DT heeft ook mijn voorkeur. Maar het is meer het voortraject. Ik weet amper wanneer ik moet daten. Of ik moet oppas regelen, maar dat voelt raar.
Voor wat zou je wel oppas regelen? Je kunt date ook zien als een avondje uit. Ik heb wat dat betreft geluk dat ik voor mijn pubers geen oppas meer nodig heb. Hier is het meer beetje vaag doen over wat ik ga doen
Hahaha een beetje vaag doen over wat je gaat doen Ik ga weg. -waarheen dan? Ja uhm ergens -met wie dan Ja met iemand, nou doei
Ja, zoiets. Of ik heb training van het werk met overnachting . Of cursus duurt ineens een dag langer Tja, die pubers zijn onderhand in dezelfde fase beland. Die hoeven echt niet te weten wat mama allemaal uitspookt
Mijn puber is net 12 maar die trapt er mooi niet in.. al zou ze het leuk vinden als ik een vriendje krijg. Alle medewerking zal ik vast krijgen
Het was heel gezellig echt een leuke date en man natuurlijk. Nu begint het onzekere van of hij dat ook vind etc
Ach misschien trappen die van mij er ook niet in, maar houden ze wijselijk hun mond . Ik zeg wel dat ik hun pas kennis laat maken met iemand als het echt serieus en met toekomst perspectief is
Ik heb nog steeds een avond oppas in de week zodat vriend en ik uit eten kunnen. Gaat hier prima doen het al jaren zo.
Dat is een knop die mij nog om moet. Haar vader woont hemelsbreed 300 meter verderop, is elke avond thuis, maar terug naar hoe het was gaat hij niet. De regeling was perfect geregeld, tot hij ging varen zonder enig overleg. Vast wel eens vertekd hier. Hij werkt weer op vaste land, maar de regeling is niet meer aangepast. Toch denk ik, als ik een partner zou hebben, ik die oppas wel regel hoor. Maar ik moet überhaupt nog iemand vinden. Dat zou betekenen dat ik een vaste avond per week moet zorgen dat ik een date heb. Ik voel alleen maar " ja maren". Dat ligt aan mij. I know.
wat is dat toch met sommige mannen die hun kind eerder tot last zien dan als lust. Ik zou het overigens ook wel fijn vinden als zoon meer contact met zn vader had. Maar ja, niks aan te doen. We zullen het zelf op moeten lossen. Ik heb een vaste oppas een avond in de week. Soms blijft ze ook slapen. Super fijn en zoon vindt het prima. Het is niet dat zoon niet welkom is, maar heb dat avondje voor mezelf gewoon nodig. Je kan natuurlijk ook gewoon gaan daten om het daten. Dus vast oppas avond regelen met een leuk oppasmeisje en dan gewoon gaan daten. En maar zien of er iemand leuk genoeg is die aan de strijkstok blijft hangen. Door op de bank te blijven zitten en er niet opuit te gaan ga je niemand tegen komen
We moeten het inderdaad zelf oplossen. Met hulp van anderen ( therapie), krijgt het steeds meer een plek. Het ligt denk ik ook meer aan mij hoor. Ik wil graag een relatie, maar ben er onbewust nog niet klaar voor. Er zijn dingen in mijn leven die meer prioriteit hebben dan daten. Mijn dochter gaat in principe een avond per week naar mijn ouders en slaapt er ook. Dat is mijn vrije avond die ik, inderdaad, heel hard nodig heb. Maar dan werk ik ook, wil ik een vriendin zien, moet ik iets met studie (doe nog een hbo), of ga sporten of tv kijken. Die avond maak ik vrij voor een man als ik zeker weet dat hij op komt dagen en ik het echt leuk vind hem te ontmoeten. Mijn ervaring is dat een date op korte termijn gepland wordt, dan heb ik vaak al wat bedacht. Afzeggen kan altijd wel hoor. Maar het risico dat ik mijn ding afzeg, de date niet doorgaat en ik thuis zit.. daarvoor vind ik mijn eigen leven te leuk en mijn tijd te kostbaar. I know..ik maak het zelf ingewikkeld
nee hoor je maakt het helemaal niet ingewikkeld, zo is het leven nu eenmaal en vaak is het schipperen tussen prioriteiten. Fijn toch dat je geniet van je eigen leven, dan ben je ook de leukste versie van jezelf en komt die leuke man ook uiteindelijk vanzelf en zal hij het geen probleem vinden om moeite te doen voor een date met jou.
Ik snap je heel goed hoor @justme1974 ik voel die drempel ook heel erg. Er zijn ook zoveel andere dingen die je nog wil en kunt doen op een vrije avond. Een man heeft dan geen prioriteit ofzo
Je zou eigenlijk een soort pool moeten hebben waarin de mannen zitten die op afroep beschikbaar zijn op een moment dat het JOU uitkomt
Nee eigenlijk is dit ook wel heel normaal. Je groeit vanzelf steeds meer in de richting van een relatie en dat je er aan toe bent. En sommige mensen helemaal nooit. Gewoon doen wat fijn voelt. Ik kwam vriend ook pas tegen nadat ik al ruim 3 jaar single was. Heeft ook een tijd geduurd voor ik er weer open voor stond.