Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik heb vooral veel 'heimwee' gehad naar vorig jaar. Toen had ik natuurlijk nog een relatie en zaten we nog wel in de vlinderperiode voor t grootste deel. Dus vooral oud&nieuw staat me nog heel erg bij als fijn moment samen.
    Maargoed. Dat hebben we nu ook weer gehad. Volgend jaar word t makkelijker :)

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ik was weer gaan werken na Corona/quarantaine, maar dat kwam toch te vroeg helaas. Gewoon niet echt goed m’n rust kunnen pakken door het toch ook voor de kinderen moeten zorgen, en het herstel duurt sowieso
    langer dan ik had gehoopt. Ik ben gaan werken maar dat ging nog niet.
    Ik heb me dus op 25 december weer ziek moeten melden. De kinderen waren hier nog wel even om samen te brunchen de 25e, maar de rest van de Kerst + de dagen er na was ik alleen, terwijl ik best beroerd was, vreselijke hoofdpijn en misselijk. Ja dat was toch wel even een moment dat ik dacht oké, ik ben 14 dagen in quarantaine geweest, zo goed en kwaad als het ging, nu voel ik me weer niet goed, dat is niet leuk maar…waarom is er nu gewoon niet iemand die een keer voor mij zorgt. Die zegt jij hoeft even niks, laat mij maar koken..boodschappen doen…de was draaien etc.
    Of die gewoon even bij je komt zitten. Een arm om je heen. Dat vooral.

Oudejaarsavond was gezellig met z’n vieren. Verder niks bijzonders.
    2021 was voor ons een jaar met wat heftige stress momenten.
    Als we een wat rustiger 2022 hebben ben ik al tevreden.

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Och ja.. dat mis je dan, dat gevoel. Logisch. Maar ook wat je zegt; dat hebben we weer gehad. Door naar de rest van het jaar.

Lill vindt dit leuk.
  4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Zo herkenbaar! Als single komt het neer op.. jezelf. Altijd. Ik heb heel vaak momenten dat ik " zorg moe" ben. Het idee dat ik zou daten, het leuk uitpakt en op het punt raak dat een man komt eten ofzo. Leuk. Dat is een gaaf vooruitzicht. Maar na dat eerste romantische beeld bedenk ik me dat ik dan gastvrouw ben, moet koken, koffie maken, uit beleefdheid zeg laat de afwas maar staan en daar ook nog eens mee blijf zitten... in het ergste geval een fijne nacht had en dan alweer koffie moet maken, zijn handdoek uit moet wassen etc. Etc. :roflmao::roflmao::roflmao:

Dat zie ik zó niet zitten......pfff. mijn beurt om eens passief te ontvangen. Lol.

Hoe dan ook. Tijd om aan mezelf te denken. Ik heb nog steeds een leuke buurman, je weet wel.. die hele jonge vrijgezel. ;)

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    whaha, nou dames. het ziet ernaar uit dat ik ergens in maart op 24uurs blind date ga :roflmao:
    hoe en wat weet ik verder nog niet. maar alle voorbereidingen worden in gang gezet..

6. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ooohhh spannend :)
    En wordt het live uitgezonden?

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ik breek even in! omg wat gaaf hahahah!! ze hebben dus een match gevonden?

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Nee. Kan weken/maanden duren voordat het uitgezonden wordt. Je ziet nu soms ook weleens afleveringen waar het nog heel mooi weer is ofzo.

Whahaha ja kennelijk. Gekkenwerk.
    Of het een goeie match is moet blijken natuurlijk, dat is afwachten. Degene die belde zei dat vooral mijn omgeving zijn grootste obstakel is geweest. Ivm A. Heb ik niks aan een vent die op 2u afstand woont, dat wordt hem gewoon niet. Dat snapte hij ook wel. Maar kennelijk maakte dat het wat lastiger.
    Ben wel heel nieuwsgierig moet ik eerlijk zeggen.

9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Wauw snap ik! lijkt me zo spannend! Je mag natuurlijk dan ook niks zeggen tot de uitzending op tv is geweest?

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Nope. Mag ook niks op socials zetten of iets. Nou was ik dat toch al niet van plan. Mag wel wat mensen inlichten, vermoed dat zo op een forum planten ook niet zo gewaardeerd zou worden :roflmao:
    Maarja. Er valt toch niks te vertellen want ik weet niks. Ja. Hoe het in zn werk gaat :roflmao: verder niks.

11. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Wat spannend allemaal. Ik weet dat vrienden ooit overwogen om mij op te geven.
    Heb jij jezelf opgegeven?

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja.. ergens schaam ik me er nog voor ook. Tis niet dak zo nodig met mn hoofd op tv wil ofzo :oops::|
    Maar soms zitten er best wel goeie matches tussen. Die dan gewoon de aantrekkingskracht missen, maar in de basis wel veel overeenkomsten hebben. Ik ben kennelijk niet goed in mannen voor mezelf uitkiezen, laten zij het dan maar doen. Wellicht is het wel een match.
    En zo niet, misschien is er dan wel iemand die me op tv ziet en denkt: hey!
    Dat, of ik word met de grond gelijk gemaakt op facebook :roflmao: dat kan ook.

Als jullie nog leuke ideeen hebben vokr activiteiten ofzo.. kennelijk is bijna alles mogelijk. En ik ben knetter inspiratieloos :roflmao:

13. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    High tea en wandeling met alpaca's?

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ik kan me echt zo niet voorstellen dat jij met de grond gelijk word gemaakt.
    Er zijn zoveel nare mensen maar daar ben jij er echt geen 1 van
    Komt goed :)! ik verwacht wel berichtje als het op tv komt xD
    Ik kom wel bij je kijken aangezien we toch nog steeds moeten meeten haha

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: dat 2e lijkt me nog wel grappig.
    Maar dan wandel je 3 rondjes door een tuin

16. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Bij mij in de buurt is dat gecombineerd. Eerst een wandeling met die leukerds, en dan een high tea verwijl de alpaca's vrij rondlopen. Maar goed... dit is enorm off topic :roflmao::roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    #897 Lill, 27 jan 2022
    Laatst bewerkt: 27 jan 2022
    Misschien niet. Maar met knippen en plakken kunnen ze ook veel. En ik ben nogal een flapuit dus misschien zeg ik domme dingen :roflmao:

Weet ook niet of ik t zelf wel zou willen zien :roflmao::roflmao:

LizMe vindt dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Valt wel mee hoor :roflmao::roflmao:

cosdy vindt dit leuk.
  19. Spoetnik