S heeft gevraagd of ik met hem mee wil naar een hotel. Een luxe kamer , roomservice .. alles er op en er aan. Ik antwoordde met: dat klinkt als een date Toen zei die, het is maar een idee Wat on earth moet ik hier nou weer van maken
@Mim89, ooh al geweest, sorry dat ik dan nu pas vraag. Nog even spannend dus wat het gaat worden maar in ieder geval weer een stapje vooruit, heb je enig idee hoelang de wachtlijst is voor de kijkoperatie? @knlarood, uhm S, is dat de onderhoudsman? Of de italiaan? Ik plaats hem even niet zo snel. En echt laat hij gewoon duidelijk zijn .
Ooohhh dat is snel. Maar dat is dan de kijkoperatie en hoelang duurt het dan nog voordat de behandeling gedaan word
Ik ben nu alleen met de kids op vakantie. Ik had ff een meltdown, best pittig dan zo in je eentje. Waren geen onoverkomelijke dingen, maar het was ff pittig. Maar ja. Zo naar bed en dan morgen weer vol nieuwe energie. Kids hebben het naar hun zin dus komt vast goed. Laatste tijd om mij heen ook alleen maar slecht nieuws gehad. En volle maan ppffff Hopelijk morgen vakantievibe
Echt hoor vreselijk zulke dingen, laat hij gewoon duidelijk zijn. @Mim89, aha dat duurt dus weer even, maar wel spannend dat het nu echt gestart is. @vlindermoeder, komt morgen vast goed, wat je al zegt de kinderen genieten dus relax en probeer zelf ook te genieten.
Geen idee eigenlijk. Ik verwacht dat het dan sws eerst 6 weken herstellen is. Ligt er denk ik ook aan hoe erg de verklevingen zijn etc. Dus al met al zit ik straks denk ik toch in November/December.
Ja gewoon ff alles bij elkaar. In 1 week tijd had ik 3 mensen om mij heen met iets medisch. Huidkanker Oog schade Blinde darm met perforatie En eigenlijk hou ik gewoon niet van vakantie. Het liefst gewoon lekker thuis in mijn eigen omgeving. ik heb het thuis te goed. Ik vond het zwembad te koud, kinderen niet We wouden boodschappen doen, was er een weg afgesluiten die Google niet wist Huisje is veel kleiner dan verwacht. Bed ligt niet lekker, na 1 nacht al nekpijn Oh ja en er is een legerbasis dus om de 5 min vliegt er een chanoek over
Och jeetje! Dat klinkt niet fijn. Eerlijk gezegd herken ik het ook wel hoor. Veel dingen vallen vaak tegen. Terwijl je thuis voorzien bent van alle gemakken. Ik zal eerlijk bekennen dat ik al jaren zoek naar de juiste modus/ ideale vakantie. Danis het te lang, een tent te koud, een caravan afgesloten can de wereld, water te koud, bed niet fijn, eten te vet, eigen vervoer toch handiger, te warm, te saai, te druk. En dan is het als alleenstaande ouder echt aanpoten. Wat ik al eerder schreef; ik mis gesprekken met volwassenen. Ik zit constant op het level van mijn 15 jarige dochter die vooral bezig is met een tanline en op elj voorstel " ja, kan" zegt. Toch ben ik trots op haar trouwens, want we bespreken het en ze doet haar best en begrijpt het. Van de week zei ze " mam, ik denk dat volgend jaar tien dagen genoeg is en/ of er gaan nog mensen mee. Iemand van mijn leeftijd en een volwssene, dan heb je wat aan elkaar". Slimmerd. We hebben lol en ook zin om donderdag naar huis te gaan. Ook dit jaar weer veel geleerd over hoe ik mijn vakantie graag zie. Hou vol! Want het is soms gewoon zwaar!
Thnx voor de herkenning. Ik neem ook vaak een vriendje of vriendinnetje mee, want bij mijn kids is er 10 jaar leeftijdsverschil. Dus het is onmogelijk om iedereen te vrede te hebben
Ik herken het deels ook hoor. Moet ook altijd ff in de goede modes komen. Ik vind met de caravan op vakantie gaan wel heerlijk daarin trouwens. Je hebt toch gewoon soort van je eigen huis en eigen spullen bij je
@justme1974, wat mooi hoe zij dat dan zelf aangeeft, en wie weet volgend jaar hoe je leven er dan uitzoet, er kan veel gebeuren in een jaar tijd. @vlindermoeder, aha gewoon even alle kleine dingen bij elkaar die teveel waren, dat heb je soms. En waar zit je? Elke 5 minuten die chanoek zou mijn vriend geweldig vinden , wij hadden afgelopen week eigenlijk elke dag wel een bijzonder vliegtuig of helikopter gezien, hij helemaal blij, ik speciaal voor jou zo geregeld @Mim89, aha nog even geduld hebben dan, maar elke stap vooruit is er weer 1! @Lill, ik snap jou wel, zeker als de kinderen kleiner zijn is een camping ideaal, ik kies nu toch vaak liever voor iets meer luxe en in ieder geval een eigen badkamer/wc. @hier, mag ik nog even zwijmelen? Ik heb deze week een behandeling waarvan ik weet dat ik er bijwerkingen van krijg, en een aantal dagen flink van de wereld ben, gisteren vroeg ik mijn vriend wat zijn jouw plannen dit weekend? Hij helemaal leeg gehouden om er voor jou te kunnen zijn en je te kunnen helpen, echt die man he? Zo lief. Hij had al gevraagd wat ben je nodig van mij? Als je zegt laat mij maar gewoon een paar dagen met rust dan snap ik dat ook, ik nee als ik niks hoor van je dan ga ik in paniek stand, hij maar je moet dan uitrusten en wil je niet wakker maken, dus afgesproken dat ik mobiel op stil zet zodta ik niet wakker wordt van berichtjes hahaha, zo lief en schattig ❤️ Ik vanmiddag verdorie de vakantie die wij willen is ineens duurder geworden, hij nou voor die paar euro extra gaat het echt wel gewoon door hoor, dat komt wel goed. Dus maar even gaan boeken, we weten al wat we willen hahaha
@pardoes oh wat een heerlijk vent. Succes met de behandeling. Ja was echt ff een optelsom. Had ook nog bijna een scooter aangereden. Niet mijn schuld maar dat gaat wel allemaal in je lijf zitten. We zitten vlakbij Gilze. Als ik het goed heb is dat een legervliegveld
Wij zitten io het vliegveld van Bomogna te wachten op onze vlucht (16.00 pas). We zijn voorlopig nog niet thuis. Ik verlang wel naar mijn eigen bed enzo. We hebben het goed gehad en het is fijn om weer te gaan. Oh..en ik denk niet dat de Italiaanse man mijn type is
@vlindermoeder, ja klopt daarzit inderdaad een legerbasis en hoorde al dat ze aan het oefenen zijn voor een uitzending. Hoe is het nu met je? Kin je genieten van je vakantie? En ja ik snap het wel dan alles bij elkaar is het even teveel, En yes hij is geweldig, zo fijn. @justme1974, aha nog even geduld dus voor jullie vliegen, hoezo ben je al zo vroeg op het vliegveld dan? Ik dacht dat ik erg was met op tijd zijn... haha. En fijn dat jullie genoten hebben maarr dat fijn om weer naar huis te gana snap ik ook. En ik vind italianen ook niks, doe mij maar de noren... @hier, gisteren behandeling gehad en heel helder ben ik niet, kreeg heel lief gisteren elke keer berichtjes, dat ik zei moet je niet werken? Hij jij bent even belangrijker hoor dus iets vaker mijn mobiel erbij vandaag. En toen kwam ik thuis, alles liep tegen dus behandeling duurde 3,5 uur langer dan gepland (en zou al 4 uur duren) dus pas in de avond thuis en toen had ik een hele mooie grote kaart met vakantiesfoto's in de brievenbus van mijn vriend, hij is zo super lief ❤️. En dit weekend komt hij hierheen want dan kan ik voor je zorgen en je helpen, echt zo fijn dit soort kleine dingen.