Bedankt! @Lill zou het dan echt nog kunnen? Of is het misschien toch te mooi om waar te zijn? Dit vraagt om een foto
@Lill , misschien was hij ineens druk ofzo en stuurt hij vanavond nog een berichtje. En blijkbaar kan het dus toch nog.... en ach als je niet wat weer hoort was het een leuk avondje vermaak . En ach ja ik voel mij momenteek soms net een puber, ik ben er nog niet over uit of ik dat leuk vind of er erg onrustig van wordt . Maar ik vind het wel grappig en lief dat als ik aangeef iets lastig te vinden er direct rekening mee wordt gehouden, dat is niet hoe ik het gewend ben dat er met mij om wordt gegaan binnen een relatie zeg maar. Dus ongeacht hoe het verder gaat of niet gaat, is het voor mij wel een leermoment hoe het ook kan gaan tussen mensen. @weegschaal18 , en deels ben ik het ook wel met Lill eens, als het echt niet goed voelt dan niet afspreken, misschien dan eerst nog eens bellen of appen? Maar aan de andere kant niet iedereen is goed in appen of bellen en dan denk ik het bureau zal jullie met een reden hebben gematcht dus vandaar mijn geef een afspraak een kans, maar gevoel kun je niet sturen, als het echt niet goed voelt dan zeker niks doen waar je niet achter staat.
Ik geloof dat ik op hele andere types val dan jullie Hahaha, ja zo is het ook. Ik maak me er verder niet druk om, maar ik was verbaasd bij mezelf te merken dat er dus toch nog mannen zijn waar ik interesse in heb En dat snap ik helemaal, zo hoor je ook gewoon met elkaar om te gaan binnen een relatie. Communicatie en indien mogelijk aanpassen aan elkaar superfijn toch. Gewoon rustig kijken waar het heen gaat
@Lill dat vraagt om een beschrijving. Ach ik ben nu ook met een man waarvan niemand had verwacht dat ik op hem zou vallen wat betreft uiterlijk
Ik vind uiterlijk ook nooit het belangrijkste, niemand is nog knap als je 80 bent, innerlijk en uitstraling vindik zoveel belangrijker.
Mee eens... maar ik heb nou eenmaal een aantrekking naar mannen met lang haar meestal hebben die ook wel een leuke persoonlijkheid, maar vast ook niet allemaal Ja hij stuurde gister uiteindelijk nog iets terug, ook wel dat ie eerder had willen reageren maar.... nou ja verhaal. Heb ik na een paar uur op gereageerd en nu verder weer niks. Verwacht niet dat hier iets van komt, mijn redenatie is dat als iemand je interesse heeft je wel wat belangstelling toont. Dus dit zal wel doodbloeden ook prima
@Lill helpt het als ik zeg dat mijn vriend (oh wat klinkt dat raar) ook redelijk lang haar heeft…. In een staart?
ik heb het match bureau gebeld en verteld dat ik geen macth met hem voel, uitgelegd hoe en wat. ik word nog terug gebeld door een consulent om mijn profiel een beetje te laten aanpassen.
Scoort ie bij mij al pluspunten vanaf mijn 16e ofzo alleen maar relaties gehad met mannen met lang(er) haar. Mijn 1e reactie toen ik mijn beste vriend/ex voor t eerst ontmoette was letterlijk: weet je wat jou goed zou staan? Lang haar Ik heb er een zwak voor, als het staat en goed verzorgd is. Wil niet zeggen dat ik niet kan vallen op mannen die het niet hebben, maar ik kijk er sneller naar om op straat.
Ik ben heel gelukkig met deze man maar het knaagt toch ook ergens. Ben bang dat het te goed gaat te snel te weet ik veel. Dat hij zich gaat bedenken van nee toch maar niet. Heel irrationeel want zijn gedrag en woorden zijn 100% gek op mij dingen maar toch die angst. Ben ik de enige daarin?
ze belden gister eind van de middag al terug, ik heb uitgelegd hoe en wat, degene die ik aan de telefoon had begreep het heel goed. zij had ook meteen een nieuwe match voor mij, gaat lekker snel zo haha, ik krijg binnenkort de gegevens via de mail.
@weegschaal18 , dat klinkt positief zeg, heb je al contact gehad met je nieuwe match? @Lill , en kwam je voorspelling uit? @ZsaZsa , en hoe was je verjaardagsweekend? En ik snap je gevoel wel, we hebben allemaal wel de leeftijd dat je een rugzakje hebt en dat maakt onbevangen in een relatie stappen lastiger en dat je meer twijfels hebt. Ik denk dat dat op den duur wel minder wordt.
@pardoes mijn weekend was en is nog steeds heerlijk. Vrijdag kapper eten cadeautjes en vrienden en familie. Gisteren meegenomen naar een hotel strandwandeling en shoppen en dan straks weer uit eten. mij geloof dat deze man wel een blijvertje is
Jup heb er gister nog een berichtje aan gedaan zo van jammer dat dit zo gaat, was benieuwd om je te leren kennen. Veel succes met het ontmoeten van nieuwe leuke mensen. Beetje flauw maar is ook voor mezelf. Hoe ist bij jou?? @weegschaal18 oeh nou ben benieuwd.. @ZsaZsa dat zijn weekenden waarvan je wil dat ze nooit ophouden. En gefeliciteerd!!
@ZsaZsa dat zijn weekenden waarvan je wil dat ze nooit ophouden. En gefeliciteerd!![/QUOTE] Dankjewel! moe en voldaan thuis nu die man is echt…..waar zat hij al die tijd
Dankjewel! moe en voldaan thuis nu die man is echt…..waar zat hij al die tijd [/QUOTE] Gewoon op je werk toch?
Gewoon op je werk toch? [/QUOTE] Jep al 2 jaar was hij in stilte naar alle mislukte mannen aan het kijken hij heeft wel bewezen nu dat het ook totaal Anders kan