@Lill, dat snap ik en vandaag is ineens slecht dus als je nu terug komt val je met je neus in de boter @Mim89, aha duidelijk en is dat dan iemand waarvan je zegt daar ga ik vaker mee afspreken of was dit eenmalig?
Denk voor nu sws weer eenmalig. Hij heeft teveel aan zijn hoofd en kan daar niet zo goed mee omgaan. En dat resulteert dan in niet reageren enzo. Daar is het toen ook op stuk gelopen. Toen was het wel met de intentie om echt te daten maar liep dus stuk. En toen zat ik daar heel erg mee, nu heb ik zoiets van het zal wel. Als ik hem zie dan is het altijd gezellig en fijn. Maar ik heb daarbuiten meer nodig en daar kan hij (nu iig) niet aan voldoen. Dus ik heb geen verwachtingen.
Dankjewel Ja mijn zoontje heeft het heel erg naar zijn zin gehad. In verhouding kun je ze op zo'n camping best vrij laten en dat vind hij heerlijk. Maar hij is ook blij dat we weer thuis zijn. Hij miste zijn oma en onze katten ook wel.
Haha @Lill, je timing was wel echt grandioos, wat een rotweer hadden we gisteren. Je zou zon mee terug nemen..... fijn dat jullie zo hebben genoten samen en ik snap ook wel dat je zoontje blij is jou weer even voor zichzelf te hebben, hij is toch niet gewend jou te moeten delen zo lang. Welkom terug @Mim89, oke duidelijk verhaal, als je er maar voor oppast dat jij niet een soort backup plan wordt voor hem en wel je eigen grenzen aangeeft en helder hebt hier in. @brownielover, hoe is het bij jou? Hoe is jouw therapie gegaan? @Juffrouwminoes, hoe is het daar? Is er al een date gepland? En heb je al voorzichtig rond kunnen kijken/vragen voor een structurele oppas zodat je iets meer rust krijgt, zelfs als het niet voor deze date is. @de rest kom vooral door met een update, en voor de meeste geniet van je vakantie. @hier, mijn vriend vind zondag nog zo lang duren dat hij waarschijnlijk morgen "even" deze kant op komt voor een knuffel en samen wat eten , en misschien konden we zaterdag nog wel even samen een filmpje pakken dan wilde hij gerust mijn kant ook op komen . En zondag onze eerste bestemming is dichtbij vrienden van hem, en gaan we waarschijnlijk eerst daar op visite, of ik dat goed vind, want zij staan het dichts bij mij dus ik zou het fijn vinden als je hun ontmoet. Ik tuurlijk vind ik dat goed, daarna help stress . MaaR ik ben dus komende tijd denk ik weinig online na morgenmiddag iets met vakantie vieren samen
@pardoes ja dat doe ik zeker. Mijn focus ligt nu op afvallen en Zwolle. Klinkt allemaal heerlijk bij jou. Geniet van jullie tijd samen ❤️
Ik wilde 'm niet maken @Mim89 beetje rare vraag hoor, maar doe je het dan veilig? Omdat je wel een hele sterkte kinderwens hebt... hoe werk zoiets. Als je niet wilt antwoorden, snap ik dat wel hoor.
Oh geen probleem met antwoorden hoor. Ben er heel open over. Nee ik doe het altijd veilig. Mensen hebben wel eens tegen mij gezegd van waarom ga je niet gewoon one night stands hebben en zo proberen zwanger te worden. Maarja, dan weet je niet of diegene gezond is, of hij soa's heeft en dalijk staat ie voor de deur omdat ie zijn kind wil zien. En dat wil ik allemaal niet.
Het zou ook niet eerlijk zijn t.o.v. het kind lijkt mij. Lekker genieten hoor Mim! Hier appen we ondertussen wat heen en weer. Veel ook. Het is een vreemde situatie, waarvan ik niet weet waar we uitkomen. Fijn en verwarrend. Moet echt mijn hoofd erbij houden Maar eerst..Italie. we zijn vanmiddag aangekomen. Alles is top gegaan, maar we zijn wel moe. We hebben in hetxapartement gegeten en liggen nu uitgeteld op bed te Netflixen. Gelukkig hebben we airco! Vanavond doen we niets meer. Morgen eens rustig kijken wat we gaan doen.
@justme1974 fijne vakantie. Ff heel wat anders, ben net naar de film geweest. It ends with us. Ik heb de halve film lopen huilen en moest mij inhouden om niet voluit te gaan snikken. Heel mooi en goed verhaal. Heeft mij zeker weer aan het denken gezet.
Mijn dochter heeft het boek gelezen, maar mag nog net de film niet zien. Ik wil hem wel kijken. @cosdy; heel lastig. Het liefst wil je weten hoe en wat, terwijl het tijd nodig heeft en je dus niet weet hoe en wat.
@justme1974, fijne vakantie! En het is een erg ingewikkelde situatie, hopelijk gaat het geen verdriet opleveren. @vlindermoeder, ik heb voorfilmpje gezien in de bioscoop en zat echt met kippenvel en heb gelijk geroepen die film wil ik absoluut niet zien, iedere keer als de voorfilmpjes daarna waren zat iemand mij af te leiden, want de blik in je ogen daarbij deed mij gewoon pijn. Dus zal je zeker aan het denken zetten, maar ik wil hem echt niet zien, die nachtmerrie wil ik niet herbeleven. @hier, dus morgen gewoon nog even een date gepland samen ❤️, want zondag is nog zo ver weg, heerlijk zulke dingen.
Nou ben ik nieuwsgierig naar die film. Zal hem eens opzoeken. Ik heb een tijdje geleden de film l'amour et les forêts gezien. Dat was ook heel confronterend. Was blij dat ik toen samen met mijn vriendin was.