Dat klinkt boeiend, hoe is het verder verlopen? Ik ben ook niet van het online maar had gekeken voor een bureau maar dat is wel erg duur , of ik zocht verkeerd haha
Hier geen nieuws dus saai Nope haha, te druk geweest afgelopen weken en ook eigenlijk wel een tja en nu gevoel . Ik overwoog om een avond te gaan speedaten, na lang twijfelen de knoop door gehakt en toen was het vol . Dus blijkbaar was dat nog niet het juiste moment .
Die is pas ergens in oktober , dus daar ga ik nu nog niet voor inschrijven, de zomer is nog lang en wie weet wat er gebeurt haha.
klopt het is erg duur, ik heb het er voor over, ben al best een tijd alleen, en degene met wie je een match hebt, heeft ook betaald dus dan is iemand wel serieus denk ik. voor mij is het nu wachten op een match.
Heb eerst de tijd genomen om toch een klein beetje tot mezelf te komen, maar sinds kort ben ik officieel aan het ‘Tinderen’. Nog niet heel veel spannends te vertellen. Één date achter de rug: was leuk, gezellig, maar merkte al heel snel dat het voor mij niet meer kon worden dan dat. Gelukkig wel een fijne tijd gehad dus qua eerste ervaring met ‘digitaal daten’ kon ik het slechter treffen denk ik . Komende donderdag een nieuwe date (met een een nieuwe man). Wordt vervolgd... Iemand anders nog leuke (of minder leuke ) dates achter de rug?
Ja dat hier ook nu heb ik ook de volledige zorg voor mijn vader die Alzheimer heeft. En werk en een lopende sollicitatie….geen tijd voor een man
Snap ik. Je kunt je tijd en energie maar 1x besteden. Ik zie mezelf niet voor altijd alleen blijven, maar nu is het wel even okay. Geeft ook rust om daar even niet mee bezig te zijn
Bij mij is er dit jaar opeens echt een vat aan leuke collega’s opengemaakt pfffff Paar weken geleden ook weer echt zo’n leukerd, ik kende hem overigens al maar van een tijdje geleden. Ik moest al vrij snel heel erg om hem lachen en dat is echt mijn ding. Mannen met humor. Ja dan heb je me. Ja dit was echt een hele leuke man die ik graag beter zou leren kennen.
@Lill maar hoe is het eigenlijk met jou? @Zoe123 humor vind ik ook heel belangrijk. Ik heb nu contact met een man met dezelfde humor als ik. Echt heel leuk. Geen relatie materiaal, maar gewoon fijn contact met in de toekomst wellicht een plusje @weegschaal18 hoe was je date?
het was erg gezellig! ik was wel heel zenuwachtig, maar het klikte wel. hij gaat nu eerst op vakantie en daarna gaan we uit eten.
Ooh kijk toch wel leuke verhalen. @weegschaal18 , fijn dat het wel klikte, hopelijk krijgt het een leuk vervolg. @Zoe123 , ooh en is dat gevoel wederzijds? Klinkt in elk geval gezellig. Verder klinkt het als een hectische tijd voor jou, sterkte met je vader @cosdy , dus ergens toch wel contact met iemand? En hoezo is dat geen relatie materiaal dan? Hier, rustig en geen enkel nieuws, druk met andere dingen en zelf even teveel aan mijn hoofd gehad, maar wie weet wat er gebeurt in de toekomst, ben nog zoekende naar mijn manier in hoe ik dingen wil doen, want online is niet mijn ding, geld voor een dating bureau heb ik niet haha, dus tja zal vast ooit iemand tegen komen, maar heb geen haast, het zal wel lopen zoals het moet lopen en anders niet, ben druk zat met van alles.