Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ik heb nu contact met iemand, leuk contact, hij gaat zaterdag 3 weken weg dus voorlopig nog geen date.
    Hij is wel 10 jaar jonger. Ik had dat laatst ook al, hihi ik val dus gelukkig nog in de smaak bij de jonge jongens. Ik word dit jaar 40 en vind dat best een dingetje, dus dan is dat wel weer ff fijn.
    In de app komt hij niet als jong broekie over, dus we zullen zien.

pardoes en Lill vinden dit leuk.
  2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.746
    113
    Vrouw
    @pardoes heerlijk! Niks zo fijn als een man die consequent is.

@vlindermoeder oh spannend! En leeftijd, achja. Zolang ie zich niet onvolwassen gedraagt.

Hier zijn gangetje. Flink aan het lijnen. 14 Augustus afspraak in Zwolle :D

pardoes, vlindermoeder en Lill vinden dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Leeftijd zegt niks, kijk maar naar @pardoes

@Mim89 superspannend!

Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  4. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    @pardoes wat is jullie leeftijdsverschil?

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Dacht iets van 7 jaar?

pardoes vindt dit leuk.
  6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @vlindermoeder, zelfs bijna 8 jaar, 7 jaar en 8 maand om precies te zijn :oops:. Maar ik merk dat verschil gelukkig echt niet, hij kijkt en weet dezelfde dingen als die ik weet uit mijn jeugd, dus dat maakt het wel makkelijk praten, en niet dat hij denkt huh waar gaat dit over :roflmao:. Toen ik daar achter kwam moest ik ook wel even slikken maar hij lijkt absoluut niet jonger, dus prima zo.
    En weet je ook als het verder niks oplevert is het feit dat je een leuk gesprek hebt gevoerd en het goed was voor je zelfvertrouwen al fijn.

@Lill, hoe is het daar?

@Mim89, zo spannend dat het nu ineens al echt dichtbij komt, succes met afvallen.
    En inderdaad super fijn een man die consequent is,

@hier, vanavond vroeg ik hem of hij zin had ergens mee naar toe te gaan, dus beetje kijken naar locatie en datum en uiteindelijk spontaan samen gepland voor een weekendje weg er om heen, waarop hij zei wat jij nu hebt gepland is een dag na valentijnsdag, ik ooh kijk dan weet je alvast wat je krijgt met valentijnsdag... maar wij hebben dus gewoon samen een uitje gepland voor half februari..... en hij dacht uitzichzelf aan valentijnsdag, ik ben hoopvol gestemd hahaha.

Juffrouwminoes, vlindermoeder en Mim89 vinden dit leuk.
  7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    En hij is jonger? Of jij?

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Hij

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ik dacht vanmiddag alleen wel. Goh hij was 16 toen ik mijn dochter kreeg:oops:.

We gaan het zien. Tot nu toe positief.

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Leeftijdsverschil wordt soms steeds minder, naarmate je ouder wordt. Mijn ex was 9 jaar jonger. Ik val op mannen met een jeugdige uitstraling,maar nog meer val ik op energie. Wanneer iemand positief en enerviek is, ben ik snel om :D Ik ben 50, maar word nog wel jonger geschat. Mijn liefste vriend is 62.. daar merk je niets van.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Whahaha dat soort dingen moet je helemaal niet denken :roflmao:

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    @pardoes ja goed :) lekker warm. Haha. Heb inmiddels al wel 3 nachten naast zijn kinderen erop zitten ivm onweer :roflmao: dat stond niet helemaal in de plannen maar ach.
    Merk dat ik een beetje begin te switchen tussen: het is hier nog zo lekker ik wil nog niet naar huis en nou zal ook wel blij zijn als ik gewoon weer in mn eigen bed lig :roflmao:
    Nee maar overall echt wel een hele fijne vakantie ❤️

Hadden het ook al even over volgend jaar gehad, maar kans zit er best wel dik in dat we niet samen kunnen gaan ivm hoe de weken vallen dat hij zn kinderen heeft en wanneer ik vakantie heb. Maarja. Dat is dan ook wat het is..

Superleuk zeg al die plannen zo ver vooruit, klinkt echt leuk!

pardoes vindt dit leuk.
  13. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ik probeer positief te blijven maar ik kreeg net een berichtje. Ik slaap altijd in een boxer, hoe slaap jij? Heb je gezegd, daar hebben we het later over.

pardoes vindt dit leuk.
  14. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.705
    3.842
    113
    :|

Ik zou antwoorden; "met mijn ogen dicht"..

pardoes, Huismuisie, Mim89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Exact wat ik dacht

pardoes vindt dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Whahaha sorry :roflmao: briljant deze

pardoes vindt dit leuk.
  17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.746
    113
    Vrouw
    Briljant :roflmao:

Zo had ik ooit een man die vroeg stuur eens een foto van je billen o_O Heb een foto van een aap met zo'n rode kont opgezocht en die gestuurd.

pardoes, Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @NiVa0230, :roflmao::roflmao:, ik heb ook wel eens terug gezegd bij voorkeur in bed :roflmao:.

@vlindermoeder, het zegt nog niet bewust iets over de intentie, maar het zijn toch vaak online wel van die vragen dat je denkt waarom?
    En zulke gedachten heb je niks aan, net als denken toen ik 20 was was hij..... (in mijn geval 13 haha) dat zou echt een onacceptabel verschil zijn en vreemd, maar na de 30 merk je dat dat verschil kleiner wordt omdat je toch aardig in dezelfde leeftijdsfase komt en daarin eigenlijk heel lang blijft.

@Lill, oei balen van het onweer en daardoor onrustige nachten, en ik snap je gevoel wel, op vakantie met kinderen, zeker in een samenstelling die niet dagelijks is, vraagt veel energie en over het algemeen na een X tijd is het gewoon heerlijk maar ook mooi geweest, het heeft een reden dat mensen vaak maar 2 weken gaan want dat is lang zat :oops:. Wat balen van volgend jaar, is er niet nog ergens wat in de planning te schuiven?

@dotje1986, tag je nog een keer om te vragen hoe het gaat?

@Juffrouwminoes, hoe is het met jou? Heb je al mogelijkheid gezien om de date te plannen?

@brownielover, wat ben je stil, hoe is het daar?

@Knalrood, hoe loopt het met je italiaan? Je had toch dit weekend een date met hem gepland?

@justme1974, hoe is het met je?

@ de rest, kom gerust met updates.

@hier, gisteren weer een heerlijke dag samen gehad, natuurlijk ook weer mega geluk met het weer dus dat is fijn. Ik zag van de week een keer online een super leuk vakantie appartement dus had hem dat door gestuurd van kijk dan!?! Hij ooh dat ziet er gaaf uit. Toen hadden we het gisteren over in februari wat gepland al samen, hij ja ik vind dat toch wel fijn, dan wordt Maart weer spannend wat er gaat gebeuren met/tussen ons, dus ik heb gelijk gezegd nee absoluut niet dan moeten we gewoon weer nieuwe plannen maken.
    En gisteravond op de app kreeg ik ineens maar dat appartement/die vakantie die je door stuurde zou ik echt graag doen samen, ziet er super uit en klinkt heerlijk, dus afgesproken dat ik er deze week eens in zal duiken qua haalbaarheid. En het zijn de kleine dingen die het doen, had voor zoon nieuwe korte broek gevonden die hij aan wilde maarja online en hier in de winkel uitverkocht, is hij in zijn buurt bij meerdere winkels langs geweest om te kijken voor mij en heeft er nog 2 gevonden dus blij mee, dus ik zei stuur je een tikkie? Krijg ik terug waarvoor? Voor dat kleine bedrag? Nee hoor dat komt wel goed, ben al blij dat ik ze nog kon vinden, kleine moeite om even voor je te doen, ik ❤️. Dus al met al nog steeds erg blij en zweef weer weg.

Mim89, Lill en cosdy vinden dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    @pardoes superlief zeg dat soort dingen. Dat zijn idd ook kleine dingen die wij voor elkaar doen die zoveel zeggen.
    En qua vakantie. Ja ik werk op een school dus ik heb in de zomervakantie 4 weken, meestal de 1e 4 van onze regio. Daarna moet ik alweer van alles voorbereiden voor t nieuwe schooljaar. Deze zomer had mn vriend de kids eigenlijk al de laatste 3 weken, maar hebben ze uiteindelijk na veel gesteggel kunnen wisselen omdat dat zijn ex ook beter uitkwam. Maar ik verwacht dat ze volgend jaar dan gewoon de 1e 3 weken wil hebben (en daar heeft ze ook gewoon gelijk in dan, dus ik snap het ook).
    Ik kan qua vakantie echt niks schuiven. Dit is gewoon wat het is.

20. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hier alles ok. Mijn vakantie is begonnen en dochter komt morgen weer thuis. Donderdag vertrekken we naar Italië. Zin in! Ik zit nu te wachten op de trein, ga zo met een vriend afspreken. Kennen elkaar al jaren en altijd wel een zwak voor elkaar gehad. Wel eens uitgesproken, maar verder niets mee gedaan. Ik heb er ook nooit verwachtingen van en bij.

Tja en dan nog weer wat.. nog iemand die ik al jaaaaren ken en toen ik een relatie had, was hij al gek op mij. Pas later begreep ik dat ik hem ook leuk vond. Toen ging ik scheiden en was ik te laat. Hij had iemand. Nog steeds. Maar we blijven gek op elkaar. We hebben een connectie. Maar zolang hij nog samen is.. hij moet er zelf iets mee. Maar het speelt weer op de laatste week. Lastig, spannend etc.

En verder heb ik weer watcapps en reageerdevikin een melige bui op iemand die mij aansprakmaar een stuk jonger is. Tot nu wel een hele leuke vent. We zien wel. Ik sta open voor weer daten en komt wat komt.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina