Ik ben een van de oude meeschrijvers zonder update. En zonder gevonden geluk in de liefde. Daten is voor mij nu niet aan de orde, geen tijd en belangrijker nog; geen energie/ zin. Soms swipe ik wel wat, als ik me verveel, maar altijd naar links haha. Ik werk 28 uur, volg een deeltijd HBO en heb de zorg voor mijn 13 jarige dochter. Enerzijds heel zelfstandig, maar ook een leeftijd waarin ze mij nodig heeft. Als,ze naar haar vader gaat, is,dat om de week van zaterdagmiddag tot zondag na het eten. In die schaarse vrijetijd sprrwk ik af met een vriendin, studeer ik of staar ik naar Netflix. Doordeweek zou ik ook zelden tijd vrij willen maken, omdat ik al genoeg te doen heb. Af en toe lijkt het me echt heel leuk en heus, ik wil best een leuke vent, maar twee minuten na het idee sta ik alweer in standje " laat mij maar gewoon gaan, gaat prima zo".
Ik snap je helemaal, soms is het ook gewoon net even niet het juiste moment om te gaan daten. En soms is vrijetijd inderdaad erg schaars, hier nog een stuk minder omgang dus altijd plannen. Er komt vanzelf een moment dat je denkt nu voelt het goed om eens te kijken en zo niet ook prima toch. En inderdaad jij was 1 vd mensen die ik bedoelde, maar wilde niet maar zo iedereen gaan taggen
Hoe was het? Vertel vertel? Haha, tinder is nog steeds dieptriest. Vraag me soms weleens af of ik iets als Lexa zou willen proberen, maar als je dan kijkt wat dat kost om het een beetje functioneel te hebben.. T zal vanzelf wel komen, of niet.. In dit topic gaat t wel aardig voorspoedig momenteel lijkt het.
Erg gezellige avond gehad, veel gepraat over van alles, dus was geslaagd, wel een beetje met een onzeker gevoel richting huis gegaan, dat ligt bij mij, dus dat aangegeven van goh jij zei en daardoor... werd super lief op gereageerd dat het zo gezellig was met mij en als hij er anders over dacht hij het echt wel zou zeggen en dat ik niet moest piekeren. Dus we gaan het weer zien wanneer de volgende date is, ik had dit moment voorgesteld, dus nu wacht ik af wat hij voorstelt . Maar gezien de dagelijkse appjes komt dat vast snel goed . Ach en zo niet is het ook prima, dan was het een leuke ervaring en zie ik dan wel weer verder.
Gister hele fijne dag gehad. Naar het strand geweest, samen gekookt, blijven slapen … Voelt fijn. Goede gesprekken ook over de onzekerheden die er weer komen bij het openstellen. Voor ons beiden de eerste keer na de scheiding dat je iemand tegenkomt die je echt leuk vind, maar dat maakt het ook eng. Angst om weer gekwetst te worden, de praktische dingen met daten icm kinderen en verschillende regelingen waardoor de tijd die je allebei zonder kinderen hebt relatief spaarzaam is.
Hier ook weer een leuk weekend gehad. Vrijdag ben ik jarig en ik moet om X tijd klaar staan. Zaterdag een dagje luieren en zonder naar de bioscoop. Ben al wel nieuwsgierig naar friday
Ik kreeg vandaag een mail van het match bureau dat er een match voor mij is, hij nam vanavond al meteen contact met mij op, 45 minuten aan de telefoon maar hoe langer het duurde hoe meer ik het gevoel kreeg dat hij niet bij mij zal passen, totaal ander leven als ik heb, ik ga het nu maar laten bezinken en dan bedenken wat ik ga doen.
Ik begon te lezen en dacht ooh wat snel en leuk een match, las verder en dacht hmm jammer. Zijn het echte grote verschillen in waarden en normen? Of meer verschillen in hoe jullie je leven nu indelen? Want dat eerste vind ik echt een struikelblok, het tweede zegt niet specifiek iets en dan zou een afspraak om elkaar echt te zien misschien handig zijn om wat dingen uit te zoeken.
Ik snap het op zich wel, als ik nu een man zou treffen die bijvoorbeeld elke dag in de sportschool doorbrengt na werk... dan zou ik daar ook wel op afknappen zelfs al heeft ie dan vast een goed lijf
Het was meer hoe hij overkwam op mij aan de telefoon, maarja het kunnen ook zenuwen zijn natuurlijk. Waar ik moeite mee heb is dat hij best ver weg woont, met de auto zeker 45 minuten, hij rijd geen auto vanwege ziekte, hij heeft geen kinderen en het kwam op mij over als hij totaal geen idee heeft hoe je leven er dan uit ziet, ik heb een zoon van 12. Dus twijfel...
Ik zou hem niet direct afschrijven. Geef hem een kans en ga eventueel eens een keer koffie drinken. En inderdaad misschien zenuwen. Aan de andere kant bij twijfel…. Ik zit ondertussen nog net niet mijn nagels af te kluiven. Er zijn dingen gepland het weekend voor mijn verjaardag (ik word 40) en het enige wat ik tot nu toe weet is dat ik om 10.30 wordt verwacht bij de kapper
Ik was aan het begin van het telefoongesprek ook zenuwachtig, dit zakte wel, opzich was het een gezellig gesprek, maar alles in mij riep nee, maargoed de afspraak staat al wel dus ik wacht nog even af of het gevoel nog anders word.
Geef je bij een matchingsbureau geen maximale reistijd/ afstand door? 45 minuten zou bij mij een no-go zijn bijvoorbeeld.
Ik wil alleen in noord-holland, nu is waar hij woont wel in noord-holland maar dus nog steeds een stuk rijden, en ook veel files die kant op, en vervelende vind ik dat ik een auto heb en hij dus niet mag auto rijden.
@weegschaal18 , inderdaad even afwachten, ook als iemand zelf geen kinderen heeft kunnen ze zich misschien wel voorstellen wat het inhoud. Zeker iemand die ziek is weet vaak goed wat het is om je leven aan te moeten passen, dus qua inlevingsvermogen kan dat dan wel eens eens positief uitpakken. 45 minuten is in basis nog te doen toch? Tenminste als je zeker in het begin halverwege af kunt spreken, ik zou 45 minuten niet direct een struikelblok vinden, maarja hier zit je al snel 45 minuten ergens vanaf . @Lill , haha ik vind dus echt een sportschool lichaam niks, liever iemand die gewoon hard werk en daar kracht en spieren van heeft, maar niet dat hele afgetrainde dat er geen zacht knuffelbaar stukje meer aan zit . @ZsaZsa , spannend en leuk, ik ben benieuwd wat je gaat doen. Alvast veel plezier en gefeliciteerd. @hier, volgende afspraak staat nog niet gepland, maar dat komt vast goed, er wordt nog dagelijks volop geappt, gisteren kreeg ik geen goede morgen appje, hoe teleurgesteld kun je zijn , dus ik al aan de pieker en toen besloten zoek het uit dus toen hij tussen de middag appte bewust niet terug gereageerd, ik reageer altijd snel , toen kreeg ik daarna spontaan meerdere appjes , na wat kletsen zei ik zo druk vanochtend helemaal geen appje? Was het ooh je was daar al aan gewend? Ja blijkbaar haha, vanochtend kwam er weer een appje haha, dus ik ben benieuwd hoe of wat. Ik ben zelf deze week erg druk, maar ach we gaan het zien.
Haha das wel waar ja. Beetje speklaagje is niks mis mee Enne... jij hebt het goed te pakken Ik geef even tegengeluid aan alle anderen, maar als je er nu al niet lekker bij voelt, gewoon lekker niet doen ik snap je bezwaren heel goed. Spanneeeeend!! Alvast gefeliciteerd! Ik kwam gister op Tinder een man tegen waar ik nog net niet van begon te kwijlen gisteravond tijdje gesproken, toen vroeg hij naar mijn insta en stuurde wat voiceberichten... die stem.... ❤️ Maar goed ineens midden in t gesprek kwam er niks meer en verder vandaag ook niks, dus ik gok dat dit het was. Maar ze bestaan dus nog