Qua vriendschappen. Ik begrijp nooit waarom dat mensen altijd zo K met andere om kunnen gaan. Kun je jezelf dan nog recht in de spiegel aankijken? Zelf in het verleden vaker mee gemaakt dat er dan vriendschappelijk "misbruik" van je word gemaakt. Zo pijnlijk daar waar ik dan altijd klaar sta voor andere gaan die andere vrolijk door naar hun volgende vriendschap en blijf je alleen achter
Ik snap dat ook echt niet... Maar blijkbaar had ik niks mogen zeggen ofzo... Maar goed ik laat het er maar gewoon bij. Wijze les geleerd weer en ik weet van mezelf dat ik me nog recht in de spiegel kan aankijken en dat is het belangrijkste.
Tot nu toe nog weinig succes op happn. Wel een paar gespreken, maar nog niet echt met potentie. Valt mij wel op hoeveel mannen van 40+ nog een kinderwens hebben. Dat had ik niet gedacht. Vandaag naar de dierentuin geweest en dan wel grappig dat je kunt zien wie er die dag ook was.
Wat grappig dat je dat kunt zien, heb je de betaalde versie? Ik had mijn locatie altijd uitstaan. Klopt er zijn best wat mannen die nog een kinderwens hebben! Maar ook mega veel niet. Maar misschien is dat omdat die wat jonger zijn? Wie weet komt er nog wat voort uit je gesprekken en geswipe. Ik heb echt wel met een stuk of 15 mannen gesprekken gevoerd als het er niet meer waren, en ik vond er maar 1 oprecht interessant en leuk. Ook wel dat k zoveel nee heb geswiped dat er niemand meer over was hahah
Hier is het rustig. Iedere dag nog berichtjes vanuit Y, ondanks dat ie aan z'n biertjes zit tijdens de wedstrijden daar. Dus dat is wel heel leuk. Oeh en aanstaande week, een paar uur voor ik op vakantie ga. Ga ik definitief tekenen voor m'n huis!! Dus met een heerlijk gevoel op vakantie. Hoe is het bij de rest?
En ja hoor, we hebben er weer een. Hij was opzoek naar 'gezelligheid' , dus ik zo van. Hhmm dan gaan we het niet worden voor elkaar, want ik zoek iets serieus. Toen zei hij, we kunnen wel vrienden zijn toch, en kletsen. Prima. Dag later komen alweer de dubieuze vragen. Maar gelijk geblokkeerd.
En nu weer dit Vervolgens iemand die heeft staan op zijn profiel op zoek te zijn naar iets serieus. Om na 5 berichten te zeggen. Ik wil graag eerlijk met je zijn, ik zoek een exclusieve bedpartner. Waarom zet je dat dan niet op je profiel
Mijn ex gaat vandaag trouwen Dat wou hij eigenlijk nooit, maar met de juiste vrouw dus wel. Ik gun ze alle geluk van de wereld, ook al heeft hij mij slecht behandeld. En is hij niet de allerleukste vader. Maar stabiliteit is goed voor de kinderen Maar het doet wel wat met me Niet naar hem want dat heb ik uiteraard al jaren geleden afgesloten Maar ik vind het contrast tussen hoe het hem is vergaan en mijzelf wel bizar groot.
Ik krijg net per post een brief van X. Een brief vol liefde vanuit hem naar mij met spijtbetuigingen waarin ie aangeeft aan zichzelf te werken en hoopt dat we elkaar ooit weer zullen treffen pfff
Nou doet me niet zo heel veel eigenlijk. Ik denk alleen maar waarom?? Netjes een beruxht gestuurd met bedankt en wens je alle goeds. En verder nier meer. Het is klaar voor mij echt 100%
Nou..tjonge. Ik ben vandaag uit eten geweest met de "ver weg" man. Het was gewoon weer fijn en gezellig. Onlangs naar elkaar uitgesproken dat we elkaar gewoon nog leuk vinden en we zijn het beiden eens dat communiceren via app slecht werkt en dus bellen of live. Beiden een druk leven en ik denk dat we allebei realiseren dat het fijn is om elkaar te zien en iets te doen. Zonder meteen in termen als relatie te denken, of verwachtingen te hebben. Hij nam trouwens een mooie bos bloemen mee Zojuist belde hij nog even om te zeggen dat het gezellig was. Dat vond ik ook. Kortom; ik geniet maar gewoon van wat is, een mooie les ook voor mij