Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ik heb dat ook heel lang gehad met mijn high school sweet heart. Iedere keer borrelden het weer opnieuw op. Maar of 1 van ons was vrijgezel of allebei niet:oops:. Nu zijn we 2 jaar samen vrijgezel...... en het gaat in het zelfde tempo door:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:. Laatst had ik hem verwijderd uit mijn telefoonlijst, kreeg ik via insta een berichtje met de vraag, waarom. Heb toen gezegd dat ik het zat was, steeds het zelfde rondje te gaan.en dat het toch nergens naar toe gaat. Reageerde hij, ja waarschijnlijk heb je wel gelijk. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: en sindsdien is het weer stil. Ik las laatst ook ergens dat je vaak terug verlangd naar jeugdliefdes/ oude liefdes. En dat dat niet zo zeer te maken heeft met de andere persoon, maar meer dat je de persoon mist was die jij toen was......

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ja, dat klopt wel wat je zegt. Of je mist de ongedwongenheid van toen, de sfeer etc. Etc.
    Vandaag was echt super gezellig. We hebben een terrasje gepakt, verderop uitgebreid zitten tafelen en nu net pas thuis. Was even spannend, want de trein reed niet, die ik wilde nemen. Er bleven er twee over. Het kwam goed. We kennen elkaar al jaren en het is al snel vertrouwd tussen ons. We hebben een zwak voor elkaar, maar er is nog nooit wat gebeurd. Neemt niet weg dat het heerlijk is om hem een knuffel te geven. Helemaal goed. Genoten met een grote G!

NiVa0230, Lill, Knalrood en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Wat een stilte hier....

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Zeg dat! Ik ben wat in de war merk ik. Fijn, maar ook complex. Het is een heel lang verhaal, maar de korte uitvoering is dat ik met de man ,waar ik al heel lang gevoelens voor heb en andersom, een heel goed gesprek heb gehad hierover en dat het nu chaos is in mijn hoofd. En niet alleen bij mij. Pfff.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @justme1974, oei dat is lastig zeg, en kan er wat gedaan met die emoties of is hij een no go?
    En druk geweest hier met van alles en nog wat, en een logeehondje en dat vraagt best veel energie.

@vlindermoeder, hoe is het met kletsen met de toyboy? :roflmao:,

@hier, eigenlijk geen nieuws, nog steeds blij en druk aan het plannen voor een vakantie ver weg

brownielover vindt dit leuk.
  6. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    #4646 vlindermoeder, 5 aug 2024
    Laatst bewerkt: 5 aug 2024
    Ik heb alle tijd voor de lange versie:roflmao:.

Mijn toyboy is nu op vakantie. Is al een paar dagen erg stil. Als hij een berichtje stuurt, dan begint die met sorry... maar ja aan sorry en dan weer stilte heb ik niks. Dus nu net ff berichtje gestuurd met wat de bedoeling is.

Gisteren nog ff langs de fwb geweest, ik kon het niet laten, moest ff druk van de ketel:roflmao::roflmao::roflmao:.

Onder het mom, don 't go food shopping hungry,
    Don 't go men shopping thursty

7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Oei lastig. Willen jullie er iets mee doen of?

Hier weinig bijzonders. Afgelopen zaterdag een 'date' gehad met iemand met wie ik 2 jaar geleden 3 dates heb gehad. Maar afgelopen zaterdag was echt voor de euhm 'fun' :p

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Haha... nou, die kant ging ik ook op ondertussen. Die bruiloft is serieus een kantelpunt geweest dat ik nu zoiets heb van " ik gun mezelf ook wat". 9 jaar dobberen... met hier en daar wel iets.. maar uiteindelijk niets.

Maar goed..ook al 9 jaar die ene in mijn systeem. Al langer. We kennen elkaar 14 jaar. Ik was getrouwd en hij alleenstaande vader. In het begin had ik het niet zo door. Ik kreeg destijds een baan in zijn omgeving en woonde ruim 2,5 uur verderop. We kennen elkaar van een forum destijds. Ik werkte 3 dagen en mocht de zolder gebruiken. Super gezellig altijd en we leerde elkaar goed kennen. Het werd een hechte vriendschap en die bleef, ook toen we dichterbij kwamen wonen uiteindelijk. We konden over alles praten, lachen, stil zijn, raar doen, dingen ondernemen en de rust die hij heeft is mijn drukte. We keken vaak samen tv op afstand. Viade app gaven we dan commentaar. Als ik naast hem zit, dan voel ik altijd zijn warmte. Heel gek. Ik volgde zijn liefsesleven mee, vond het niet altijd leuk, maar zocht er niets achter. Ik denk dat ik het voor het eerst iets merkte toen ik na een gezellige avond eten en muziek luisteren naar huis moest en daar zoveel tegenzin voelde. Ik zat huilend in de auto terug. Heel bizar. Hij kwam voor in mijn dromen zelfs en nog had ik het niet scherp scherp. Dat kwam dus na mijn scheiding, maar toen durfde ik er niets mee. Veel mensen in de omgeving vroegen wel vaak of wij iets hadden. Maar welnee, hoe verzin je het?
    Enfin, hij kreeg een relatie en onze vriendschap veranderde. Logisch, maar het deed pijn. Ergens in een zwak moment vertelde hij mij over zijn gevoelens voor mij destujds en op dat moment en dat zette mijn boel op zijn kop. Ik nam afstand, soms spraken we elkaar en wat ik ook deed; het lukt niet om hem uit mijn hoofd te zetten. Er is een sterke connectie. En daar hebben we afgelooen weekend over gepraat. Dat lucht op, is fijn. Maar ook; zijn proces voor nu. Hij zal keuzes moeten maken. Die kan ik niet maken. En dat is lastig, maar aan de andere kant voel ik van alleszwat ook fijn is. Herkenning, erkenning. Dingen valken op hun plek. Ik kan niet in de toekomst kijken en dat is een uitdaging.

pardoes vindt dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Heeft hij nu nog steeds een relatie dan? Of?? Want dat is me niet helemaal duidelijk.
    Wel ingewikkeld zeg. Heb zelf ook zo iemand in mn leven gehad waar het uiteindelijk niet mee werkte helaas (mijn vorige ex) maar heb er wel veel van geleerd.

pardoes vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Hier zit de vakantie er weer op :( gaan vandaag de eerste helft van de terugreis doen en morgen de 2e. Kan niet wachten om weer thuis te zijn, niet omdat ik hier weg wil hoor. Maar meer zo van als het dan toch klaar is ben ik ook het liefst meteen weer thuis :roflmao:

2,5 week heerlijk in 28 tot 33 graden vertoeft. Heb alleen maar in de korte broek en zwemkleding gezeten. Heerlijk veel in de zee gedobbert. Dus verheug me niet perse op de regen en bagger die de komende weken in NL weer is voorspeld.
    Heb veel lol gehad met mn vriend maar ook wel een aantal keer echt serieuze gesprekken gevoerd. Hele kwetsbare kant van hem gezien wat ik ook heel mooi vond ❤️
    Kids onderling gingen niet altijd vlekkeloos maar gek genoeg ga ik met zijn kids nog altijd supergoed. En hij met mijn zoon ook, al kijkt die hem soms aan van; ja doei ik laat me door jou toch niks vertellen.. uh.. mama? :roflmao:
    Nou ja. Het zal thuis wel weer ff omschakelen en afkicken worden. Maar hebben over 2 weken nog een weekendje weg staan naar een plek hoog op mn bucket list. Hij moet eeheen voor werk en ik ga dan naar hem toe ❤️

pardoes en brownielover vinden dit leuk.
  11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Hey meiden
    Even wat stiller hoor hier..
    Ben een dag/nacht alleen weggeweest dus even socialmedia loos zo goed als en gister bij Y.

Ik zit een beetje met mezelf in de knup wat ik nou precies met hem wil. We zijn zo verschillend in bepaalde opzichten en gesprekken geven niet bepaald ehm duidelijkheid. En dan met name op het serieuze stuk en interesse in anderen. Hij weet hoe ik erover denk en visa versa. Ligt niet geheel op 1 lijn en ergens ook weer wel.
    ingewikkeld gedoe:rolleyes:o_O
    Morgen start therapie weer hopelijk helpt dat wat duidelijkheid te scheppen.

pardoes vindt dit leuk.
  12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    @brownielover fijn dat je therapie gaat beginnen, zal wel heftig worden, maar uit eindelijk zal het rustiger en duidelijk worden. Succes.

@Lill dat klinkt als een heerlijke vakantie. En ik herken dat gevoel wel, van hup naar huis.
    Maar je hebt ook alweer een iets om naar uit te kijken. Super

@justme1974 wat hebben jullie een fijne connectie. wat goed dat jullie zo n goed gesprek hebben gehad en nu ligt inderdaad de bal bij hem. Spannend.

pardoes en Lill vinden dit leuk.
  13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Och ja..dat heb ik ook altijd einde vakantie. Lekker gaan en naar huis! Fijn dat alles bij elkaar positief was!'

Brownielover, je bent goed bezig vind ik. Je reflecteert op wat gaande is en lijkt daarin rekening met jezelf te houden. Zo fijn dat je daar therapie bij hebt.

En tja..en ik dan? Zucht. Hij zit in een relatie nog. Ik weet niet of we er goed aan doen door uit te spreken en die knuffel was erg fijn. Die connectie is bijzonder. Ik heb vaak gedacht of het een bevlieging was. Je weet wel; spanning voelen, denken dat het gras groener is. Wat ik met mijn ex niet kon delen juist met hem wel. Maar ja.. ex en ik zaten niet lekker. Maar na 15 jaar? Nog steeds dat voelen? Dat vind ik wel hardnekkig. We hebben wat uitcte zoeken. Ik ook..

14. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    457
    491
    63
    Ik ben op vakantie dus heb niks te melden.
    Lees wel af en toe mee hoor :D

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @Lill, ik snap je volledig als je dan toch zo ver bent dta je weg moet dan maar direct en hoezo regen hier voorspeld? Echt niet wij krijgen tm volgende week zaterdag nog mooi weer....heb ik besteld.
    En het klinkt al met al als een geslaagde vakantie. En heerlijk samen nog een weekendje weg

@justme1974, oei dat is een lastige dat hij een relatie heeft, hier komt veel uitzoek en denk werk bij kijken, heel veel succes. En geniet van de vakantie!

@brownielover, fijn dat de therapie weer gaat starten, en dat je even zelf er niet uit kwam was wel duidelijk, hopelijk krijg je het voor jezelf helder en kun je daardoor de beste keuzes maken.

@Knalrood, heerlijk op vakantie, veel plezier.

@vlindermoeder, hoe is het met jouw gesprek? En aha toch maar met die ene man waarmee je niet meer zou afspreken?

Lill vindt dit leuk.
  16. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ja. I know. Ik hoorde gisteren een hele grappig uitspraak. What s good for the hol, isn't always good for the soul. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Dat gesprek is zo goed als dood. Heb zijn nummer al verwijderd, zodat ik niet meer app, maar denk dat er ook niks meer van zijn kant komt. Dus toch geen toyboy

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Aha helaas dat het gesprek stil ligt, volgende keer beter.
    En je zegt tegen ons als ik af wil spreken dan zeggen niet doen, en dan pas vertellen als je al bent geweest..... :roflmao:

@Mim89, jij had dus ook een afspraakje? Of ook een onderhoudsman gezien?

vlindermoeder vindt dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Hahahah ik hoop het :D mgoed als je uit 33 graden en zon komt is alles daarna minder he :roflmao:

pardoes vindt dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Niet echt een afspraakje, ook geen onderhoudsman want daarvoor spreek en zie ik hem veel te weinig haha. Wel iemand die altijd in mijn achterhoofd is blijven hangen zeg maar. Dus hij kwam nieuw huis kijken en van het een kwam het ander.

pardoes vindt dit leuk.
  20. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Aaaahhhhaa wat leuk. Ik had ff je berichtje gemist.

Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina