Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Klinkt prima en goed doordacht toch :) goed bezig. Weet je al wat jullie gaan doen?
    Is er al gezoend? :p :roflmao:
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.423
    5.510
    113
    Vrouw
    Precies en het kan dus ook niet op een andere manier. Ik kan me voorstellen dat het het voor een kind echt te ingewikkeld is. Dus nee ik denk dat je het niet verkeerd ziet.

    Nee swipen leverde niks op, geen matches.
     
  3. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.423
    5.510
    113
    Vrouw
    Dear lord.
    Mag ik even een BIZAR verhaal vertellen wahaaaaaaaaaaa

    Oké ik ben dus voor m’n werk ergens in een stad in Denemarken.
    Lange dag gewerkt dus ik ging met een collega nog even een drankje doen in de hotelbar.
    Even lachen over onze mannen perikelen, hoe dat nou bij hem gaat (Tinder/Grinder).
    Hij vond dat het veel (homo) mannen toch wel om sex gaat, en was best verbaasd dat het in
    de hetero wereld (als ik jullie Tinder ervaringen lees) ook vaak daar op uit draait.
    Anyway, we lopen dus naar de bar om wat te bestellen, zit daar een groepje Nederlanders.
    Ik denk nou ja zeg, ik ken die gast! Dus ik (oh loooord waarom kan ik dan m’n snavel niet iets meer dicht houden) heyyy jij bent toch een collega? Nee, dat was niet zo bleek.
    Ze waren wel erg vriendelijk en vroegen of we er bij kwamen zitten, maar m’n collega had geen zin dus
    met z’n tweeën drankje gedaan.
    Collega ging naar boven, ik dronk nog even m’n drankje op, en hop, er kwam er een van de groep even een praatje maken. Super gezellig, dus ze vroegen of ik zin had om nog even in de kroeg verderop wat te gaan drinken. Ik ben altijd wel voor spontane acties dus hop, mee.

    Nog even een voorstelrondje (6 mannen).
    De “bekende” stelde zich ook voor.
    And then it hit me.
    TINDER! Die gast is een paar maanden geleden bij mij langs gekomen op Tinder :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    HoeDan.nl. In Denemarken.
    Daar kende ik hem van.

    Kon het niet laten om hem dat even te vertellen en we hebben er zo om kunnen lachen.
    Wel apart, ik weet echt nog heel goed dat ik toentertijd zijn profiel las en daar eigenlijk niks bijzonders aan zag.
    Gewoon een leuke man op zoek naar een vrouw.
    Maar hij vertelde dat hij absoluut niet een vaste relatie wil, al sinds 2006 soort van single is,
    en dat vrouwen toch snel die kant op willen sturen.
    Ja Dodo…dan moet je dat toch in je profiel zetten?:|
    Wat een type :D
     
    anica en Lill vinden dit leuk.
  4. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Whahaha hilarisch. Soms is de wereld zo klein
     
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Dames... ik mis jullie verhalen :( hoe is het?
     
  6. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Mijn account is vanwege inactiviteit on hold gezet.... Dat dekt wel de lading denkt ik over her geheel genomen
    :roflmao:
     
    NiVa0230, Lill en pardoes vinden dit leuk.
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Hahaha nou das ook wat :roflmao:
     
  8. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    @Lill nog nieuws over je deelname aan LLDL? Dan kan ik me vast voorbereiden ;)
    Hoor helemaal niet thuis hier in dit topic, dus ik pleit hem snel weer ;)
    (maar geniet soms van jullie romantische tinder verhalen.... stiekem!)
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Hahaha nee. Geen updates :)
    Zal wel geen match te vinden zijn voor moeilijke vrouwen als ik :roflmao:
     
  10. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Pfffftttt, was al ff bang dat je die mevrouw was die wou gaan piemelpimpen :rolleyes::D Nee grapje!

