Hallo, Sinds kort heb ik me aangemeld op een dating site, ben nu 1.5 jaar weduwe. Best leuke gesprekken gehad, maar voel me soms net zo onzekere puber. Misschien hebben jullie wat tips voor me. Hoe vaak is normaal om te reageren bijvoorbeeld Heb nu een vest leuk contact met iemand nummers uitgewisseld, dus nu via wats app. Maar wil ook niet zo hopeloos over komen zeg maar. Hoe doen jullue dat?
Jeetje wat heftig maar dapper dat je weer gaat daten. https://mannengeheim.nl/ Ik heb hier wel fijne tips vandaan gehaald tijdens het daten. Heb daardoor ook echt wel geleerd te selecteren op leuke mannen.
Nou dames, jullie zullen nog wat extra geduld moeten hebben voor mijn avonturen. Mn date heeft corona
Hier is het prima. Date is verzet dus duurt nog eventjes. En nu op werk ook veel corona dus werk me een slag in de rondte. Hoe is het met jou? En de rest?
Jeej, ben je zomaar op date geweest. Hoe was het? Lijkt me zo apart om met een vreemde in een huis te gaan
Ik kan/mag nog niet te veel vertellen natuurlijk. Maar we hebben het heel gezellig gehad. Was een hele lieve, attente man. Zorgzaam, zacht. Hebben vanmorgen een sneeuwpop gebouwd