Ik reageer nooit meer aangezien ik ondertussen al lang en breed gesettled ben, maar lees wel altijd nog mee, maar @Lill wat leuk zeg!! Ik wil ook wel weten wanneer het uitgezonden wordt haha
@Lill , ooh wat spannend en leuk en vooral spannend haha, maar ik hoop voor je op een goede match en een pb met een update mag vast . Maar spannend hoor, en een leuke activiteit, uhm ik zou kiezen voor een spelletjes middag, hoe iemand winst of verlies oppakt zegt vaak veel over iemands karakter.
@Lill helemaal te gek! Kei leuk... Verheug me erop Je hebt gelijk, sommige matches zijn echt als een sprookje. Maar andere matches vraag ik me af of ze geen screening hebben gedaan van te voren whahaha Zou iig niet gaan dildo pimpen Misschien is er een leuk spel om elkaar beter te leren kennen ipv die stomme vragenpot die iedereen erbij pakt? Paar leuke gerechtjes uitkiezen waar jullie samen uit kiezen en samen klaarmaken...?
Ik vind die vragenpot juist hilarisch. Hoewel ik dat shotjes spel van die 2 jongens van de uitzending van vamdaag ook wel heel leuk vond. Mgoed ik drink zelden tot nooit, dus lijkt me geen goed plan tenzij ze me de volgende ochtend boven.de wc willen hebben hangen Edit; de jongen die mijn screening afnam, waar je die filmpjes tussendoor van ziet, die gaf aan dat mensen zich soms heel anders voordoen of hele andere voorkeuren opgeven. En dan in het huis ineens met dingen komen die ze in de intake niet genoemd hebben. Mgoed, hij werkt er, dus misschien zegt ie dat alleen om zijn eigen hachje te redden
Wij willen natuurlijk wel allemaal kijken. Wat leuk zeg! En super stoer dat je het doet. Ik zou dat echt niet durven, zo op tv.
Haha das goed hoor dames na zoveel van mn liefdesleven hier te delen mag dit er ook nog wel bij @Philou haha ik heb dat deels ook wel. Maar goed, met een vriendin afgesproken dat ik dit door zou zetten. En wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je 24u met een creep zit opgescheept. Nou dan heeft youtube weer wat te lachen
Nou ik vond dus bij deze engerd dat er echt ingegrepen had mogen worden... maar voor al het andere eens!
Zat te denken. Gewoon laten raden. Kijken door wie je uit je verhalen hier herkend wordt. Maar heel leuk @Lill al helemaal om te zien welke match ze voor je hebben.
Neeee niet laten raden, ik kijk dat programma normaal nooit, dan zou ik het opeens moeten gaan volgen
Precies dit! Ik volg het ook niet maar wil dé aflevering natuurlijk niet missen dus laat het alsjeblieftttt weten wanneer het zo ver isen heel veel succes alvast, hopelijk is het een kei leuke vent!
Haha. Daar heb je zó 'gelijk in. Ik had mij er al bij neer gelegd om de aflevering te missen. Maar ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk.