Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Super mooi

Mim89 vindt dit leuk.
  2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤️

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    #4263 brownielover, 4 jul 2024
    Laatst bewerkt: 4 jul 2024
    Oh sorry meiden @Knalrood @Mim89

Ik krijg geen meldingen ookniet als jullie me tsggen. Storm/orkaan is ons voorbij gegaan en ik zit net in het vliegtuig terug naar parijs en daarna dusseldorf. Nog zo'n 16 uur reizen zonder vertraging (als ik goed reken, denk het wel) en ik ben thuis:o::roflmao: heenweg uiteindelijk 26u over gedaano_O

Mim89 vindt dit leuk.
  4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Oh wauw!! Echt heel erg mooi:)

Mim89 vindt dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig maar, wel een beetje fijne vakantie gehad dan? of was het meer stress dan wat anders?

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig!

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    @hier ik ben echt aan het aftellen naar de vakantie. Pff wat ben ik ongemotiveerd whaha. Ook nog in de drukste periode natuurlijk.
    Verder gaat het hier nog steeds heel goed, ik heb vd week mijn motor theorie behaald. Na de zomervakantie ga ik bezig met het praktijkgedeelte. Wel heel spannend allemaal maar ook heel veel zin in. Ik wil dit al sinds ik 20 ben, maar had dat een beetje in de ijskast gestopt door de jaren heen. Nu een paar keer bij mijn vriend achterop gezeten en 2x een try the bike gedaan bij verschillende rijscholen begon het toch wel echt weer te trekken dus besloten er maar gewoon voor te gaan. Wel lastig want ik heb onwijs faalangst dus examens en presteren onder druk zijn echt mijn hel.
    Vriendlief ziet het in elk geval al heel erg zitten dat we straks samen kunnen rijden, die heeft 3 weken terug een niet lopende motor opgehaald en al behoorlijk opgeknapt. Hij loopt inmiddels alweer, is helemaal opnieuw gespoten. Hij is gewoon het gelukkigst als ie lekker kan knutselen en rommelen aan dingen. hij doet dit elke winter, om daarna door te verkopen maar kan best zijn dat als deze motor ons beide bevalt dat ie langer blijft. Mijn vriend is er sowieso al weg van want hier kan ie meer off road mee dan met zijn eigen. haha.
    We gaan het zien allemaal... eerst maar eens zien dat ik het haal :roflmao:

brownielover vindt dit leuk.
  8. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    456
    490
    63
    ooooooh vet gaaf! Gefeliciteerd met je theorie!
    Ik wil ook zo graag mijn motor rijbewijs! Maar ben echt een schijterd als het gaat om examens enz.. ik maak dan zulke domme fouten.

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik ook hoor. Heb het uiteindelijk gehaald met het maximale aantal fouten dat is toegestaan :roflmao: terwijl als ik nu nadenk had ik zo 4 fouten minder gehad. Maar ik durf het dan ook niet meer te verbeteren uit angst dat ik het verkeerd verbeter :roflmao:

10. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Haha ik heb opeens een raar beeld in mijn hoofd over 'ons,
    Motorrijden en onder de tatoeages :roflmao::roflmao:

Goed gedaan @Lill

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Whahaha in mijn geval klopt dat wel aardig. Al zou je dat aan de buitenkant niet zien hoor ;)

vlindermoeder vindt dit leuk.
  12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik heb morgen een date:cool:.

Weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken. Hij appt niet veel, maar wel constant. En als we appen is het gezellig. Hij heeft nog niks afschikkends gezegd in 4 dagen dus dat is top:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

We gaan even een kopje thee drinken, zaterdagmiddag bij la place, om te kijken of het in reallife ook gezellig is. Dus niet echt een date date. Maar ff kort kijken hoe het is.

Mim89 en brownielover vinden dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    @Lill oh gaaf! Zou ik ook wel willen, maar ik op 2 wielen gaat niet goed :o::roflmao:

@vlindermoeder spannend! Liever een constante apper dan een die de ene dag veel appt en de andere dag niks laat horen.

Lill vindt dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw

Leuk toch? geld in mijn boekje gewoon als date hoor :)

15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Precies dit

Mim89 vindt dit leuk.
  16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ja een hele leuke vakantie gehad ondanks de stress momenten!

Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Eens. Veel plezier alvast @vlindermoeder

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Wat spannend zeg je motorrijbewijs halen!
    Ik vind dis dingen echt doodeng.:roflmao:

Gaan jullie nog op vakantie?

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Even kort vanaf hier, druk geweest deze week en weinig tijd gehad.

@vlindermoeder, bij mij telt dat gewoon als een date hoor, spannend en iemand hoeft niet constant te appen, zolang ze maar consequent zijn. Mijn vriend heeft standaard internet op zijn mobiel uit staan, dus berichtjes die ik stuur komen niet eens over, maar ik weet dat zodra hij even tijd heeft hij zal kijken en ook hoe ik hem kan bereiken als er echt iets dringends is, dus prima op die manier, en heel eerlijk ergens wel fijn, niet constant het gevoel hebben met mobiel contact bezig te moeten zijn.

@Lill, wat gaaf zeg, gefeliciteerd met je theorie, en jij kunt de praktijk ook zeker wel!

@brownielover, fijn dat jullie hebben genoten, ondanks de stressmomenten.

@Mim89, het wordt al wel echt mooi.

@hier, vandaag mijn vriend nog even kort gezien, en hij komt dit weekend hier thuis (kind is er niet) en mijn vriendinnen komen langs voor mijn verjaardag nog, dus ergens best even spannend, al zegt hij er niks spannend aan te vinden en is er heel nuchter onder hahaha, maar het is dus nog steeds super leuk en gezellig samen en dit is toch weer zo'n stap, vanavond zei hij iets over zijn zusje op de app, toen we beide weer thuis waren, ik ooh zeg maar dat... krijg ik even later terug ze zegt... ik ooh maar.... hij ja hallo zeg anders app gewoon even met elkaar ofzo ik blijf dingen doorgeven :roflmao:, ik neuh geef maar gewoon nog even door :oops:.

Huismuisie, NiVa0230, Lill en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja, nog 2 weekjes. Kan echt niet wachten. Al ben ik ook wel heel benieuwd hoe het zal zijn :) met zn allen zo ver weg. Lang in de auto.

vlindermoeder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina