Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    En toch.. ook dat is moeilijk en heeft zijn uitdagingen weet ik uit ervaring. Krijg nu ook veel vragen van mijn zoontje over zijn vader en dat is echt wel lastig, ook al is dat in jouw situatie dan anders.
    En tuurlijk lukt het!!

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Pfff wat een k*tstreek

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Over exen gesproken.. ik krijg vanavond 1 van mijn vriend zn kids bij hem thuisgebracht van zijn ex terwijl hij er niet is. We zijn heel beleefd tegen elkaar hoor, maar ga haar eigenlijk waar mogelijk uit de weg :oops: dus sta hier niet om te springen.. mgoed. Is ff niet anders.

Dacht vanmorgen er wel weer te zijn na mn goeie nacht slaap maar knap nu toch weer af:rolleyes:

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Alleen! M'n kinderen weten geeneens dat ik date hahaha:roflmao: Nee laten we eerst even 6+ maand elkaar leren kennen. Ik wil duizend procent overtuigd zijn voor ik iemand inteoduceer en hij evenmin, want hij geeft geen kinderen en weet ook niet of hij een leven met kinderen perse ziet zitten op de lange termijn.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    @pardoes ja jouw situatie is ook wel anders dan mijne ik kan me het eea herinneren wat we eens besproken hebben. Jammer dat het zo is maar het is helaas niet anders.

Wat betreft de vakantie; geen idee waarheen. Eerst maar even mijn werkrooster definitief rond hebben die maand en dan kijken hoe en wat.:)

pardoes vindt dit leuk.
  6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Oh ja dat geloof ik meteen. Mijn oudste zus is ook alleenstaande moeder. Verwekker van haar zoontje (sorry kan het echt geen vader noemen) is er vandoor gegaan tijdens haar zwangerschap.

Lill vindt dit leuk.
  7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, hopelijk kun je dan vanavond lekker op tijd naar bed, en ik snap dat het wat lastig voelt, maar het zal nog wel vaker gebeuren dus niet druk om maken, het is voor haar net zo lastig.

@brownielover, al plannen waar naar toe? En oei lijkt mij lastig dat als je ergens toch wat op wikt bouwen op termijn maar hij nog niet weet of hij kan leven met je kinderen.
    Hier geen kinderwens, ook niet meer haalbaar om meer redenen, maar ik weet dat mijn vriend het prima vindt dat ik een kind heb en die ook volledig zou accepteren en zou proberen een band op te bouwen op vriendschappelijk vlak, voelt dat voor jou niet wat vreemd?

@Knalrood, haha fijn dat het gezellig was en ga je nu dan vanavond naar huis of weer naar hem?
    En dat hoop ik ook, maar ergens denk ik dat het wel lukt en anders zien we elkaar volgend weekend 2 dagen,
    Wat betreft exen wees blij dat je niet zoveel gedoe hebt, soms denk ik echt pffff en daarin sta ik niet alleen.

@Mim89, het heeft voor en nadelen, en ik hoop voor jou dat het lukt,

Mim89 vindt dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Dat is zeker waar en deels ook reden dat ik die situaties zo veel mogelijk ontloop. Niet alleen voor mezelf maar ook voor haar en mijn vriend.
    Als het wel voorkomt zijn we gewoon netjes tegen elkaar hoor. En ik respecteer ook dat het voor haar ook niet makkelijk is.
    Tis gewoon niet mn hobby. Zeker als ik me al niet 100% voel

brownielover en pardoes vinden dit leuk.
  9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ja ik snap wat je zegt en ja, dat voelt idd soms een beetje gek. Paar weken terug benoemde hik had vrienden 'm zouden uitlachen als ze hoorde dat ie met een moeder date. Niet om mij maar omdat het op dat punt niet bij hem/z'n leven past. Dus ik vroeg van joh heb je wel eens eerder een moeder gedate; nee. Vind je het dan erg dat ik kinderen heb? Nee maar ik weet/kan nu nog niet zeggen hoe ik dat zal vinden dat moet ik eerst meemaken/ervaren.

Dus ik snap zijn oogpunt maar daardoor ben ik wel wat voorzichtig. Helemaal omdat ik er 3 heb, dat is niet niks natuurlijk. En ik wil niet iemand introduceren die na 2 maand zegt nou sorry het past niet bij me.

Dus waar ik voorheen weinig over m'n kinderen benoemde benoem ik nu alles en met name mijn hectische momenten, de drukte en alles eromheen zodat ie een reëel beeld heeft hoe mijn leven eruit ziet. Maar hij vraagt wel vaker naar de kinderen bv. Hoe de verjaardag was of de musical van de oudste bv. En of ik nog moederlijke taken heb die dag:roflmao:

Wat vakantie betreft nee geen idee nog. Eerst maaar eens m'n rooster afwachten kijken of ik daadwerkelijk vrij ben en de overige weekenden ook en dan kijken hoe en wat.

pardoes vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oef dat lijkt me best lastig die onzekerheid. Dat je bang moet zijn dat als de kinderen in beeld komen hij alsnog gaat afhaken. Althans, daar zou ik bang voor zijn denk ik..

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Klopt speelt deels wel achterin mijn hoofd mee.
    Ik vind 'm oprecht heel erg leuk, maar merk wel dat ik mezelf soms even op de rem trap qua gevoel. Die breuk van X toendertijd was ook best heftig en om nou 3 keer echt heart broken te zijn in een jaar is me iets te gek.:roflmao:

Oh en laatst had ik zo'n mega drukke dag, hij lag languit op de bank. Dus ik zei ik wil wel ruilen. Zei die; ik niet maar je mag wel mee doen. Ja onmogelijk natuurlijk maar toen dacht ik wel hm. Oke. Dit vind je dus nog niks. Dus nee qua gevoel probeer ik mezelf wel enigzins te beschermen maar ook te kijken passen wij qua personen wel bij elkaar? We zijn best verschillend wat niet erg is maar waar hij nogal filosoferend kan zijn, over alles nadenkt en wil onderzoeken kan ik dat ook tot een bepaald punt maar niet zo diepgaand als hem. Dus soms is dat leuk en leer ik mezelf beter kennen en soms denk ik kerel.. hou nu maar ff op:roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113

Gelukkig je vatte hem op zoals ik het bedoelde, dacht later oeps misschien komt het wel lullig binnen bij je.
    Maar het zou bij mij echt een stuk onzekerheid oproepen dat ik inderdaad net als wat @Lill zegt bang zou zijn dat hij alsnog weg zou rennen nadat hij kind had ontmoet. Dus ik snap dat je zelf daar ook nog wat voorzichtig in bent en het toch wel in je achterhoofd speelt. Wat een lastige situatie is het dan.

@Lill, die snap ik zeker dat je het liever voorkomt, maar gewoon beleefd doet en meer hoeft ook niet natuurlijk, je hoeft geen vriendinnen met elkaar te worden zolang je netjes met elkaar om wordt gegaan is het goed, en het zal op de lange termijn vast makkelijker worden.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Haha neehoor vatte 'm niet verkeerd op.
    Maar ja.. wel lastig dus. Ik wil dit onderwerp ook weer niet te veel/vaak oprakelen. Enkele weken geleden (3, 4) gevraagd ook hoe sta jij in ons contact? Kreeg namelijk het idee dat ie het toen meer als FWB zag maar toen benoemde hij wel dat dat niet zo was & hij graag wilde doorvoelen of er potentie in zat voor een relatie.

Maarja wanneer snij je zo'n onderwerp dan weer aan? Wanneer kan een man zeggen ik zie wel een relatie zitten? Ik denk dat het voor hem duidelijker was als ik geen kinderen had gehad, dat ie dat nu wel kon zeggen (denk ik hoor). Maargoed stel, we zouden een relatie krijgen.. dan nog zou ik maanden wachten met introduceren. Dus voor nu probeer ik met de flow te gaan, passen we bij elkaar? Misschien is zo'n vakantie juist ook wel heel erg goed en een soort van ideale test om dat te ontdekken. Dan zouden we elkaar ook 6 maand zien.. medunkt. Als die het dan nog niet weet dan weet ik het ook niet. Of nouja wel, dan wordt het zoals jullie het hier benoemen een onderhoudsman en ga ik verder daten denk ik.:roflmao:

In september heb ik een proef dansles daar gaat ie ook mee naartoe. Dus hij wil wel echt dingen samen ontdekken en doen, in dat opzicht denk ik ook wel dat ie echt wil kijken of er een relatie in zit. En gister zei die face2face dat ie me had gemist. Klein smeltmoment:oops:

Juffrouwminoes en Lill vinden dit leuk.
  14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh dit had ik ff gemist.
    Kan me voorstellen dat dat wat ongemakkelijk is/niet fijn. Maar helaas; het hoort erbij.

Gewoon jezelf zijn, vriendelijk. Meer kun je niet doen:) hopelijk wordt het met de tijd wat beter!

Lill vindt dit leuk.
  15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oke ik heb even een hersenspinsel.:roflmao:
    Ik bedacht me ineens dat het wel leuk zou zijn om elkaar eens in het echt te ontmoeten. Ben wel benieuwd wie/hoe jullie zijn haha, ook nav wat we hier allemaal met elkaar delen. Maar geen idee of jullie dat ook wat vinden hoor:p

16. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    ik vind het een heel leuk idee, maar ook wel spannend. zoals eerder gezegd, ik ben niet zo'n groepsmens.

wat betreft je nieuwe partner en kids, dat hij naar je kids vraagt is wel positief. ik had eens contact met iemand en die zei, je praat wel veel over je kids....... uuuhhh ja sorry hun zijn mijn leven, dus dat maar snel afgekapt.

brownielover vindt dit leuk.
  17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Lijkt me heel leuk!

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Whahaha kennelijk denkt zij er hetzelfde over, want ze is met hem meegefietst maar hij kwam zelf binnen. Nou ja ook dikke prima :)

En ben verder helemaal eens met wat je zegt. Lastige situatie

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Aan de ene kant lijkt het me heel leuk. Aan de andere kant ben ik in een groep al snel een buitenbeentje. Dus dat zou me dan een beetje tegenhouden.. of op t laatste moment toch afhaken ofzo :roflmao: ik ben ook nooit zo van bedrijfsuitjes enzo.

20. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    487
    63
    ja leuk! :D

@pardoes nee we moesten vanmorgen allebei om 6:45 :o: de deur uit om te werken.

Deel Deze Pagina