    Maar als ik het brede assortiment zie wat voorbij komt, dan is er vast ergens wel een dekseltje voor jou te vinden ;)
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Nou ja als ik die matches soms zie moet ik misschien maar blij zijn van niet :roflmao:
    Nee piemelpimpen en relaties met meerdere zijn niet mijn ding. :roflmao:
     
  12. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Hier is het rustig. Ik heb mezelf een datingsite verbod gegeven. Ik heb besloten dat ik eerst energie in mezelf ga investeren.
    Ik ben wel heel benieuwd hoe het met @justme1974 en haar date gaat
     
    Lill vindt dit leuk.
  13. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.734
    1.621
    113
    Vrouw
    Ook hier de dating sites op pauze.

    Het verlies van mijn ex hakt er vaak ook nog best stevig in.
    En de mentaliteit van die mannen op die sites....nee dan maar liever geen man
     
  14. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Hoe het gaat met mijn date...

    Eh....

    Ja....

    Ik weet het zelf even niet. We zijn weer twee dates verder. Afgelopen zaterdag zijn we naar een museum geweest, daarna samen gekookt en voor de eerste keer bij zijn huis. Het was gezellig, hij is lief, attent etc. Maar ik weet het even niet. Het werd me ineens teveel ofzo. Na het eten kwamen we op de bank terecht. Van het een kwam het ander en daar ergens ging het voor mij mis. Ik typ straks verder. Zit op telefoon, is onhandig. Gexuld nog even
     
  15. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Ok. Er was dus al eens gezoend. Tot nu toe waren de dates dat we iets gingen doen, hapje eten, etc. Dan bracht hij me thuis en dat ging met een voorzichtige zoen. Ons verdere contact bestaat uit appen en gemiddeld eens per twee weken afspreken. De situatie laat het voor nu niet anders toe. Ik merk wel dat ik het vele appen ingewikkeld vind. Ik krijg soms een stortvloed aan vragen, waarbij ik dan soms ook denk; pfff.. Dat gevoel kon ik niet plaatsen, tot mijn vriendin gisteren aangaf van joh, je leert elkaar kennen door elkaar te ervaren en niet door zevenhonderd vragen te stellen. En ja, zo voelde dat ook voor mij. Vragen die ik ook gewoon heel lastig vind om te beantwoorden, want mijn leven is niet zwart wit zeg maar.
    Maar ok.. zaterdag dus. We hadden gegeten, hij had een kadootje voor me gekocht zelfs. Wat ik al zei; erg attent, lief, kan prima kletsen met hem etc. Tot we dus op de bank terecht kwamen. Daar gebeurde meer. Ineens out of the blue vroeg hij of ik mee in bad wilde. Dat overviel me en ik wilde dat niet. Ik bedacht nog; ik heb niets bij me joh, maar dat zou hij gehad hebben. Maar nee. Ik zag dat gewoon niet zitten. Het bleef bij de bank. Ineens stond hij op en was hij foetsie. Ik meende naar boven. Dat duurde een paar minuten. Hij kwam terug en ik grapte nog van goh, waar ging jij nou ineens naartoe. Het antwoord bleef uit. Ik had in mijn hoofd ingevuld dat hij een condoom was gaan halen voor het latere moment. Dat bleek het niet te zijn, want toen het eenmaal zover was, probeerde hij het zonder. Ik gaf direct aan dat ik dat absoluut niet wilde en dat terwijl ik hem diezelfde dag en eerder had verteld dat ik geen anticonceptie gebruik (ik kan daar niet meer tegen). Pas toen verdween hij weer naar boven om het ding te halen. En daarna is het dus niet meer gelukt. Hij kreeg het niet meer voor elkaar. Bleef proberen, was erg heftig en snel met zoenen... en ik lag er maar naar te kijken hoe hij probeerde het wel voor elkaar te krijgen. Het zweet gutste van hem af, en toen dat op mij begon te druppen was ik het zat. Het was zo'n rare situatie dat ik zei even pauze te willen. Iets drinken. Glas water. Nog zitten praten over zijn gebrek aan ervaring en alles (had hij al eens verteld hoor, twee partners gehad). Ik heb dan net wat meer ervaring en ben wel iets gewend, maar ik begrijp ook heus wel dat het zo'n eerste keer wennen is. Maar dit overviel me ineens en ik bedacht dat ik dus gewoon naar huis ging. Dat was ik sowieso van plan trouwens. Hij zei dat ik kon blijven slapen, maar nee.. echt.. ik ga. Morgen studie, de hond nog ophalen bij de oppas. Hij bedacht dan met mij mee te kunnen. Nee, gewoon niet. Ik snap het ergens wel; hij had de kinderen een nachtje onder gebracht en ja, dan is tijd kostbaar en voor je dan weer ... ben je ook weer een hele tijd verder. Maar pfff... ik was godsvergeten blij dat ik naar huis kon. En daar heb ik zondag echt een klote gevoel over gehad. Gejankt ook; want ik voel er dus niets bij en daar baal ik van. Maar ik weet ook nu al dat het op die manier niet gaat werken.

