Jij mag van mij gewoon doen wat jij wil. Maar geen ontbijtdate afspreken en hier klagen dat het te vroeg is
Dilemma: we vinden elkaar dus leuk. Heel leuk. Alleen nu komt het.... Hij heeft een zoon en wil dus dat ik hem zaterdag ontmoet. Want zegt date als het niet klikt ook geen verspilde moeite. What to do
Nou je moet het zelf weten. Maar een man die zijn dates zo snel wil voorstellen is niet goed bij zn hoofd. Wat ben je dan voor een vader… doet hij dat met al zn dates?
Dit vind ik dus redelijk bizar. Je gast iets opbouwen met die man. En pas als het toekomst lijkt te hebben komen naar mijn mening de kinderen in beeld. Anders krijg je zo'n situatie als destijds bij een vriendin van mij. Die stelde elke nieuwe vriend bijna direct voor aan haar kinderen als de liefde van haar leven. Op den duur zeiden haar kinderen: Alweer???
Ik vind dat veel te snel!! Wij hebben sowieso de afspraak dat we minimaal 3-4 maanden serieus aan het daten moeten zijn voordat dochter diegene überhaupt te zien krijgt. We willen niet dat ze elke "scharrel" zou zien.
Ik ben de eerste in een hele lange tijd. Hij heeft eerder wel dates gehad maar zegt nu is het anders. Ik snap op zich de logica wel maar vind het wel heeeeeeele erg snel. Te snel
Ha dan zou het wel een goede test zijn als zijn zoon zegt van. Goh pap alweer Hij is bang dat het daarop vast loopt
Ja zo sta ik er ook in. Wil best zijn kind ontmoeten maar niet op date 2. We moeten er nog maar goed over praten
Uhm iemand die zo snel zijn kind wil betrekken bij een persoon die hij zelf helemaal nog niet kent is voor mij exit, ik vind dat persoonlijk onacceptabel omdat het overkomt als impulsief dingen doen ten koste van je kind. Nu is mijn mening hierover ook erg stellig omdat mijn kind een "vader" heeft die ook zo handelt ten koste van.... maar ik zou dit echt een afknapper vinden en een reden om diegene niet langer te willen daten.
Mooi omschreven. Merk ook dat de mannen met wie ik contact hebben het enorm waarderen dat ik de kinderen buiten mijn afspraken hou. Die zitten ook niet meteen op een extra gezinnetje te wachten. En ook de kinderen bewijs je er geen dienst mee. En ook na een aantal maanden serieus daten kan het nog stuklopen. Maar dan heb je in ieder geval de tijd genomen om elkaar te leren kennen. En is het voor mij wat logischer om ook de wederzijdse kinderen en eventueel familie te leren kennen. Maar in de beginfase... strikt zonder kinderen
dus die zoon gaat dan eigenlijk bepalen of jullie überhaupt doorgaan met daten, ook een beetje raar toch
Inderdaad. Hij geeft zijn kind wel heel veel inspraak. Net of hij zelf niet kan beslissen of hij jou leuk vindt
Vind ik ook hoor, JIJ wilt daten niet de kinderen die zitten er vaak helemaal niet zo op te wachten om een vreemde toe te laten in hun leven. En zeker als het zo pril is heb je nog geen idee hoe het gaat verlopen op de lange termijn. Een relatie aan gaan draait niet om de goede eigenschappen van een persoon die leuk zijn maar om het feit of je met de slechte eigenschappen van de ander kunt leven. Iedereen heeft goede en slechte eigenschappen en het is belangrijk om de slechte te leren kennen en te bepalen of die werkbaar zijn in jouw leven. Die eerste paar dates/maanden zie je alleen de beste ik van de ander, pas als die fase voorbij is kun je gaan bepalen of het een match is voor de langere termijn en of het tijd is je kinderen te betrekken en hoe.
Ik vind het ook te snel. Morgen gaan we het er over hebben. Hij wil mij zo vaak mogelijk zien maar ja hij heeft zijn zoon om de week. Geduld..... Als we elkaar echt zo leuk vinden en het zit goed maakt het ook niet veel uit om rustig aan te doen
Nou ja ik sluit me aan bij de rest. Ben wel benieuwd hoe oud die zoon is. Ik zou A. de eerste maanden ook niet bij mn dates betrekken. Mijn relatie was anders omdat ze elkaar al kenden, maar ook toen heb ik gezegd: eerste maanden zijn we niet fysiek waar A. Bij is. Dat kwam pas later.
De zoon is 8. Oud genoeg om dus bewust te zijn van het hele gebeuren. Ik geloof echt wel dat mijn date geen serial dater is en ja oké het kind moet ook met mij kunnen leven. Maar zo snel.... Nee ik wil toch echt eerst zijn vader leren kennen. Benieuwd hoe hij morgen reageert