Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Wie quoten jullie ik zie 2 berichten door elkaar van jullie @pardoes @justme1974

Mis ik iets? Zit al terug te lezen

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Nou.. hele dag niks van hem gehoord.
    Denk dat ie echt woedend en gekwetst is. Voelt vreselijk:eek: Had ik maar mn mond gehouden denk ik nu.. m'n vriendinnen bijna boos en veroordelen dat ik het verteld heb..

Vroegen niet meer hoe het was nadat ik ze had ingelicht en ze hun beklag hadden gedaan. Wel of ik wilde bbqen. Heb maar vriendelijk bedankt.

Kan wel janken. :cry:

Weet ook niet of ik hem iets moet sturen, denk dat ik hem maar even laat..

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Waarom zijn jouw vriendinnen hierom boos dan? Dat begrijp ik echt niet.

4. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    waarom zijn je vriendinnen daar boos over dan?
    Het voelde voor jou goed om het te vertellen dus je hebt daar goed aan gedaan, niet gaan twijfelen omdat andere daar ineens een andere mening over hebben ;)

Mim89 vindt dit leuk.
  5. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Apart dat jouw vriendinnen boos zijn. Maar wat is er zo erg dan dat je het volgens jouw vriendinnen geheim moet houden, en dat Y er zo van van slag is dat hij woedend en gekwetst is?
    Ik bedoel.... jouw verleden en jouw mogelijke "fouten" zijn een onderdeel van jou. Niet iets waarover je veroordeeld mag worden. Hooguit kan het een verklaring zijn voor een manier van reageren ofzo in het heden.
    Als iemand echt voor je gaat is hij bezorgd en accepteert hij jou met je plussen en minnen.
    Y lijkt zich jouw verleden wel heel persoonlijk aan te trekken.
    En wat voor basis heb je al je een deel van je verleden eigenlijk geheim moet houden om "goed genoeg" te zijn?

@justme1974 heel veel sterkte. Ook al weet je dat je de juiste keus maakt. Het is gewoon kut

Mim89 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  6. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    @brownielover ik had een paar keer niet gereageerd op je berichtjes. ik kan het vaak niet zo goed volgen, mijn begrijpend lezen is niet zo top:$. en ik snap dat je hier niet alles kan schrijven met naam en locatie dus dat maakt het voor mij lastig. maar kut voor je dat je je zo naar voelt.if there s a will there s a way. maar ik denk dat je eerst even moet werken aan sterk in je eigen schoenen staan. focus op jezelf en de kindjes en als dat sterk staat da eens kijken wat er in de liefde mogelijk is. anders blijf je gekwetst worden.

@justme1974 jou berichtje stond er ook een beetje vaag. leek alsof je een quote plaatste maar je reageerde ook ergens op.
    als hij geen keus maakt, dan maakt hij toch een keus..... hij vind het wel prima zo.

Mim89 vindt dit leuk.
  7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    #4847 brownielover, 1 sep 2024
    Laatst bewerkt: 1 sep 2024
    Nou hij heeft volkomen gelijk hoor, Y.
    Ik heb aan het begin van ons contact nog een keer contact gehad met X en daar ben ik toen in een dronken bui mee thuis gekomen. Nouja de rest hoef ik niet in te vullen. Kan me er ook vrij weinig van herinneren. En ik heb in die tijd dat wij samen zijn best vaak gezegd dat ik dat dus echt niet zou kunnen (nadat dit dus al was gebeurd) omdat hij (y) wel eens opmerkingen maakte over dat ik wel andere mannen mocht zien als ik dat wilde oid. (En met mijn huidige wetenschap en schuldgevoel dat ik dat nooit weer zou doen,)En daar hem toen over geconfronteerd dat ik dat echt niet oké vond dat ie dat zei. Nja nu heb ik dus alles opgebiecht en mijn vriendinnen vonden dat dus onzin want je had niks met elkaar dus geen verantwoording schuldig. En dat ik alleen maar mezelf saboteer.

Y reageerde aanvankelijk ook dat hij er niks van mocht vinden en me er niet op zou veroordelen. Ik heb gezegd ik benoem dit alleen omdat ik eerlijk wil zijn en écht met je verder wil. Maar dan wil ik wel als je wel verder wil.. dus een volgende stap maken. En hij zei joh fijn dat je weet wat je wil maar ik heb best wat te verwerken en ik heb even niks aan jouw onzekerheid nu of hoe jij je voelt.:|

Ja nu ik het wat relativeer kan ik dat natuurlijk ook gewoon niet van hem verlangen als ik met zulk k.t. nieuws kom & hem voor het blok zet.

Zag ik 'm dus net weer online op een datingapp dus ik zei oke volgens mij heb je je keus wel gemaakt.. maar hij zei; ik wilde o.a. even onze berichten teruglezen vanaf het begin.

Nja o.a. zie ik dan weer als ik ga verder kijken intusseno_O

Maar oke.. hij wil gewoon niet dat ik hem push. Hem tijd geef. Kan niet concreet benoemen hoeveel tijd. Wil wel contact tussendoor. Maar geen idee hoe(?) En 'als we het een kans van slagen willen geven' moet ik mijn eigen belangen even opzij zetten en dan komt dat gesprek vanzelf wel weer misschien. Laat ik nou net niet tegen onzekerheid kunnen?:confused:

Nou ik ben er nu al weer helemaal klaar mee en ik snap hem hoor. Draait nu niet om mij. Maar ik pfff verpest gewoon altijd alles.:| schaam me gewoon terwijl ik dit typ het liefst verwijder ik dit hele bericht.

8. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Misschien denk ik wel anders dan doorsnee. Maar ik vind het niet okay zoals Y jou nu veroordeelt, terwijl hij zelf kampioen wiebelkont is.
    En ik vind het wel goed en dapper van je dat je dit hebt verteld. Anders is het iets wat voor jouw gevoel toch tussen jullie in blijft staan.
    Focus je nu gewoon op jezelf. En in mijn ogen heb jij niks verpest. Maar het gedrag van Y is meer de dealbreaker

Lill, Mim89 en brownielover vinden dit leuk.
  9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oke dit vind ik echt een hele lieve reactie:cry:

cosdy vindt dit leuk.
  10. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    @brownielover nu ff op je handen zitten en kijken wat er van hem komt. Zeker als hij heeft gezegd dat je andere mannen mag zien als je wat met hem hebt, waarom zou die dan boos zijn dat je in de verkende fase nog andere contacten had?
    Veel hebben meerdere dates/contanten te gelijk en pas als je zegt. Yes wij gaan er samen voor dan kies je echt voor elkaar.
    Toendertijd met buurman, toen hij zei meer dan vrienden te willen zijn, heb ik gezegd prima, maar heb even geduld, want ik moet nog wat dingen afsluiten.

brownielover, Mim89 en cosdy vinden dit leuk.
  11. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Waarom niet? Wat raakt je?

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Pf nou dat het niet alleen maar aan mij ligt.
    Oke ik ben niet eerlijk geweest.. 'gelogen' over meerdere dingen (nja dat ik dus dingen niet wilde, over het stalkerige gedrag van X. Dat ik met 'm in gesprek ben gegaan voordat Y zei ga maar je gevoel onderzoeken dan ga ik verder daten' en toen zei ik ben jij gestoord dat wil ik niet. Maarja toen had ik hem al gezien (niks gebeurd overigens)

Dus ja ik snap dat dat vertrouwen beschadigd is en daar voel ik me rot om.

Maar als hij gewoon geen opmerkingen had gemaakt als ga maar met een ander iets doen (daarmee hoopte hij zei hij dat ik nee zou zeggen?), als hij geen c.ndooms en erectie middelen mee had in z'n toilettas naar een festival onlangs (waar die zogenaamd niks vanaf wist.. hij zei die tas had k volgens mij geeneens mee.. maar zag wel dinhen erin vanuit het EK 1 maand terug en later zei die ja heb mn kamer opgeruimd en het daarin gedaan....vandaar voordeel vd twijfel) en gewoon duidelijk was van ja brownielover nu gaan we stappen nemen en elkaars vrienden etc. Leren kennen, ipv ik wil eerst steady zijn.

Dan had ik sowieso niet op X zijn manipulatie gereageerd daar ben ik 100% van overtuigd, had ik geen twijfels gehad en onzekerheid. En ja dit is natuurlijk allemaal gebeurd nadat ik wat heb gedaan maar toch het lijkt nu net (zo voelt het dan en ik reageer in emotie momenteel) alsof ik hier als enige een aandeel in heb. Dus dat jij dan zoiets zegt raakt me gewoon want iedereen om me heen reageert ook dat ik zelf al m'n glazen ingooi. En dat doe ik misschien ook wel.. maar even iets anders horen is ook fijn..

13. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Meissie alsjeblieft. Ik lees hier van niemand dat je je eigen glazen in gooit of dat het je eigen fout is. Zorg dat je je zelf herpakt en sterker word. Ik lees veel aannames en wat als, maar daar heb je niks aan en gaat je nu niet helpen.
    Omring je met liefde volle stabiele mensen en werk aan jezelf. En daarmee zeg ik niet dat je dingen fout doet

brownielover vindt dit leuk.
  14. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Oh ik las dit weer eens verkeerd. Dacht dat je het niet lief vond. Goed lezen is een dingetje:cool:

brownielover vindt dit leuk.
  15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    @brownielover als hij niet had gewild dat je met anderen iets zou doen, dan had hij duidelijk moeten zijn. Hij kan er niet maar vanuit gaan dat jij zijn gedachten wel leest. Dat hij het niet leuk vind dat je toen met x was kan ik begrijpen, maar nogmaals, dan had hij duidelijk moeten zijn. Als hij steeds een welles/nietes spelletje speelt is het niks dan logisch dat jij in de war bent. Het verhaal van de condooms etc vind ik ook maar een vaag verhaal... En ik begrijp nog steeds echt niet waarom je vriendinnen hier in godsnaam boos over zijn. Naar mijn mening is het juist goed dat je eerlijk bent geweest, anders blijft het aan je knagen.

cosdy vindt dit leuk.
  16. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    Het is wel duidelijk dat hij zelf niet weet wat ie wilt.
    Ik zou hoe moeilijk het ook is nu echt even hem de tijd geven en laten nadenken.
    Laat hem maar met een bericht komen over hoe en wat ie nu verder wilt.
    En als dat voor jezelf te lang duurt zou ik er gewoon een eind aan maken en door gaan met je leven.
    Hoe moeilijk dat soms ook is.

Mim89 en brownielover vinden dit leuk.
  17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Nee dat zeggen m'n vriendinnen dat ik m'n eigen glazen ingooi en m'n leven saboteer. Kreeg net een appje na 24uur hoe het is.. heb maar even niet gereageerd.

Lief je berichtje.. x

18. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik snap dat eigen glazen ingooien nog steeds niet. Maar dat komt omdat voor mij een basis voor een relatie openheid en eerlijkheid is. De veiligheid om ook je minder mooie kanten te kunnen laten zien.
    En uit jouw berichten lees ik schuldgevoel, versterkt door wat jouw vriendinnen tegen je zeggen.
    Maar ook dat Y niet open en eerlijk is over zijn gedrag. Uitvluchten verzinnen.
    Wie is er dan glazen in aan het gooien?
    Hoe moeilijk het ook is, ik zou even afstand nemen en proberen voor jezelf duidelijk te krijgen of Y wel een persoon is die ervoor kan of wil gaan. En of jij op deze basis wil investeren. Als er nu al zoveel "problemen" zijn.
    En ik vind het echt niet okay dat hij bij jouw eerlijke verhaal doet alsof hij slachtoffer is van jouw gedrag. Ik vind dat eigenlijk net zoveel manipulatie als van X. Hij laat jou jezelf rot voelen en geeft je een schuldgevoel. Daarmee saboteert hij een gelijkwaardige basis

Knalrood, Mim89 en brownielover vinden dit leuk.
  19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oke nou.. ik snap er niks meer van hoor.
    Nu appte die ineens hoe het was, wat ik vanavond ging doen en of ik vrij was deze week. Ehm ja want wij zouden 3 dagen samen zijn..
    Zegt ie wanneer kun je afspreken?
    Nu wil die as dinsdag afspreken, hoe sneller hoe beter want de vibe moet je voelen right.

En een slaaplekker met een kusje erachter.

Ik begin gewoon te denken dat die man niet kwaad kan zijn omdat ie zelf ook van alles heeft uitgespookt. Maar daar ga ik weer, met m'n aannames.:roflmao:

Maar ik snap gewoon even niet hoe zijn brein werkt.:confused:

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @cosdy en @vlindermoeder zeggen hele wijze woorden, waar ik mij graag bij aansluit tegen je @brownielover, ik denk dat jij eerst zelf nog wat stappen te zetten hebt voordat je gelukkig kunt worden met iemand anders. Maar ik heb al vaker wat vraagtekens gezet bij het gedrag van Y, ergens knaagt er iets dat niet klopt. Dus zeker niet de schuld alleen bij jezelf leggen over de situatie. Ik vraag mij dan af hadden jullie al besproken om datingapp eraf te gooien, en jij zag hem online, dat betekend dat je zelf ook online was, dus dan gaat hij zeggen jij was ook..... het gaat denk ik een beetje kinderachtig welkes nietes gedoe worden en dat is zo jammer en moet je voor oppassen. Succes en laat het even los, je maakt jezelf nu druk om alles, en daardoor leg je er druk op, het is een vreemd verhaal en lastig soms maar dta verhaal met die condooms, ik zou op dat moment weg zijn gelopen want dat klopt niet.

@justme1974, ik snap je berichtje wel want ik herken mijn eigen berichtje en ik denk dat de exit de juiste edit is ;), jij bent duidelijk niet de prioriteit en hij is thuis niet eerlijk en dat is gewoon niet oke. Daarnaast zal het een harde dobber worden als het wel anders zou lopen. Dus van afstand is dit gevoelsmatig gezien een goede keuze, je bent zoveel,meer waard dan tweede viool spelen en iemand die je aan het lijntje houd, het is nu mega cru en lastig en zal,pijn doen, maar op de lange termijn denk ik niet dat je hiervan gelukkig wordt.
    Knuffel en sterkte

@de rest echt geen idee meer, ben moe na eigenlijk te drukke dagen maar ben zo gelukkig.
    Ontmoeting ging goed, beide afzonderlijk van elkaar gaven aan het was gezellig en willen elkaar vaker wel zien. Mijn vriend gaf aan het zo leuk te vinden hoeveel mijn zoon op mij lijkt haha, kreeg een dan zag ik pretoogjes glimmen en dacht aah die ken ik en dan maakte hij een grapje, maar de blik was herkenbaar jij hebt dezelfde vrolijke pretogen, ik smelt. Dus ik ben zo blij, ja ren relatie is hard werken en investeren maar als je beide inzet toont en investeert dan lopen dingen gewoon goed

NiVa0230, Mim89 en cosdy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina