Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Dankje :) heb oprecht een heel gezellige avond gehad.
    Ben nu wel gesloopt :roflmao: dus lekker slapen.
    Morgen maar kijken of er matches uitgerold zijn
     
  2. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113
    Ooh dat weet je niet direct? Maar fijn dat je een gezellige avond hebt gehad!
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Nee je hebt daar een briefje waar je namen en kort wat dingen op kunt zetten. En savonds of de dag erna kun je online aangeven wie je evt leuk vond en als diegene jou ook leuk vond krijg je beiden een mail met elkaars mailadres en telefoonnummer.
     
    Chickelasjen vindt dit leuk.
  4. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113
    Ooh ik dacht eind vd avond weet je wel hoe of wat, maar heb je al wat gehoord dan? Zijn er matches uitgerold of werd het hem net niet?
     
  5. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    Wat grappig dan kun je er ook even over nadenken.

    (Verdwijnt weer uit dit topic :roflmao:)
     
    Lill vindt dit leuk.
  6. Geletulpen

    22 feb 2021
    54
    36
    18
    Is er een match uitgekomen?
     
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Uhm ja. 3 matches uiteindelijk. Met 2 is er wat contact.
    Grappig, kwam er achter dat ik 1 vd 2 al via tinder had gesproken. Had hem daar niet herkend.
    Zie wel waar t heen gaat. Na al dat contact en verleggen van mijn grenzen heb ik nu weer even een dip en weinig date motivatie :roflmao:
     
    Geletulpen vindt dit leuk.
  8. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113
    Haha nee niet nu opgeven en nu wel verder onderzoeken of er wat uit die matches kan rollen anders ben je voor niks zo ver uit je comfortzone gestapt....
    maar hoezo 3 matches en maar met 2 contact?
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Ik had zelf wat twijfels om die 3e een ja te geven. Hij praatte heel makkelijk en was een prima gesprekje. Maar dat was het dan zegmaar. Praatte ook heel veel over zichzelf. Wat hij leuk vond, wat hij deed, wat hij wilde.
    En denk dat hij met elke dame oke kon praten. Dus ik had zoiets van als hij contact zoekt, prima. Zo niet ook prima. Ik ga het in zijn geval niet zelf initieren.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  10. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113
    Aha ja dat snap ik, soms heb je dat met iemand dat je denkt hmm toch twijfels bij.
    Ik hoop voor jou dat er nog een mooi contact komt uit de andere 2 matches.
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Oke. Ik stop er voorlopig mee.
    Vanmorgen een date gehad met iemand van het speeddaten. Best gezellig. Wat overeenkomsten. Leuk gepraat.
    Maar alles in mij schreeuwt gewoon; wat doe je hier? Je had in deze tijd gewoon "vul hier 100 nuttige dingen in" kunnen doen.
    Ik ben niet nieuwsgierig naar die mannen, voel niet de behoefte ze te leren kennen. Ze doen me gewoon niks.

    Mijn vrienden zeggen allemaal 'ja maar je stelt je ook niet open' 'je moet door uiterlijk heen kijken' 'geef het wat langer de kans'
    Maar mijn gevoel zegt gewoon al: nee. Dit wordt niks.

    Ik denk dat ik er ergens gewoon nog steeds niet voor open sta, of ik ben te kritisch ofzo. Ik weet t niet. Ik wil er gewoon iets bij voelen. Al is het maar interesse. Op zn minst. Of nieuwsgierigheid.

    So, I'm out. Ik kap ermee. :)
     
  12. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.688
    1.884
    113
    Als dit nu zo voor jou voelt dan denk ik dat je de juiste beslissing hebt genomen. Gewoon lekker tijd besteden aan al die nuttige dingen die tijdens het daten door je hoofd gaan.
    En wie weet wat de toekomst nog gaat brengen
     
    Lill vindt dit leuk.
  13. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.660
    1.827
    113
    Als je niet wil ,dan wil je niet. Dat is prima. Ik heb op dit moment ook geen enkele bwhoefte en dat wetende geeft dat ook rust. Daar isniets mis mee. Ik vind het heerlijk, de focus op me, myself and I.
     
    Lill vindt dit leuk.
  14. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Wat zouden jullie doen?

    Ik heb een tijdje leuk contact gehad met een vrouw. Maar uiteindelijk stuurden we elkaar niks meer. Ik wou dat zij mij stuurde en wachtte af, andersom misschien ook? :oops:

    Daarvoor stuurde zij mij vaak als eerst. Maar eerlijk gezegd ging ik door een moeilijke tijd waardoor ik niet echt stappen zette terwijl zij wel tips gaf als 'dan moeten we eens op date gaan',..

    Zou het raar zijn als ik haar nog een bericht ga sturen? 2 maanden later dus:oops:. Heb haar Whatsapp nog niet verwijderd. :roflmao:
     
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Nee hoor, zou ik gewoon doen. Iets van: hey ik moest aan je denken, hoe is het met je?
     
  16. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113

    Wat jammer zeg dat je die date zo hebt ervaren en dat je zelf het gevoel hebt van het hoeft voor mij even niet. En ongeacht waar dat gevoel vandaan komt zegt dat genoeg en is het dan beter om even een stap terug te doen, blijkbaar ben je er toch nog niet klaar voor om verder te gaan, wat ik mij best voor kan stellen na het afgelopen jaar en er komt vanzelf weer een punt dat je denkt ooh nu heb ik mijn hoofd er weer naar staan.
    Geef jezelf de tijd en de rust, het komt vanzelf.
    Je hebt van alles geprobeerd, bent ver buiten je comfortzone gegaan maar soms is het gewoon niet de juiste timing.
     
    Lill vindt dit leuk.
  17. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113
    Ik zou ook gewoon wat sturen, als je het niet probeert dan zul je je later afvragen wat als... in het meest negatieve geval stuurt ze niks terug, dan is het ook duidelijk toch maar wie weet....
     
  18. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.309
    893
    113
    Ik hoop binnenkort ook iets actiever hier mee te schrijven :oops:. Zoals wel vaker gezegd hier was ik er niet aan toe, heb een tijd terug wat meer afgesproken met een hele goed vriend en bleef daar wat in hangen in de hoop dat... ondanks dat we een aantal keer ruzie hebben gehad en het wel duidelijk was dat het niet ging lukken. laatst besloten een punt te zetten achter al het contact omdat het gewoon niet werkte en er teveel is voor gevallen de afgelopen jaren en dat het tijd is om vooruit te kijken, het is natuurlijk een heel lang verhaal al met al, maar dat doet er niet toe.
    Dus binnenkort wat dingen gepland die mijlenver buiten mijn comfortzone zijn :eek:, ach en vanaf daar weer verder, al is echt tinder of online niks voor mij toch is er de hoop dat ik iemand tegen komt waar ik wel wat extra tijd mee door wil brengen.
     
    Lill vindt dit leuk.
  19. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Ik heb haar gestuurd en ze stuurt terug. Nu durf ik niet te kijken. :oops::roflmao::oops:

    Ow spannend pardoes, dingen uit comfort zone doen is ook altijd eng maar het laat je wel leven.
     
  20. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Oh ik ben stiekem wel heel benieuwd!
     

Deel Deze Pagina