Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Heftig verhaal meid. Ik vind het hier wel fijn om mijn date perikelen te delen, omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten.

Misschien kun je met stapjes het daten weer oppakken. De lat eerst laag leggen.
    Ik probeer eerder tot een date over te gaan, zodat ik een man in mijn hoofd al niet helemaal geweldig vind. En het nuchterder aan kan vliegen. Als ik iemand al heel leuk vind, dan wil ik die persoon overtuigen hoe leuk ik ben. En als ik er nog nuchter in sta, dan wil ik iemand gewoon leren kennen.

2. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Maar ja blijft lastig, hierdoor kom ik weer niet verder dan fwb. :roflmao:.

3. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    Ik kan alle dagen niet :roflmao:
    Doordeweeks is voor mij sowieso niet te doen, dan heb ik altijd de kinderen.
    Eind oktober heb ik een week vrij en geen kinderen dus dan kan ik wel.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Ben vandaag naar it ends with us geweest. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.

5. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Haha misschien ben ik dan gewoon een emotionele dweil

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    In dat geval ik ook :roflmao:

vlindermoeder vindt dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Er waren wel momenten dat ik ff met mijn hart in mijn keel zat. Maar door de trailer enzo dacht ik dat er veel meer zou gebeuren.

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ik vind dat juist wel de kracht ervan. Ook hoe ze het in 1e instantie hebben neergezet. De verwarring. De twijfel. Dat is in het boek ook heel erg. Dat zij later pas beseft ja maar dit is niet oke.
    Ze twijfelt ook heel erg of ze er zelf schuld aan heeft.

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Precies dit.

Lill vindt dit leuk.
  10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @ afspreken, ik krijg binnenkort mijn medicatie weer en heb daar altijd flink bijwerkingen van dus het is voor mij even afwachten wat gaat lukken, ik hoor graag datum/tijd enzo, mag prive, maar kan nu nog niet overzien wat hier gaat lukken.

@brownielover, wat vervelend dat dat stukje wantrouwen zo speelt, en dat je zelf niet goed weet of het gerechtvaardigd is. Hopelijk kom je samen met de therapeut hier iets verder in.

@Mim89, wat een heftig verhaal zeg, en ik snap dat je even bent geschrokken, is natuurlijk ook allemaal niet niks.

@justme1974, wat vervelend zulke ervaringen en de impact die dat dan kan hebben op je, (on) bewust. Hopelijk lukt het snel om hier iets beter mee om te gaan.
    Geniet nog heerlijk van je vakantie!

@Lill, nee niet onzeker gaan doen, nergens voor nodig, het komt allemaal goed.

@hier, vandaag terug gekomen van onze vakantie en hebben zo erg genoten. Serieuze gesprekken gevoerd, in een deuk gelegen, in alle stilte door een natuur gebied lopen. Bij zijn beste vriend langs geweest en bij de ouders van die beste vriend om kennis te maken, dat zijn de mensen die het dichtst bij hem staan, en toen kwam er al een appje van een andere vriend van ik wil ook een datum plannen hoor. Leuk om hem in een andere rol te zien, en voelde mij erg welkom, van allemaal kreeg ik terug jullie zijn een leuk stel samen, de manier waarop jullie naar elkaar kijken hoe jullie met elkaar omgaan kon je al wel jaren elkaar kennen. Ze hoopten mij nog veel vaker te zien want hij was zo duidelijk gelukkig met mij, rn verder was het puur genieten, heerlijk hoe we de planning aanpasten als iets net anders liep en dan daarvan weer konden genieten. Natuurlijk mega geluk met het weer en als kers op de taart, zaten wij in het noorden van nederland en zagen vallende stereen en noorderlicht begin van de week, later deze week prachtige zonsondergang. Dus echt ik ben zo gelukkig ❤️

Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Ja dat wel! Dat was idd sterk. Alleen ik dacht door de trailer dat er meer zou gebeuren.

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Knap dat je het hier zo durft te delen zo open en bloot net als @Mim89

Vind het heel dapper hoe je al zoveel hulp hebt aangenomen en al van ver gekomen bent. Je ziet waar je zelf tegenaanloopt en wat triggers zijn en da's al heel wat. Hopelijk kun je binnenkort gewoon ook genieten van het daten zelf zonder jezelf ermee in de weg te zitten. Dat is met vallen en opstaan maar dat kun jij. Nog lekker genieten van je vakantie! Hoelang heb je nog?

Mim89 vindt dit leuk.
  13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ah wat heerlijk zeg en leuk dat je zo goed opgenomen wordt door zijn naasten. Ik zie het ook elke x helemaal voor me alsof ik naar een romantische film kijk haha. Heel fijn!!

pardoes vindt dit leuk.
  14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, het voelt ook zo onwerkelijk zoals het loopt tussen ons, beide staan we er vol vertrouwen in. We kunnen gewoon onszelf zijn, genieten samen van alle kleine dingen. En hebben beide een zo moet het zijn gevoel, als er eens kleine dingen zijn die 1 van ons lastig vindt, dan wordt er geknuffeld en gezegd goed dat je het aangeeft, we hebben alle tijd van de wereld en het komt vanzelf goed. We hebben beide onze rugzak en daardoor snappen we elkaars rugzakje erg goed en is er een stuk begrip en acceptatie. Ik krijg dan berichtjes als wij zijn geweldig samen, en bij jou kan ik zijn wie ik wil zijn zonder dat ik bang hoef te zijn dat je er wat van vindt want je vindt mij goed genoeg, en dta geldt 2 kanten op. Ik heb mij nog nooit zo gevoeld, en nog nooit zo vol vertrouwen geweest.

Knalrood en brownielover vinden dit leuk.
  15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    @justme1974 knap dat je al zoveel hulp hebt aangenomen en al zoveel stappen hebt gezet. Ik weet hoe moeilijk het is. En qua het niet durven delen door schaamte; ook dat begrijp ik heel goed. Dat had ik met ex die me heeft mishandeld. Want ja, ik was zelf toch zo dom geweest om erin te trappen... Ik heb vlak erna meegedaan aan een sterke vrouwen groep vanuit veilig thuis en dat heeft me wel echt geholpen.

@Knalrood anders spreken we toch in Oktober af als jij ook kunt?

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    #4756 brownielover, 17 aug 2024
    Laatst bewerkt: 17 aug 2024
    @ hier ik ben toch maar in gesprek gegaan met Y over mijn twijfels en bepaalde dingen nadat hij ineens heel kortaf was waardoor ik hem toch niet helemaal goed kon peilen of vertrouwen voor mijn gevoel.

Hij schrok een beetje leek het en had een verklaring waarin ik hem het voordeel van de twijfel geef.. ik ben soms ook te goed van vertrouwen volgens mij. Althans dat koppelde vrienden gisterem terug:rolleyes:
    op een bepaalde vraag reageerde hij ook niet inhoudelijk en hij draaide hem vrij snel om naar mij en vond wel dat hij mij heel twijfelachtig vond over alles en ik snel van snel naar niet snel wilde gaan (wat jullie ook wel eens benoemd hadden). En daarin heb ik hem gelijk gegeven. Opzich twijfel ik niet zozeer aan hem maar het is meer een opeen stapeling van alles bij elkaar want ik voel me bij hem echt heel fijn/vertrouwd maar die lange aanloop tussen mij en X destijds hebben er wel voor gezorgd dat ik me snel aan het lijntje gehouden voel. Dat ook benoemd maar dat het eigenlijk niet helemaal fair is tov hem omdat dit mijn eigen issue is. Wel nog benoemd dat (ik heb het @Lill privé allemaal uitgelegd) ik het idee had dat hij meer open stond voor een vrij leven/open relatie door bepaalde opmerkingen die hij had gemaakt en nog wat dingen. Hij bedoelde het tegenovergestelde zei hij maar heeft het m.i. wel op een vreemde manier gebracht en dit heb ik ook benoemd. Na zijn uitleg snap ik wel waar z'n gedachtengang vandaan komt maar ik heb wel gezegd ik waardeer jouw manier van uitleg niet want dat geeft mij dit en dit gevoel.

Ik ben voor het eerst (voor mijn doen) vrij direct geweest, ook teruggekoppeld van hallo nu draai je het om naar mij maar ik heb vragen/twijfels aan jou.

Hij zei; we zijn met elkaar omdat we samen denken dat 1+1 samen een dikke 3 wordt en als we een tijdje happy en steady zijn dan wil ik wel een vervolgstap nemen.. eigenlijk een mooi open gesprek waarin er voor mijn gevoel eindelijk wat openheid en duidelijkheid is gecreëerd richting elkaar. MAAR dan laat je zo'n gesprek even bezinken en lees ik ons gesprek terug en denk ik bij sommige dingen nog wel oke.. :rolleyes:(bellen werd hem niet vanwege de kids en hij haat bellen ook..) hij kan alles zo politiek correct beantwoorden.. volgende keer wacht ik toch maar tot we elkaar zien met zo'n gesprek, maar ik had er zo'n stress van ik dacht ik trek het niet meer.

Hij heeft aangegeven er heel veel moeite mee te hebben dat we elkaar nu eigenlijk 3 weken niet kunnen zien vanwege mijn kinderen en geen telefoonmens te zijn, dus contact te onderhouden via de app vind hij moeilijk. Ik stond er niet zo bij stil maar ik vind het ook moeilijk. Moeten het nu iig 2 weken zonder elkaar doen en wel door hem want ik heb vrijdag afgezegd door de bso maar hij heeft ineens alle dagen volgepland waarop ik langs zou kunnen komen. Heb veel opties aangeboden dit hele weekend maar hij is druk.. dus ik laat het nu bij hem. :o:

Ik was zelfs zo klaar even met hem afgelopen week dat ik dacht stik erin zeg ik ga wel verder daten ondertussen. Aangezien dat toch van je 'mag' en indirect weer 'niet mag'. Maarja dan denkt mijn hoofd goed idee, laat 'm maar lekker in z'n sop gaarkoken en dan later denk ik ja nee.. wil ik helemaal niet en dat kan ik echt niet over m'n hart verkrijgen ik had hem andersom wat aangedaan:roflmao:

Dusja. Gaat weer op z'n typisch brownielover hier.:roflmao::o:

Lill vindt dit leuk.
  17. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Gisteren was ik met een collega in Amsterdam voor een cursus. Was midden in de stad, dus in de pauze waren we aan de gracht gaan zitten. Ik werd toen aangesproken door een hele leuke jongen.
    Hij was net in Nederland, hij kwam uit Amerika en vroeg mij wat hij echt moest zien.
    Maar ja ik ben een chicken dus heb hem tips gegeven. En niet zijn nummer gevraagd:roflmao::roflmao:. Maar wel leuk zo n ontmoeting. Ook al is het even kort.

Wat ook nog super grappig was. We gingen met de trein en ik had hoge nood, maar ik ga dus echt niet in de trein. Komen op centraal, ik ga door zo n poortje naar de wc, kijk ik om mij heen sta ik in de mannen wc:roflmao::roflmao::roflmao:. Al die mannen lachen. Dus ik sorry sorry en mijn handen langs mijn ogen gedaan, als oogkleppen. Je kon ook niet door steken naar de vrouwen. Meestal kom je wc gebied binnen en dan kun je nog kiezen. En mijn nood was zo hoog.

pardoes, Lill en brownielover vinden dit leuk.
  18. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Thanx allemaal:) Ik leer wr steeds beter mee om te gaan en daten doe ik alleen nog maar met mannen waarmee dat goed voelt. Voorheen liet ik iets doorgaan terwijl ik toch dacht doe maar niet.

Wij gaan donderdag weer weg en dat is goed. Het gaat goed hoor, zo samen. Maar ik vind het heel hard werken af en toe. Ik mis mijn eigen ritme en de volwassen gesprekken. Zoiets. En de groenten as we speak; het eten hier is eentonig, vet en ongezond. Dat was op de vorige plekken wel anders gelukkig. Maar mij verveelt dat snel.

pardoes en cosdy vinden dit leuk.
  19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, oei dat zijn lastige gesprekken per app want dan zit je snel met invullingen waar je dat niet hebt als het gewoon in het echt gaat omdat je dan ook het stuk non verbale communicatie ziet. Maar wel fijn dat het deels is uitgesproken. En tja hij vind het lastig dat jullie elkaar niet zien maar kan ook niet als jij kunt, dan zul je toch beide moeten kijken om iets te schuiven.

@vlindermoeder, :roflmao: haha heerlijk zulke acties, zou mij ook kunnen gebeuren. Ik wilde vorige week sleutelkaart pakken voor de deur van hotel, dan hoor ik naast mij niet hier boven de put hoor... je hebt vast beeld van mijn handigheid nu :roflmao:.
    Ach maar hoe vluchtig ook zulke kleine momentje zijn toch juist leuk, geven weer wat energie.
    En goed dat je je eigen valkuil weet, want iemand leuk gaan vinden aan de hand van berichtjes is inderdaad niet handig, dan kun je beter relaxter erin staan, daarnaast berichtjes waar iemand over kan denken zijn heel anders dan hoe iemand in het echt kan zijn, dus sws zegt een berichtje niks als je de persoon in kwestie niet kent,

@justme1974, ooh die kan ik mijvoorstellen, wij verwachten toch net iets meer variatie en kwaliteit. En ik snap wat je bedoeld met volwassen gesprek, het is met je kind toch anders praten natuurlijk. Maar geniet er vooral nog even van.

@Mim89, jij hebt deze week toch de afspraak in zwolle? Weet niet meer de exacte datum,

@hier, yes net een appje dat mijn vriend zijn vakantieaanvraag goed is gekeurd dus kan gaan plannen voor onze volgende vakantie samen ❤️. Ik krijg komende week wat zware medicatie/behandelingen dus zal denk ik weinig aanwezig zijn, zal zo nu en dan mee proberen te lezen

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    @pardoes ben afgelopen woensdag in Zwolle geweest. Ben op de wachtlijst voor een kijkoperatie gezet. Erna hoor ik welke behandeling het word; iui of dat het toch ivf gaat worden. Ligt eraan hoe de verklevingen zitten.

Deel Deze Pagina