    Nou dat dus.. wat moet ik daar nou toch allemaal mee? Hoe kun je nou ineens zo afknappen tijdens "the heat of the moment?". Moet ik geduld hebben? Blijven proberen? Bedenken dat ik hem wellicht nog wat kan leren of? Kortom; tja.. jeetje.
     
  16. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.423
    5.510
    113
    Vrouw
    Even een korte snelle reactie : mijn ex bakte er ook niks van, de eerste keer dat we sex hadden. Zenuwen zenuwen terwijl hij toch best met een behoorlijk aantal vrouwen voor mij was geweest.
    Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen.
     
  17. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    @justme1974 ik zou daar ook wel moeite mee hebben om te bepalen wat ik hiermee verder zou willen/kunnen. De ongemakkelijkheid is gewoon voelbaar in jouw stukje.
    Aan de ene kant voelt het oppervlakkig om daarom te stoppen. Maar heel eerlijk zou het voor mij wel een flinke afknapper zijn. Maar ik vind een fijn seksleven ook best belangrijk.
    Sterkte met voor jezelf duidelijk krijgen hoe en of je hiermee verder wilt
     
  18. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Hier toch een kleine update. Had al een hele tijd online contact met iemand die ik voor mijn zelf opgelegde verbod had gematched. Nu vandaag onverwachts een ontmoeting gehad. We konden ineens allebei, dus na 2x verzetten nu dus wel een date. Was heel gezellig. En ik heb het voor mijn doen rustig aangedaan. Alleen gewandeld, wat gedronken en gezoend.
    Maar wel afgesproken dat er nog een vervolg komt
     
    Lill vindt dit leuk.
  19. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    De eerste keer met mijn ex was hilarisch... Maar echt hilarisch:roflmao: en daarna was het perfect. Zo perfect dat ik diegene erna heb afgekapt omdat het niet 'hetzelfde' was:|
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Ik krijg het gevoel bij je bericht dat hier meer achter zit dan alleen het onhandige bed gedoe..
    Ik heb het idee dat je hem wellicht niet leuk genoeg vind, of dat dit gewoon te snel voor je gaat nu
    Als ik het fout heb, dan zeg het me alsjeblieft, maar dat is de vibe die ik erin voel.
    Ik zou in elk geval even iets afstand van de situatie nemen en proberen het objectief te zien, als 1 van ons met dit verhaal kwam, wat zou jij er dan van zeggen?



    Ik heb woensdag trouwens een date :D waar ik heel veel zin in heb!
    Maar dat is met mn tattoo artiest om mn tattoo te laten zetten, dus dat telt niet voor dit topic he?
    Zegt wel iets over mn lovelife :roflmao:
     
    cosdy en NiVa0230 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina