Ah super leuk, ga je 1 of 2 weken? Waar gaan jullie heen? Spannend zo'n eerste x met z'n allen ver weg maar komt vast helemaal goed!
Wat leuk, spannend ook wel! Veel plezier alvast! Heb je z'n zusje al ontmoet of anderen uit zijn omgeving?
Hier ben ik donderdag rechtstreeks naar Y gegaan vanuit het vliegveld. Vriendin heeft me afgezet en hij bracht me de dag erna naar huis. Morgenavond ga ik weer naar hem toe en ik denk dat ik dinsdagochtend wegga als ik moet werken. Voor het eerst echt 'lang' samen. Ben heel benieuwd hoe dat is. Wel zin in.
Dank je wel. We hadden 15.30 afgesproken, maar ik heb het ff een half uurtje verzet. Vanochtend gewerkt en daarna belde mijn dochter dat ze haar sleutels kwijt was. Dus moest ik snel door naar haar om haar reserve sleutels te brengen. Net gedoucht, nog ff 30 min chillen en dan ga ik. Fijn dat het geen probleem was dat ik later ben. Anders kom he xo gehaast aan.
We gaan naar italie, iets meer dan 2 weken. Geloof 16 nachten. Met de heen en terugreis erbij net geen 3 weken. Ben zelf nog nooit zo ver geweest en ook nog nooit zo lang met de auto.
@Lill dat is weer een goede test. Ik ben alweer thuis. Was gezellig, maar geen kriebels. Hij had bloemen bij zich, ga ik zo ff bij een vriendin langs brengen want daar ben ik allergisch voor. En hij kwam in zijn bedrijfsbus, dat zijn toch wel minpunten. En pas een jaar uit elkaar en nog geen eigen woning. Woont nu bij zijn ouders. Ach ja we zien het wel. Misschien een vriendschap
Jammer dat je geen kriebels had. Fijn dat het wel gezellig was. Waarom is een bedrijfsbus een minpunt? Wielen zijn wielen toch? En hij heeft in ieder geval werk
Ah wel lief die bloemen. Geen kriebels hebben heb ik ook bijna nooit een eerste keer hoor, bij Y ook pas later. Dus misschien nog even door daten. Die bus zou voor mij geen probleem zijn als die hem privé mag gebruiken? Bij z'n ouders wel een dingetje maargoed met de huidige woningmarkt ook lastig iets te vinden. Ga je nog voor een 2e date?
Ja ik ga nog wel voor een tweede date. Ik geef iemand altijd wel een kans. En hij lijkt mij wel echt een aardige jongen en dat is een goed begin. En als mijn zoontje straks naar school gaat wil ik weer sporten en hij is personal coach geweest, dus dat is altijd handig. Hij kwam ook best zenuwachtig over, dus misschien als die went aan mij, dat ik dan nog een ander kant van hem zie. Ik had echt amper zenuwen, dat vond ik wel verrassend om te merken. Misschien word ik eindelijk minder onzeker, nu ik bijna 40 ben. Ik heb over 3weken pas weer een weekend zonder zoontje, maar hij bod aan om te schuiven met zijn werk, zodat we elkaar volgende week woensdag nog kunnen zien. Maar ik heb gezegd dat ik even moet kijken of dat kan, want dat is wel altijd mijn vrije dag om op te laden en achterstallige huishoudelijk klusjes te doen. We zullen zien.
Ah hij is dus wel serieus als ie bereid is te schuiven met z'n werk. Hou ik van En handig inderdaad als ie je kan helpen met sporten. Zou leuk zijn als je het die woensdag toch red Is hij ongeveer van dezelfde leeftijd?
Hij is 38 ik 39 dus dat zit lekker bij elkaar. Kreeg net opeens een berichtje van buurman. 'Goh we komen elkaar wel weer vaak tegen.' Alles wat ik antwoord naar hem, denk ik..... Error. Ik moet wel in conditie blijven. Toen ik ging wandelen was het mooi, maar toen ik thuis kwam was ik nat. Lekker dubbelzinnig allemaal. Ik krijg hem gewoon niet uit mijn systeem. Ik weet het. NIET reageren. Blokkeren. Maar ergens blijft er iets knagen. De goede dagen waren zo goed. Realistisch weet ik. Het word niet meer zoals het was. Er zit te veel pijn. Maar die aantrekkingskracht blijft zo sterk. Mis gewoon de knuffels en de gezelligheid en de uren lange gesprekken.
@vlindermoeder, NEE, niet de buurman.... laatst vroeg ik nog hoezo begin je over de buurman isdie nog niet uit je systeem en was het jawel hoor, maar duidelijk dus niet. Maar de buurman is slecht nieuwsblokkeer hem tijdelijk enga door. En je date klinkt echt wel positief en hoezo moeten er op date 1 al kriebels zijn? En ach werkbus of prive auto wat maakt het uit dat zijn compleet onbelangrijke dingen. En tja binnen een jaar een andere woning vinden is ook lastig in deze tijd, dus kun je hem niet aanrekenen. Ik zou volgende week woensdag tijd aken, het werk loopt niet weg en je zult toch beide moeten investeren, dus geef het een kans, al zou het alleen maar zijn om de buurman echt uit je systeem te krijgen. @brownielover, wat leuk zeg dat je direct door bent gegaan naar hem, en nu meerdere dagen, hopelijk verloopt dat goed. @cosdy, hoe is het met jou? @justme1974, hoe is het daar met de situatie? En heb jejezelf dat nachtje alleen weg al gegund? Ik zat nog te denken kan niet 1 van jullie wat verschuiven met de weekenden? @dotje1986, hoe is het met je? Hoe staat de situatie daar er voor na het gesprek laatst, ik kan mij niet herinneren de update al gelezen t ehebben, wel een keer gevraagd maar het antwoord denk ik gemist. @Knalrood , hoe is het daar? Nog wat boeiends? @Lill, leuk en spannend zo ver weg samen op vakantie met caravan en auto, dat is altijd een compleet nieuwe dimensie/uitdaging hahaha. Maar ik heb vertrouwen in jullie. @Juffrouwminoes, hoe voel jij je ondertussen? Zijn je emoties alweer iets gezakt? @Mim89, wauw je tattoo wordt al echt mooi en groot, hij wordt goed gezet zeg. @derest, roep gerust een update, heb mijn best gedaan om mijn reacties bij te werken maar vast mensen vergeten. @hier, een heerlijk weekend gehad samen, het was gewoon fijn om een keer niks te moeten, niet op bepaalde tijden weg of ergens naar toe, zaten zondag echt van gaan we nog wat doen? En toen was het van beide echt een neuh lekker even niks. Het was gezellig met mijn vriendinnen samen, hij is goed gekeurd, ze riepen afzonderlijk van elkaar wat leuk om te zien hoe verliefd jullie zijn en hoe hij met jou omgaat met zoveel waardering en respect voor wie je bent, omgekeerd vond hij het ook gezellig en zei achteraf wat zijn jullie een grappige combinatie allemaal zo verschillend maar duidelijk dat jullie echt om elkaar geven en elkaar kennen en accepteren. Dus een super geslaagd weekend gehad. Nu alleen aan het puzzelen voor dit weekend/deze week want druk en lijkt uitdaging te worden om elkaar te zien. Maar we vinden vast een oplossing.
Hier kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn @vlindermoeder ik snap dat het lastig is, zeker als je zelf niet zo snel gevoel voor iemand ontwikkeld en je deze persoon blijft tegenkomen, maar deze man is echt niet oke geweest voor je. Idd dat je niet meteen kriebels hebt is logisch, dat had ik ook niet meteen. wel fijn dat je het nog een 2e kans geeft en lief dat hij met werk wil schuiven, geeft toch wel aan dat hij moeite wil doen. @pardoes, lief van je. Het komt ook vast wel goed. Heb er ook wel heel erg veel zin in. Merk dat hij me ook wel heel veel rust geeft gek genoeg. Gister een stukje motor gaan rijden samen met de motor die hij heeft opgeknapt (ik achterop uiteraard haha) en na een pauze wilde hij ineens niet meer starten. We hadden ook nog een reservering voor uit eten enz. Normaal zou ik dan al best wel in de stress schieten, maar merkte nu dat ik gewoon dacht: hij krijgt hem wel weer aan de praat. Komt wel goed, en zo niet dan wonen daar vrienden van me en dan doen we het wel op die manier. Nou ja, hij is nu weer 2 dagen op zakenreis tot woensdag. En dan gaan we samen naar PINK! woehoe. En dan donderdag een achterlijk lange dag werken, denk van 9 's morgens tot een uurtje of 10 's avonds. Ben echt aan het aftellen tot vakantie... nog 2 weekjes. Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad en ook gewoon lekker samen kunnen niksen. Dat is ook wel belangrijk. om samen lekker te kunnen chillen
@Lill super veel plezier bij pink, lijkt mij echt geweldig. @Lill en @pardoes jullie hebben helemaal gelijk. Wat betreft de buurman. Ik probeer ook steeds voor mijzelf te herhalen waarom hij slecht nieuws is. Ik heb hem net geappt dat woensdag de 17de kan. Ben benieuwd
Hey Dames. Ik lees trouw mee maar jullie schrijven zoveel.. Wil wel even een leuk nieuwtje met jullie delen. Vorig jaar met een leuke man in contact gekomen, hij wilde graag ik durfde niet. Uiteindelijk heb ik het laten verwateren. Ben hem een keer tegen gekomen alleen toen zag hij mij niet En ik had spijt hoe alles is gelopen. Nu kwam ik hem tegen op Happn en zijn we weer in contact. Ik wil hem wel ontmoeten maar vind het dood eng
De ontmoeting, je openstellen, muurtje naar beneden laten, iemand toe laten. Ik weet dat iedereen mee moet dealen. Maar het vertrouwen is zo vaak beschadigd