Ik lees hier soms mee, maar schrijf eigenlijk zelden. Je hebt nu 3 puntjes links bovenin. Daar kan je op klikken en dan profiel bekijken. Stuk omslachtiger vind ik....
Ik vind Tinder ook dramatisch eigenlijk, hahaha... Wát een figuren zitten daar. Als je überhaupt al een match hebt, is het uitzonderlijk als ze een gesprek aangaan. En afspreken is vaak ook met maar 1 doel.... Of ligt staan mij?
@Lill , lief dat je er naar vraagt. Ik ga vanavond weer richting "mijn kerel" . We hebben een super klik op heel veel gebieden. En het voelt relaxed om samen te zijn. We nemen rustig de tijd om elkaar te leren kennen. Genieten van de momenten samen. En we zien wel of we hiermee een basis bouwen voor de toekomst. En het is eerlijk gezegd zo relaxed om dit aan te gaan zonder hele zware verwachtingen voor de toekomst.
Dank voor je reactie! Maar dat werkt (bij mij) helaas niet. Als ik daar druk krijg ik alleen de opties Profiel delen en Rapporteren. Ben bang dat het een bug of storing is. Maar goed, ik heb nu een 5e date gepland staan met een leukerd dus ik ben nu even niet meer aan het swipen. (Hopelijk kan ik tinder straks gewoon verwijderen, dat lost het ook op!)
Hey Ladys. Ik lees wel trouw mee met jullie. Maar zelf niks meer met lexa of zo gedaan. Fijn weekend allemaal
Oeh leuk zeg wanneer heb je je date? Gezellig dat je er nog bent. Jij ook fijn weekend. Ben je even zat van de kerels?
Ik noem het nu eigenlijk geen date meer. Het is aan tussen ons Ik ga donderdag weer naar hem toe en komend weekend zijn we ook samen, want dan zijn mijn kinderen bij hun vader. Dat is toch wel complex vind ik hoor, dat daten met kinderen en zorgschema's. Daardoor is het met mijn vorige date niet gelukt, we hadden precies tegengestelde schema's waardoor we elkaar amper konden zien. Wel 3 maanden geprobeerd, maar de logistiek zat ons teveel in de weg. Deze man heeft geen kinderen, wat ik eigenlijk een nadeel vind (het is fijn als een man vanuit zijn eigen ervaring begrijpt wat het ouderschap inhoudt) maar qua plannen toch wel een groot voordeel. Hebben jullie ervaring met daten met een kindloze man? Zorgt dat voor scheve verhoudingen in de relatie of valt dat mee?
Jup, hier een bewust kinderloze partner. Ik vind het een voordeel en een nadeel. Maar al met al ben ik heel blij dat er geen kinderschare aan hem hangt. Jij hebt het geluk dat de kinderen soms bij hun vader zijn. Dat heb ik niet. Dus wij hebben eens per week oppas. Inmiddels bijna 4 jaar samen en ben echt gek op mijn vriend. Samenwonen gaan we voorlopig niet doen. Want ik heb een kind. Maar vind onze relatie heel fijn en liefdevol. En hij is heel lief naar mijn zoontje toe.
Nou ja. Wat @Huismuisie ook zegt. Mijn vriend heeft ook geen kinderen. Is een voordeel en een nadeel. En idd mijn kleine gaat ook nooit naar zn vader. Ik wilde eigenlijk ook bewust geen vriend met kinderen, hoe hypocriet dat ook is. En best lastig op deze leeftijd.
Ik heb nu gezien wat je bedoelt. Ik had vanmorgen mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Toen had ik het precies zoals jij omschrijft. Super irritant! Dus account nogmaals verwijderd en opnieuw aangemaakt en nu heb ik weer een i naast de naam. Het is elke keer een andere indeling! Best irritant!
V Snap dat je er nu nog niet aan moet denken! Ja... Ik vind het wel erg ja... als je al een match hebt, dan praat er bijna nooit iemand. Als ze praten, draait het vaak maar om 1 ding. Of ze zijn helemaal niet wie ze zeggen te zijn. Of je hebt al een aantal dagen super leuke gesprekken en ineens is de match weg... Ik heb ook wel leuke dates gehad hoor. Maar ik denk persoonlijk niet dat ik hem hier ga vinden, haha. Maar eer dat jij weer toe bent aan daten, kan je dat waarschijnlijk weer gewoon in de kroeg doen ofzo. Ik zat/zit nu precies in deze rottijd van lockdown en avondklok.
Daten.. nog steeds niet. Ik heb weer een maandje Lexa. Daar stellen ze iedereen aan je voor die niet matchen bij je opgegeven criteria. Andersom ook. Ik sta echt als "wat extra pondjes tot volslank" bijvoorbeeld en wat krijg ik; mannen die een slanke vrouw zoeken. Zelfs als ik een persoonlijke reactie krijg en ik zie dat, reageer ik niet. Geen zin om alsnog te horen ( na een date) dat het toch tegen is gevallen. En tja..kinderen. ik heb zelf een dochter van 11. Jongere kinderen liever niet. En geen kinderen ook goed. Echt joh.. ik zie dat niet gebeuren hier in huis. Én een man én een extra kind of meer: dat past ook helemaal niet. Wij wonen klein en het extra kamertje daar past niet eens een bed in. Waar je al niet over nadenkt he?
Mijn vorige vriend had geen kinderen. Qua logistiek was dat wel handig. Zijn appartement was de plek waar we samen konden zijn. Maar qua dynamiek in het dagelijks leven was het wel een heel groot verschil. Hij hoefde doordeweeks met niemand rekening te houden. En ik denk dat mede door dit verschil het uiteindelijk gestrand is. Mijn nieuwe relatie heeft ook een dochter. Gelukkig matchen onze kindvrije weekends. Maar je bent naast partners allebei ook ouder. Dat vind ik toch wel fijn, omdat het net wat meer vanzelfsprekend is om wederzijds begrip te hebben. Hele jonge kinderen zou ik waarschijnlijk ook niet echt heel fijn meer vinden. Maar dat is dan weer een voordeel van daten op mijn leeftijd, kinderen zijn meestal ook al in de puberleeftijd
Lat relatie kan ook hè? Maar dan moet het wel matchen qua kindvrije momenten Maar wat bizar bij Lexa dat er zo slecht gematched wordt. Ik had dat destijds ook bij parship. De perfecte match.... ja in Groningen. 4 uur rijden ofzo. Dus echt niet. Ik had toch paiq weer geprobeerd. Eigenlijk als tijdverdrijf. Ik vind die quizjes wel grappig. Kun je ook meteen een beetje ontdekken wat iemand belangrijk vindt. En zelf beslissen of je de vragen invult. En daaruit is als onverwacht kadootje mijn relatie ontstaan
Denk je niet veeel te ver door? Heel veel mannen maakt het echt niet uit hoor of je iets voller bent. En wat maakt het uit, daten is elkaar een beetje afsnuffelen. Je schrijft nu mensen af op problemen die er nog helemaal niet zijn. En waarom zou je na moeten denken over een man die bij jou en je dochter kont wonen? Wie weet wil die man wel dat je bij hem komt wonen in zn misschien wel veel grotere huis. Of blijf je gezellig latten. Probeer gewoon een leuke tijd te maken van het daten. En wie weet heb je geluk en blijft er een leuke man plakken. Ik heb voor mijn gevoel nog steeds hetgeen ik niet voor mogelijk had gehouden gevonden via Tinder. Mijn vriend wilde gewoon uit eten. En verder niks. Was niet eens toe aan een relatie. En kijk waar we nu zijn. Met wat geduld.
Maar wat is dat dan voor tactiek van die website joh? Bedoel je geeft die criteria niet voor niets op toch??