en stalkgevaar @de rest, sorry gisteren gelezen en nu reageren merk dat ik het evenverder niet meer weet dus meld je gerust. @hier, wij hebben zaterdag en zondag samen, dus joepie, krijg ik gisteravond ik ben vrijdag ook vrij en zie wat opties wat dacht je van... ik leuk ik heb om half 9 een afspraak maar daarna kan ik. Zo schattig wantzaterdag duurde nog te lang
Mijn kinderen zijn al zo oud dat ze alleen thuis kunnen blijven (18, 20 en 22). Dus dat geeft aan de ene kant die vrijheid. Maar aan de andere kant ook een "vol" gevoel in huis soms
Ah ja dat snap ik helemaal. Ik ben ff gevloerd. Maandag op mijn werk mijn voet zwaar gekneusd. Dus kon gisteren niks en nu weer voorzichtig aan het lopen. Maar doordat ik niks kon, slaap ik echt alleen maar. Ik ben normaal een bezig bijtje en nu denkt mijn lichaam. Yes, rust. Vond mijn reactie van mijn baas wel weer bijzonder.maandag kon ik totaal niet staan op mijn voet. Ik belde dinsdag, dat ik woensdag niet ging halen om te komen werken, staand beroep. Zegt die, nou 3 weken geleden had ik het zelfde, dus je moet niet gaan stil zitten, maar bewegen. Pppffff. Ik heb gezegd, dat zal maar ik ben er woensdag niet. Zo naar dat zo iemand dan niet gewoon zegt, sterkte spreek je later.
Oh lekker. Geniet ervan. Dat zou ik ook wel willen. Hier gaan ze al geruime tijd niet meer naar hun vader. Maar ik wil niemand met de kinderen "opzadelen"
Dat snap ik ook hoor. Ik heb wel geluk gehad dat ze in het begin wel om de week een weekend naar hun vader gingen. En nu hoef ik geen oppas ofzo meer te regelen. In geval van nood kunnen ze bij de buren terecht. Maar dat is gelukkig nog niet nodig geweest. Vroeger nam ik wel eens een verlofdag op een bso dag, wanneer ex ook vroege dienst had. En dat vertelde ik dan niet.... gewoon even alleen in huis. Momentje puur genieten
@pardoes, echt hè. Zo veel rode vlaggen. Maar goed ik negeer hem vooral dus hij appt maar een end weg. Zijn jullie nou officieel nog aan het daten? Of is het wel meer dan dat? @brownielover helemaal overheen gelezen. Gefeliciteerd met de hypotheek! Wat fijn dat dat eindelijk rond is!
Geeft niet, dankjewel! Van de week getekend bij de hypotheekadviseur en nu wachten op het notaris gedeelte. En dan trek ik een fles wijn open Vervelend dat hij nog zo doorgaat met appen zeg. Inderdaad veel rode vlaggen.. kun je hem niet beter gewoon blokkeren?
Oh wat leuk, dus gewoon een volledig weekend samen? Wat zijn de plannen? Zijn de kinderen dan bij je ex eigenlijk of hoe heb je dat geregeld
Wel belangrijk afentoe even een momentje voor jezelf. Snap wel ergens dat je ze niet wil 'opzadelen' maar denk dat dit meer jouw eigen gevoel is en een ander dat niet zo ziet. Misschien toch eens doen, al is het maar 1 nachtje.?
Neeeeee Oh zulke mensen kan ik wel wat aandoen.. wat erg. Dan voel je je totaal niet serieus genomen. Wel goed dat je hebt aangegeven er niet te zijn! Gaat het inmiddels wat beter met je voet? Kan zo zeer doen hé.
Ja ik lijk wel een medisch wonder. Hij is nog wel gevoelig, maar ik kan alweer lopen. Ik had het herstel wel langer verwacht, op mijn leeftijd maar ben blijkbaar een jonge god
@hier Afgelopen avond/nacht bij Y geweest. Super lief, hij had eten gekookt voor ons. Voor de eerste keer Verder weinig bijzonders gedaan, serie gekeken op bed en uren gepraat. Afgesproken om samen een proefles salsa dansen te gaan volgen en als het hem bevalt (ik ga sowieso me aanmelden) gaan we samen op dansles. Vanmorgen maakte die me wakker strelend door m'n haar en een kusje op m'n wang. Zo megaschattig. Waar ik van de week nog schreef hij loopt iets harder van stapel als ik (aanname/gevoel wat ie afgeeft vanuit mij) en we hoeven geen marathon te lopen. Vind ik onze ontwikkeling samen wel erg mooi en fijn, en ik ben wel benieuwd hoe dit gaat. Ergens soms nog wel bang om de deksel op mijn neus te krijgen, dat is wel vervelend dat dat nog in m'n achterhoofd rondspookt.