Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.959
    3.838
    113
    Vrouw
    Gewoon luchtig gelukkig.
    Gevraagd hoe het gaat, of ze haar hond de Eiffeltoren heeft laten zien,...dat wou ze toen. :roflmao:
    Geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Ze is heel lief maar denk ook heel veel meegemaakt.
    Ook nooit met vrouwen gedate eigenlijk. Dus moet je iemand snel op date vragen of een tijdje wachten?

Mocht ik het gevoel hebben dat het niks kan worden, dan ga ik me misschien toch maar weer inschrijven op tinder.

pardoes vindt dit leuk.
  2. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Jullie hebben al een tijdje contact toch?
    Noem het niet meteen een date, maar stel voor om een keer samen met de hond te gaan wandelen ofzo

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Kijk dat klinkt positief @Fantykoekie , ik zou een paar dagen kletsen online en dan kun je altijd voorstellen om eens af te spreken, maar goed dat je een berichtje hebt gestuud

4. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Ik kom me hier ook maar even melden... Niet dat ik me echt al bijzonder ‘klaar’ voel om me open te stellen naar andere mannen, maar wil toch ook niet het gevoel hebben ter plaatste te blijven trappelen... Hier nog mensen wiens relatie recent verbroken is? Of bij de meesten al langer geleden?

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Vervelende situatie zeg. Maar soms is buiten je comfortzone ook goed. Zo leer je meer over jezelf en wat wel of niet bij je past :)

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Mja.. wat is recent. Mijne nu bijna een jaar. En bij jou?
    Wees welkom in elk geval :) het topic is al te lang te stil :p

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oh dit bericht had ik even gemist. Maar superleuk toch :) sluit me aan bij wat de rest zegt :)

8. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Écht recent. Een week of vier...

9. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Mijn Tinderavonturen moeten nog beginnen, maar wat zijn jullie ervaringen ermee? Veel mannen die vooral uit zijn op op seks en vrijblijvende contacten? Of toch ook wel behoorlijke wat mannen ertussen die op zoek zijn naar serieuzere engagementen? (en die er dan toevallig ook nog een heel klein beetje leuk uit zien :p)

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Mijn ervaringen? Het is vaak zo dat als je een match hebt ze niet (meer) reageren. Als je wel iemand hebt die reageert willen ze vaak na 2 dagen al een date plannen. Ik hou daar niet zo van, maar goed ik weet ook dat ik daar misschien wat apart in ben.
    Toch ook wel regelmatig mannen die bij doorvragen toch niet single zijn.
    Qua wat erop zit. Heel wisselend. Maar de echt hele knappe mannen weten dat vaak ook wel van zichzelf.

Dat gezegd hebbende, ik heb het er recent afgegooid maar heb er leuke gesprekken gehad, me er goed mee vermaakt, een paar dates gehad en 1 goeie vriendschap eraan overgehouden :)
    Geloof dat er ook wel een paar dames zijn die het vooral gebruikten om 'een leuk contact' op te doen. Ook prima toch :)

Waar ben jij op uit?
    Geloof dat de meeste in dit topic inmiddels of een relatie hebben of (tijdelijk) gestopt zijn met daten :roflmao: dus nieuwe ervaringen zijn welkom :D:D:D

11. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Hoi, ik lees hier altijd mee omdat ik zelf lang gedate heb en m'n vriend via tinder leerde kennen. Ik ben nu iets aan het opzetten met iemand en vroeg me af of er hier dames zijn aan wie ik enkele vragen zou mogen stellen via pb. Geen privé info oid natuurlijk meer soort anoniem marktonderzoeken. Thanks alvast

12. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    @vlinderCN Ik weet niet waar de vragen over gaan. Maar je mag mij best vragen stellen

vlinderCN vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Sure :) wil best wat vragen beantwoorden

vlinderCN vindt dit leuk.
  14. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Stel ze gerust hier, dan kunnen we evt. Via pb reageren toch?

15. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Ivm mijn eigen privacy doe ik dat liever privé, anders ben ik makkelijk te achterhalen ;)

16. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Haha, dankjewel voor je ervaringen :) Interessant om lezen! Ik denk in de eerste plaats terug wat de rust in mezelf vinden (en de shock wat verwerken) en dan daarnaast proberen me héél voorzichtig terug open te stellen... Kwestie van te voelen: m’n (liefdes)leven hoeft hier niet per se finaal, voor eeuwig en altijd, te stoppen. Als je snapt wat ik bedoel...

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ja zeker :) gewoon weer even met je teentjes in het water voelen. Niks mis mee.
    En dan is Tinder aardig laagdrempelig :)

Ansel vindt dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ik denk dat vooral het eerst rust in jezelf vinden belangrijk is. Het verbreken van een relatie hakt er behoorlijk in over het algemeen en dan is het nooit verkeerd om eerst alles zelf een plekje te geven.
    Al snap ik ook heel goed als anderen daar anders in staan, mijn situatie was ook niet bepaald standaard dus ik had nog het 1 en ander te verwerken :oops:.

Dat gezegd hebbende ik heb mij dus ingeschreven voor een workshop voor vrijgezellen en daarbij zit ook een stuk speeddaten, dus over een paar weken eens kijken wat ik daar wijzer van kan worden :roflmao:. Ik ga er niet heen met de insteek dat ik verwacht daar iemand tegen te komen maar omdat de workshop in basis mij boeiend lijkt en ik hoop er met wat extra inzichten vandaan te komen. Mijlenver buiten mijn comfortzone maar het is tijd om vooruit te kijken en alles los te laten wat niet werkte. En het meest negatieve geval levert het een lachwekkend verhaal op :roflmao::roflmao::roflmao:.

Lill vindt dit leuk.
  19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kun jij mij een pb sturen over die cursus ? Ik vraag dit voor een vriendin en dat is in dit geval echt waa, maar toen ik dit las leek het mij echt wat voor haar!

20. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Het rust vinden in mezelf is inderdaad prioriteit nr. 1. Ook wel behoorlijk wat te verwerken. Op welke manier was jouw situatie niet standaard? (indien dat een te persoonlijke vraag is, mag je dat zeggen hoor!)

Deel Deze Pagina