Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Wauw. Ik ben al blij als een kerel een langere zin typt :roflmao::roflmao:

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Whahahah:roflmao:
    Ja dit was wel eh next level.
    Maar bijna alles wat erin stond had ie al eens gezegd. Of vaker. Dus eigenlijk niets nieuws. Behalve dat het nu op ouderwets papier met postzegel verzonden was.:p

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Hij dacht ik zal het eens op de oldskool manier proberen. Dat werkt vast. :o:

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hahahaha ofniet. Hij krijgt een 10 voor de moeite.:roflmao:

Mim89 vindt dit leuk.
  5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Wordt ik nu een verzuurde vrijgezel.........
    Ben 2 dagen aan het berichten met iemand. Hij stuurt nu al dingen als zal er altijd voor je wezen, je bent zo leuk, je bent lief. En ik denk alleen maar uuuuuhhhh je kent mij amper.

6. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Dan ben ik net zo verzuurd. Ik vind het echt niet prettig als mannen zo doen. Heb altijd het idee dat het een ingestudeerd praatje is om je snel in bed te krijgen. Of om je helemaal onder controle te krijgen. Bij zulke zinnen gaan mijn weerstandstekels keihard omhoog

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oh nee hier hou ik ook niet van. Gaan m'n nekharen van overeind staan en zie het ook als red flag.

cosdy vindt dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Nou dan ben ik ook verzuurd. Das wel heel snel.

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Ah thnx voor de bevestiging meiden.

brownielover vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ahw, dat is toch ook niet zo vreemd. Mijn ex wilde met mij nooit op vakantie, met zijn nieuwe vriendin is hij destijds de halve wereld over gereisd.. dat soort dingen steken gewoon.
    *dikke knuffel*

Zoe123 vindt dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Pff, oke.. bijzondere actie.. Maar fijn dat het je niet zo heel veel doet :)

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Whahaha, sorry.. hier moest ik heel hard om lachen :roflmao:

Mim89 vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oh nee hoor, daar zou ik ook de kriebels van krijgen.. je bent gewoon realistisch

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    @hier afgelopen weekend samen naar een festival geweest. Fijn om te merken dat we ook dat gewoon kunnen, met minimale dingen qua voorzieningen, hele berg slaapgebrek. 1e dag een bak regen en 2 dagen wegfikken in de zon, en vervolgens op zondagnacht om 1 uur gewoon terug rijden om in je eigen bed te kunnen slapen. Het kan allemaal en het gaat allemaal zonder ruzie. Superfijn.
    Tijdens het autorijden ook nog gesprekje gehad over dat hij eigenlijk qua gevoel nu wel op het punt zou zijn om te gaan willen samenwonen, dat ie dat de laatste tijd heel erg merkt. Maar dat gezien er van onze beide kanten nog oude besjes rondlopen die we dat niet aan willen doen is dat logistiek nog even niet mogelijk (of misschien wel langer). Maar het is in elk geval fijn dat het wel bij hem leeft, en om te weten hoe hij erin staat.
    Wel (per ongeluk) iets gelezen in 1 van zijn app gesprekken waar ik een beetje een naar gevoel bij kreeg, maar ik doe maar heel hard mijn best om het naast me neer te leggen. Er is geen reden om aan hem te twijfelen als ik kijk naar zijn gedrag tov mij en ons. Waarschijnlijk werkt slaapgebrek en verkeerde tijd van de maand hierin ook niet mee. Maar kan het ook nog niet helemaal loslaten.. al stelt het waarschijnlijk helemaal niks voor.

vlindermoeder vindt dit leuk.
  15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    @Lill kun je dit niet bespreken met hem? Of weet hij niet dat je dit per ongeluk gelezen hebt?

16. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    @Lill je maakt mij wel heel nieuwsgierig

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Nee, hij weet niet dat ik het gelezen/gezien heb. En ik wil niet dat hij het gevoel krijgt dat ik in zn app zat te neuzen ofzo.
    Hij liet mij een foto zien die iemand hem had gestuurd, en toen ik op de terugknop drukte dan krijg je het gesprek ervoor. Daar stond iets wat je als flirten zou kunnen opvatten.. mgoed, ik mis context om dat te kunnen beoordelen. En wil ook niet van een mug een olifant maken, want hij geeft me echt 0 reden om aan hem te twijfelen. Denk dat ik het juist groot maak door het erover te gaan hebben.

pardoes vindt dit leuk.
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Hm ja dat is wel lastig...

19. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Lastig he? Dat zou bij mij ook kunnen knagen. Was die foto in dat zelfde gesprek? Of een ander gesprek? En dan maakt het mosschien ook uit met wie en inderdaad; welke context. En toch..als het blijft borrelen, dan toch aangeven. Niet over drie weken pas natuurlijk. Alles is bespreekbaar, juist dit en juist bij jullie.

@pardoes waar zit je? Ik mis je hier al een paar dagen :D

pardoes vindt dit leuk.
  20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @justme1974, ooh toch wel weer samen in contact en proberen af te spreken, klinkt toch goed, het was al vrij duidelijk dat het nog geen afgesloten hoofdstuk was, maar let je wel goed oo je grenzen? Het moet niet zo zijn/worden dat je voor hem een soort backup plan bent terwijl hij ondertussen rustig rond date met iemand die beter in zijn planning past. Maar voor nu blij voor jou dat je er blij mee bent.
    En lief dat je vraagt, ik had gisteravond geen puf meer voor een update, had een paar drukke dagen weg gehad vol leuke dingen/momenten, iets met jarig, dus was van plan vanochtend even lamgs te komen.

@Lill, tuurlijk jullie waren naar pinkpop, het klinkt erg geslaagd! En heel eerlijk ik zou hem gewoon het op deze manier vragen met je duidelijke uitleg, want ik kan mij hele goed voorstellen dta het anders in je hoofd blojft zitten en je deed niks raars als snuffelen ofzo hebt verder niks gelezen want dan had je de context geweten, en dit zijn gewoon dingen die kunnen gebeuren. Ik denk dat jullie dit prima kunnen bespreken.
    En wat leuk om te lezen dat hij denkt over samen wonen en er toch mee bezig is nu. Super om te lezen hoe het loopt tussen jullie.

@vlindermoeder, ik heb ook soms het gevoel dat die mannen dat er bij hebben staan om geen potentiele kandidaten af te schrikken want als je vraagt dan blijkt vaak dat ze ergens zelf geen wens hebben maar het geen probleem vinden als jij ze wel hebt, maar die optie bestaat niet en dat ze dat zo aan willen geven.
    Hoe is het qua matches nu?

@Juffrouwminoes, jij al een boeiende match gevonden?

@Knalrood, hoe is het nu met jou? En is die man al gestopt met vervelende telkens appen?

@Mim89, hoe voel jij jou nu?

@brownielover, ik zou dus helemaal niet meer gereageerd hebben op zo'n brief, want door te reageren geef je hem aandacht en hij is die aandacht niet waard. Maar wel vervelend zeg op deze manier. Hoe is het met Y? Wel fiin om te lezen dat hij ondanks genieten van Ek toch geregeld contact zoekt.

@de rest meld je gerust als ik je vergeten ben, want moe.

@hier, wij hebben een heerlijk relaxt en ontspannen weekend samen gehad, heerlijk gedobberd, gekletst, gelachen, genikst, nog een stuk gewandeld, en hij vond waarom vinden mensen iets pas officieel als er een labeltje aanhangt want een label maakt niet wat je hebt samen, ik denk neeeeeee krijgen we nu echt dit? Daarop praatte hij door en zei ik weet dat jij mijn vriendin bent, dat is ook wat ik tegenover anderen zeg en dan is dat toch duidelijk en hoeft dat niet verder uitgesplitst. Dus we hebben een relatie, hij is mijn vriend, maar er zit geen label op :roflmao:. Ik vind dit persoonlijk toch echt een label, hij blijkbaar niet hahaha, zo zie je maar hoe mannen en vrouwen dingen anders kunnen zien. Maar blij ei en alle vertrouwen in wat komen gaat. Onze verste weg afspraak staat gepland voor eind november :eek:, en over 2 weken gaat hij mijn vriendinnen ontmoeten en als mijn familie zou komen was ook prima, ik nee dat komt vanzelf, dus zwijmel zwijmel, en ik had de meest attente cadeautjes gekregen, met allemaal een gedachte voor de toekomst er achter, een kalender met spreuken/gezegden voor 2025 zodat ik elke dag kan vertellen wat onze spreuk van de dag is.... en de foto was voor een mok met foto die je alleen ziet als er iets warms in je mok zit, en nog wat dingetjes meer, dus echt super.

Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina