Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ah lieve reacties dames. Ik vond het gesprek ook zeker moeilijk, maar ik vind dat ik voor mezelf op moet komen. Iemand anders zal het niet voor mij doen.

Ik weet niet wie het vroeg, maar ik zie hem dit weekend en zal het er dan nog even erover hebben. Voor mezelf heb ik een datum in mijn hoofd wanneer ik het gesprek opnieuw aan zal gaan.

@brownielover.. balen dat het hotel minder of zelfs slecht is.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oh wat naar zeg, hopelijk is dat nog een beetje recht te trekken

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, hoe is je vakantie? Hopelijk is het iets beter qua hotel en schoonheid ondertussen. Vervelend op deze manier starten.

@dotje1986, hoe is het gegaan dit weekend? Hebbenjullie het er nog overgehad? Hopelijk met een goede uitkomst!

@ de rest, hoe is het met jullie? Nog nieuws?

@hier, we hadden natuurlijk afgelopen week 2 dagen samen door gebracht en het was ja even zien of dit weekend lukt, uiteindelijk hebben we elkaar vrijdag de hele dag gezien, zaterdag een lange dag samen gehad, ben ik zijn kant op geweest entoen de trein ineens uitviel en het lastig thuiskomen was, toen heeft hij een uur mee gereisd met mij om te zorgen dat ik op de juiste trein kwam, dus ipv een reistijd van 15 minuten voor hem, is hij anderhalf uur onderweg geweest omdat hij eerst mij af had gezet over een lastig punt.
    En vandaag is hij mijn kant opgekomen dus van even zien wat lukt gingenwe na 3 dagen op rij elkaar zien, zo fijn en leuk.

Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Lief dat je het vraagt. Hotel is prima eten ook. Dus geen klagen.

Heb elders al gepost dat er een orkaan aankomt, die nu in het nieuws is. M'n vriendin wil niet weg en afwachten, ik wil wel weg.

Ex man, vriendin, hotel zeggen allemaal dat het hier mee gaat vallen. Verwacht wordt dat het aankomt in Trinidad en ik zit in varadero. reisorganisatie zegt ook afwachten.

Ex houdt het nieuws nauwlettend in de gaten. Vliegmaatschappij heb ik al gebeld, kan op z'n vroegst morgenavond vliegen. Vanavond komt er uit cuba een update dan weet ik meer en kan ik beter een keus maken.

Want haar achterlaten gaat compleet tegen m'n gevoel in en blijven ook. Voelt als een onmogelijk keus en voel me er echt rot onder.

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Tjee, is niet echt een vakantie zo. Heel veel sterkte daar en doe voorzichtig

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Klopt. Al probeer ik nog wel leuke dingen te doen hoor. Gister havana en vandaag salsa les gehad. Maar het houdt me wel bezig.

7. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    @brownielover jeetje daar zit je niet op te wachten!
    Hopelijk valt het inderdaad mee en kan je nog ff genieten van je vakantie.

hier niets bijzonders.
    Vrijdag ben ik bij mijn onderhouds man ( ik vind dit zo’n grappige benaming @vlindermoeder) geweest.
    Was erg gezellig , we hebben een serie gekeken en veel gekletst.
    Ben daar ook blijven slapen.

vlindermoeder vindt dit leuk.
  8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    @brownielover, hopelijk valt het mee!

Voor de rest; leuk om jullie avonturen te lezen. Gelukkig allemaal best positief. Ik weet hier niet waar het heen gaat. Hij heeft telkens moeite met de afstand. Ik snap het wel, maar ben geen jojo. Ik heb er vannacht niet fijn door geslapen en dat is bij mij een grens.

Ik ga nu eerst verwerken dat ik een kies minder heb. Net eruit gehaald. Niet helemaal een verrassing, maar ook niet perse vandaag gepland. Zucht. Drink nu koffie met een rietje. Moet zo het gaasje wisselen. Hopelijk geneest het vlot, zonder veel gedoe. Vanavond maar soep eten. Waardeloos zeg.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, oei dat is inderdaad geen fijn idee, maar er oo vertrouwen dat de experts weten waar ze het over hebben. Maar relaxt is anders op deze manier. Hopelijk snel duidelijkheid en toch fijn dat je wel kunt genieten.

@Knalrood, gezellig zo even de deur uit.

@justme1974, ja maar die afstand is geen nieuw gegeven natuurlijk, dat is een feit dat er ligt en waar binnen je moet kijken en je in moet zetten voor wat haalbaar is. Dit is niet iets onverwachts wat nu ineens is veranderd en juist de reden van de stop tussen jullie, dus het feit dat jullie dan toch weer met elkaar aan het kijken zijn zou toch de indruk wekken dat hij daar over nagedacht heeft en een keuze over heeft gemaakt, dus ik snap jouw gevoel hierin heel goed, je kunt niet bezig blijven met wel niet spelen met elkaar. Je gaat er voor of je gaat er niet voor, en als je er voor gaat dan weet je waar de kaarten liggen en moet je die gewoon accepteren.
    Als ik dan hier kijk qua afstand denk ik het is ook maar net wat je er voor doet, vrijdag zaten we ergens halverwege dan plannen we gewoon een dag in een plaats, gaan tussendoor meestal naar de film samen en dan wandelen en rustig ergens wat eten en drinken, en dat is soms ook gewoon een picknick, beide altijd een deken of handdoek mee en met mooi weer zitten we gerust een paar uur ergens in een park, zaterdag ben ik zijn kant op geweest, treinen gingen al minder en terug storing dus dat was even drama, maar heen verliep goed en ben ik toch echt tweeëneenhalf uur onderweg met de trein, daarnaast nog 20 minuten alles bij elkaar met de bus... en gisteren kwam hij hier heen 2,5 uur reizen want lag nog steeds een snellere verbinden uit, normaal is het 2 uur, als je wilt dan lukt het echt wel, maar dan moet je wel beide inzet tonen en denken is het ideaal? Nee, is het te doen? Zeker. Onderweg appen we vaak met elkaar, sturen foto's door, en ik lees vaak en hij doet iets voor zijn hobby online, en dan ben je ook zo over,

@hier, mijn wolkje zweeft nog even door, het is zo leuk samen, en het is ook leuk dat hij gisteren echt in mijn plaats was, toch wel bekenden tegen gekomen dus dat is dan leuk.

Mim89 vindt dit leuk.
  10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Oei en succes met je kies, niet fijn

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oh heftig zeg, hopelijk loopt het idd allemaal met een sisser af en kun je daar gewoon blijven. Ik duim voor jullie, lijkt me heel eng.
    Wel leuk, salsa les.. hoe ging het? ;)

Whaha, ja onderhoudsman.. Even maandelijks onderhoud gepleegd? :p
    Alle leidingen weer doorgespoten? :roflmao:

Oh sterkte, hoe gaat het nu? Vaak heelt je mond wel snel, hopelijk is dat bij jou ook het geval.

Haha, zo zie je maar. als je echt tijd voor elkaar wilt maken dan is er altijd iets mogelijk ;)

pardoes vindt dit leuk.
  12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
  13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Tja, dat zou je zeggen, dat hij daar over na heeft gedacht. Maar nu toch weer... met daarnaast dat hij niet opnieuw teleurgesteld wil worden etc. etc. Kortom; allemaal beren op ZIJN pad. Ik begrijp ze wel, maar ik heb er geen trek in dat het ook mijn beren worden. Ik vind het al lastig genoeg, maar was/ben (?) echt bereid te kijken naar wat wel kan. Al is dat echt een uitdaging: onze weekenden liggen al niet gelijk. Hij werkt fulltime, ik werk 28 uur en studeer daarnaast 1 volle schooldag en thuisstudie. Voed zo goed als alleen op, wat wil zeggen dat mijn dochter 1x per twee weken op zaterdagmiddag tot zondag na het eten bij haar vader is. Dat moment heeft hij zijn eigen kinderen.
    Hoe doe jij dat? Want ik vind het zelf echt een uitdaging op deze manier, al accepteer(de) ik het wel dat het is zoals het is en vertrouwde ik op het stuk dat we elkaar al langer kennen dan vandaag.

P.s. kies: waardeloos. Echt. Ik was er zo verdriegig om. Nog wel hoor. Het is niet anders natuurlijk en het is fijn dat de onsteking zal verdwijnen. Maar toch. Met pijnstillers red ik me redelijk. Zelfs eten lukt zolang ik aan één kant blijf. Ik vind het gewoon jammer van die kies. Ik heb dus nu bovenin rechts geen kiezen meer. Er kan een implantaat komen en je ziet er ook eigenlijk niets van. Maar het is het idee dat ik geen kiezen meer heb aan die kant, dat vind ik niet heel fijn.

14. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    @Lill ja er is groot onderhoud gepleegd :p
    Ik had de volgende dag een feest en heb hem blijkbaar midden in de nacht met mijn dronken kop geappt:o:
    Vond ie gelukkig niet erg en hij zag gelijk een kans om te vragen wanneer we weer afspreken :p

@brownielover hoe is het daar?

Lill vindt dit leuk.
  15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    @justme1974 daar zou ik ook echt niet blij van worden, zo'n man die telkens weer problemen ziet. Hij wist dit langer dus je zou idd denken dat ie er dan over nagedacht heeft... Mannen... Beterschap met je kies!

@brownielover hoe gaat ie daar?

16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Een tip zoek een fijne oppas voor een avond in de week als dat betaalbaar voor je is.

17. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Vandaag weer getatoeëerd :D Even showen hoor haha.

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230, brownielover en Lill vinden dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Zo, das een flink plakaat ❤️ prachtig geworden hoor. Maar is nog niet af denk ik?

Mim89 vindt dit leuk.
  20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Nee ik denk dat ik 'm helemaal rondom wil. Maar voor dit jaar is het wel even klaar haha. Volgend jaar Juni staan weer 3 afspraken.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina