Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Jeetje, dat is snel! Wat spannend. Welke termijn had jij rekening mee gehouden?

Hier; kan niet slapen. Zucht. Moet om 8 uur al sporten. Blehhhh

Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Oh echt!
    Dat is inderdaad snel. Wat spannend zeg. Hoelang dacht je nog dat je moest wachten?

Mim89 vindt dit leuk.
  3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Oh vervelend als je niet kan slapen..
    Ergens over aan het piekeren of maken?

Ik was ook nlg rond die tijd wakker en ik moet zo werken. Ben kapotttt

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Het zat denk ik in de lucht. Ik heb ook amper geslapen.

@Mim89 wow dat is goed nieuws. Wat lijkt mij dat spannend. Vooral ook zo n lijstje invullen. Pppfff ik kan snappen als jij vannacht niet geslapen hebt

Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    #4565 brownielover, 26 jul 2024
    Laatst bewerkt: 26 jul 2024
    Hier gaat het even een wat minder. Merk dat mijn angsten/onzekerheden soms toeslaan en ik onzeker raak. Tel erbij op dat ik gevoelens krijg en ik wil dan wegrennen uit zelfbescherming. Dit benoemd naar hem, ook dat ik twijfels heb of hij over z'n ex heen is.

Dan krijg ik een antwoord terug dat ie over z'n ex heen is maar ze wel echt zon beetje z'n beste vriendin is. En hij rustig wil kijken waar wij samen heen gaan en elkaar veel zien/langzaam aandoen. Met intentie om een toekomst op te bouwen. Dus ik zei joh ik snap je, hoeft geen turbostand, dus prima.. maar ik ga niet nog bijwijzevan een halfjaar daten en dat jij dan bedenkt dit wordt hem niet. Nja mijn neiging om weg te lopen uit angst moest wel echt wegzijn en ik moest ook mijn eigen ideaal naleven. Hij zegt je benoemd alles wat je niet wil, maar niet wat je wel wil.

Ok true.
    ik mis een beetje een 'bevestiging' ik bedoel na 3 maand weet je echt wel of dit misschien iets wordt ja of nee, of welke kant je denkt op te gaan snapje?. of denk ik nu heel simpel.:p anderzijds heb ik het zelf soms ook niet helemaal helder dusja hoe fair is die verwachting eigenlijk.
    soms denk ik die man vind het gewoon leuk om gezelschap te hebben en thats it. maar hij zegt niet dat ie niet gewoon aan het aankloojen is maar wel echt wil voelen hoe het is/kan zijn door elkaar veel te zien enzo. Misschien ben ik ook wel weer Jan ongeduld.

Dus afgesproken het hier afentoe over te hebben om te zien of we op dezelfde golflengte zitten.. maar ik voel me nu zo'n zeikerd he. M'n ex had ik het verteld die zei ik zou echt moe worden van jou. Dus nu voel ik me helemaal kak dat ik denk joh.. Waarom heb je dit nouweer aangekaart en er (gevoelsmatig) drama om gemaakt :|:roflmao: en durf ik hem niet meer onder ogen te komen:roflmao:

Dus ik ga goed nadenken wat ik verder wil, voel, behoefte aan voel en tot die tijd probeer ik een beetje met deflow te gaan.:rolleyes::p

pardoes vindt dit leuk.
  6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @Mim89, wauw wat gaaf dat je al bericht had van Zwolle, jij woont dus ook in het oosten van het land?
    Maar ik dwaal af, wat super leuk en spannend! Heb je er wel van geslapen, ik kan mij voorstellen dat er nu even veel op je af komt. Duimen draaien hier op een voorspoedig verloop.

@vlindermoeder, groot gelijk dat je er niet voor gaat betalen, in ieder geval niet dit soort bedragen. Voor die single community betaal je ook lidmaatschapsgeld, maar dat was maximaal 15 euro per 3 maand, dus dat was nog een keer te doen. En vaak de eerste maanden korting dus dan wilde dat prima :roflmao:.

@brownielover, ik lees een heleboel in je berichtje en heel veel emoties, maar ook heel veel twijfel vanuit jou zelf. Want aan de ene kant lees ik van jou dat je echt niet direct een relatie wilt, (tijdje terug schreef je dat), aan de andere kant wil je wel weten waar je heen gaat en hebt toekomstverwachtingen, wat bij mij de vraag oproept, heb jij voor jezelf wel helder wat je nu zoekt en wilt? Want voor mij staan die dingen haaks op elkaar, maar misschien dat jij ze anders invult dan ik?
    En 3 maand is relatief gezien natuurlijk nog best kort, zeker gezien de wat rommelige start waarbij jij er toch een punt achter had gezet om het later weer op te starten, ik kan mij heel goed voorstellen dat dat vanuit hem bekeken dat het hem voorzichtiger maakt in gevoelens toelaten.
    Maar al met al is die onzekerheid een vreselijk rot gevoel, die heel veel met je gedrag doet over het algemeen, dus dan is het goed om dat te benoemen, maar je kunt niet verwachten dat hij alle antwoorden al op een rij heeft omdat jij daar toevallig nu aan toe bent, iedereen heeft daarin zijn eigen tempo, en ooit zei iemand in dit topic mooi en dat tempo wordt bepaald door de langzaamste partij.
    Na een paar kritische vragen om jou zelf na te laten denken, wil ik nog wel het volgende zeggen, die ex die een beste vriendin is levert mij instant jeuk op, die ken ik van degene waarmee ik hiervoor heb gedate, dat leverde toch echt kromme dingen op, als er zit mij wat dwars dus ik ben vandaag offline om er over te praten in het echt met mensen, lees met zijn ex, afspraak last minute afzeggen omdat vrienden een probleem hebben en die hulp nodig zijn om daarna op fb te lezen dat zijn ex plaatst hoe fijn en gezellig het was dat hij kwam helpen en dat ze daarna nog heerlijk samen uit eten zijn geweest. En is hij soms hulpverlener/werkzaam in de zorg want die uitspraken als ik hoor vooral wat je niet wilt maar niet wat je wel wilt zitten mega in mijn allergie, en voelen dan altijd zo ontwijkend en de bal bij jou leggen zodat hij zelf geen reactie hoeft te geven.

Heeft iemand de laatste tijd nog wat gehoord van @dotje1986? Want ze zat toen wat in onzekerheid over waar het heen ging en daarna blijft het stil.

@justme1974, hoe is het met jou? Wat vervelend dat je slecht hebt geslapen, had dat een reden?

@Lill, hopelijk genieten jullie lekker en is het weer daar beter dan hier.

@hier, eigenlijk weinig nieuws, eind van de dag richting de andere kant van het land, zin in en toch ook wel een beetje spannend. Ik heb voor morgenavond een activiteit geregeld waarvan ik direct zei dat gaat hij vast zo leuk vinden, en nu het dichterbij komt denk ik wat als hij er nu niks aan vindt, want meestal check ik wel eerst even.... en dan zit ik mijzelf maar voor te houden dat hij zou zeggen als wij er samen zijn is het altijd leuk, maar merk dat ik het toch spannend vindt.
    Hij verteld gelukkig al de hele week dat hij aftelt totdat hij mij weer ziet, en er zoveel zin in heeft. En het is zo fijn dat er geen twijfel is of we het leuk hebben samen want we hebben het altijd leuk samen dus dat is gewoon een feit, zo heerlijk zulke dingen. Hij blijft consequent in zijn gedrag, dus dat is super fijn. En dit is toch weer een nieuw stapje vooruit, en toch wel een beetje spannend, geloof dat hij dat ook heel erg vindt. Maar komt weer goed. Ik ben dit weekend dus weinig/niet online haha.

Lill vindt dit leuk.
  7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    #4567 vlindermoeder, 26 jul 2024
    @brownielover wat jammer dat je je zo onzeker voelt. Ik meen mij ook te herinneren dat je met therapie zou gaan starten, klopt dat?

Ik heb daar veel aan gehad. Na de breuk met mijn dochters vader ben ik snel een nieuwe relatie ingedoken. Na de breuk met de vader van mijn zoontje had ik zo iets van er moet hier echt wat veranderen. Of over 6 jaar heb ik weer een koophuis en een kind en ben ik weer ongelukkig.
    Ik was altijd bezig om iedereen om mij heen blij te maken en had geen benul wat ik zelf wou terwijl ik al 37 was! Ik zei letterlijk dingen als, waarom zou ik opruimen er komt zo toch geen man thuis.
    Het was zwaar heftig en confronterend, maar nu kies ik eindelijk voor mijzelf. Kan nog beter, dat kan altijd, maar ik heb wel de cirkel doorbroken.

Vraag je zelf af. Heeft hij echt dingen gedaan die mij onzeker maken, of ben ik onzeker.

En go with the flo...... uuuhhh juist niet. Ga stil staan en echt kijken naar de situatie. Vult hij je leven aan of is het opvulling.

@pardoes wat heerlijk. Zo fijn zo n constante man. Volgens mij zelfs als jullie gaan haken hebben jullie plezier. Dus geniet van het weekend.

Ik heb morgen een date met mijn dochter. Samen naar Scheveningen naar de musical frozen. Zin in.
    Bedacht mij dat het ook wel leuk zou zijn om samen naar een musical in Londen te gaan, maar wat een kosten. Alleen hotel in Londen, dan ben ik al door mijn budget heen. Als je betaalbaar wil zitten, dan zit he op een uur afstand met de metro. Pppfff. En dan nog vlucht, niet te doen.

Lill, Knalrood en brownielover vinden dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Toen ik me aanmeldde was de wachtlijst minstens 2 jaar, dus Maart 2025. Toen werd het al November 2024, en nu dus nu al. Ik hield dus echt rekening met November.

Ik dacht echt minstens tot November.

Ik heb dus als een blok geslapen :roflmao:

@pardoes nee ik woon in Brabant haha. Dus moet een eindje rijden. Maar allemaal voor een goed doel hoop ik.

Lill en pardoes vinden dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    @brownielover ik snap je onzekerheid wel. Na 3 maanden zou je idd denken dat je wel weet welke kant je op wil...

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ik moet even goed teruglezen hoor maar wat je zegt klopt helemaal. Emoties vanuit mezelf, twijfel. Goed om dat onder de loep te nemen waar dat precies weg komt. Al denk ik wel dat ik het deels weet. Ik kan niet goed op het niet weten waar ik aan toe ben, raak ik mega onzeker van. Ik wil nu inderdaad geen relatie en nu ik daarover na denk slaat het dan natuurlijk ook nergens op dat ik van hem verwacht dat hij daar wel al antwoord op kan geven.:rolleyes:
    Volgens mij vroeg jij of @vlindermoeder naar mijn therapie. Klopt al heb ik nu 4 weken niemand gezien omdat die vrouw kwam ik vandaag achter, er niet meer werkzaam is. Dus nieuwe afspraak staat gepland per eind augustus pas helaas.

Ik heb m'n hele leven te horen gekregen dat ik niks kan, niet goed genoeg ben. Ben uit huis geplaatst ook vroeger. Dus ik kamp met ik denk een zekere zin van faalangst maar ook zeker binding/verlatingsangst. En niet dagelijks maar afentoe met triggers popt dat op. Dat weet ie ook hoor dus wat dat betreft is die heel begripvol, maar hij zou er ook misbruik van kunnen maken al verwacht ik dat niet. Wat me ook een beetje dwars zit en dat heb ik al eens benoemd volgens mij, is dat ik kinderen heb, hij niet. Maar wel regelmatig benoemd dat ie baalt van z'n vrienden met kinderen dat ze nooit eens spontaan kunnen afspreken alles gepland moet worden en ze niet flexibel zijn. Tja... dat ben ik ook niet. Dat benoem ik ook en dan antwoord ie met; ik bedoel jou niet he, niet persoonlijk want bij jou daar heb ik nu nog geen last/hinder van. Het rijmt gewoon niet aangezien op z'n dating profiel staat dat ie een kinderwens heeft. Dus soms stoort me dat een beetje. Maar misschien is dat iets wat ik gewoon ook los moet laten, hij weet dat ik kids heb en wat erbij hoort. Ik wil liever niet hoteldebotel verliefd zijn om vervolgens na X maand te horen ja nee jouw leven past toch niet bij het mijne. En ja daar ben ik zelf bij door dat risico aan te gaan. Maar misschien goed om voor mezelf de komende tijd eens helder te hebben wil ik dat risico lopen en mezelf dat eventueel aan doen. Dus ja. Ook bij mij spelen nog zeker twijfels, maar meer omdat hij die bevestiging daarin nog niet kan geven. Dus in dat opzicht niet gek om het rustig af te tasten en kijken hoe en wat en met name wat ik wil. Ik ben lekker complex soms merk ik.:roflmao: gelukkig ben ik me er zelf bewust van en probeer ik eraan te werken.:|

Wat betreft die ex... kijk ik ben ook heel goed bevriend met mijn ex. Verschil is wel; wij hebben kinderen dus het móet ook dat we contact hebben. Nu ben ik vrij makkelijk en open-minded en zie ik die ex nu niet zo zeer als een 'probleem' maar het moet niet zo zijn dat die ex op plaats nummer 1 staat en ik niet (als het serieus zou worden he). Hij benoemde rond de jaarwisseling op vakantie te willen en zei; mijn mannelijke vrienden kunnen allemaal niet, even kijken wat ik ga doen/hoe en wat. Ja ik vul dan gelijk in dat ie met haar op vakantie wil. Aanname vanuit mezelf maar dat zou ik wel een ding vinden. En dan ligt het er ook nog aan of ze een kamer apart boeken of niet want een kamer delen is in mijn optiek echt een dikke no-go.

Hij werkt trouwens wel in de zorg ja. Of in de zorg niet direct maar wel vanuit een zorgverlenende functie ja. Zo was zijn opmerking o.a. als het je meer kost dan oplevert dan moet je zelf bedenken wat je wil want dat mag nooit de bedoeling zijn. Ja.. snap ik.. maar het is ook een beetje geven en nemen. Prima dat we allemaal een rugzak hebben en weten wat we wel en niet willen in het leven, maar het is ook rekening houden met. Want hij zij bijvoorbeeld ook je mag je eigen idealen bepalen dus ik zei joh wat bedoel je.. toen zei die van nou dat je zelf mag bepalen wat je wel en niet oké vind en dan kan ik kijken wat ik daarvan vind.

Dus nee ik heb genoeg denkwerk te doen voor mezelf merk ik. Ben nu weer rustig dus dan kan ik ook beter relativeren en helderder nadenken, dat scheelt. Al hang ik in dit bericht nog wel een beetje in een negatieve flow merk ik. En het is echt niet zo dat alles nu k.t. en vervelend en stom is, in tegendeel zelfs want ik heb het hartstikke leuk met hem en voel me ook zeker vertrouwd. Maar er zijn wel factoren vanuit mij en vanuit hem wat meespeelt en waarvan vooral ík moet kijken wat ik wil, acceptabel vind en me prettig bij voel. Dus voor nu probeer ik het grotendeels los te laten, op te gaan in het moment en ik zie het wel. Maar wel rekeninghoudend met mijn wensen en grenzen.:D mooi leermoment voor mezelf ook:cool:

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Spannend zeg. Ook die lijst inderdaad invullen. Maar wel leuk nu kun je echt gaan aftellen!

Mim89 vindt dit leuk.
  12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Wat leuk met je dochter, veel plezier vast!!
    Ja london is heeeeeel duur. Niet te doen joh.. en dan zo'n lange reistijd nee. Ik denk dat het voor een kind weinig uitmaakt of je nu hierheen gaat of speciaal daarheen afreist.

En wat knap dat je zo aan jezelf hebt gewerkt! Petje af.. ik wil dat ook gewoon. Keuzes maken voor mezelf niet meer altijd voor anderen. Dat ga ik m'n volgende sessie ook bespreekbaar maken. Hoop ook zo dat die assertiviteitstraining doorgaat ik denk echt dat ik daar mega veel aan ga hebben!

En ik neem mee wat je zegt.. stilstaan en kijken of het een opvulling of aanvulling is. Heb genoeg denkwerk te doen :p

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    @pardoes heel veel plezier dit weekend. Denk dat wat je ook maar gepland hebt hij het vaat enorm leuk vind. Alleen al om de moeite die je erin gestoken hebt! Dus lekker genieten en laat ff weten hoe het was!! :)

14. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Mim89 misschien ben je eerder aan de beurt omdat mensen afhaken door de netflix serie rond jonathan:oops:. Ik weet niet of je die gezien hebt.

@brownielover ja ex zonder kids vind ik inderdaad een ander verhaal. Succes met het nadenken

15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Is dat die the man with 100 kids ofzo?
    Gelukkig maak ik nu gebruik van een spermabank in een zkh dus alle donors worden geregistreerd en mogen maar een x aantal keer doneren haha.

16. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Uuuhhh kijk maar ff die serie. Ik wil niet de regen zijn op je mooie dag, maar uuhh.
    Ze mogen per instelling maar een x aantal kinderen verwerken, maar alle instellingen hebben geen contact met elkaar. Dus in theorie kan je bij 11 instellingen 25 (of hoeveel de regel is) verwekken. Misschien zijn naar aanleiding die regels al verbeterd.

17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Ja klopt wat je zegt. Maar ookal zouden klinieken onderling wel dat contact hebben, dan kun je het nog niet weten. De mannen die voor klinieken doneren kunnen ook in de privé sfeer donoren. Ik heb zelfs sterk het vermoeden dat ik contact heb gehad met die Jonathan. Gelukkig ben ik toen niet met hem verder gegaan.

18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zou hier denk ik gewoon eens even voor bedanken. Als het de eerste maanden al zoveel onzekerheid geeft dan is dat gewoon een voorbode voor de rest. Ik lees ook wel wat oranje vlaggen in je verhalen.

Op het moment dat je de persoon tegenkomt die het is, dan wordt je daar rustig van, niet onzeker.

Lill, NiVa0230 en brownielover vinden dit leuk.
  19. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    #4579 vlindermoeder, 26 jul 2024
    Meen je. Ggrrr. Fijn dat je er kennis van hebt. Heel veel sterkte tijdens de reis. En hopelijk heb je straks een kindje.❤️

Waarom is hier geen hartjes emotie????

Mim89 vindt dit leuk.
  20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤️ <--- de hartjes emoji kun je via je emoji's op je telefoon doen haha.

Deel Deze Pagina