Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

  1. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Wat maakt dat het heel anders is? Qua fysiek? Of qua dingen ondernemen?
     
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.756
    6.566
    113
    Vrouw
    #1402 Lill, 19 nov 2022
    Laatst bewerkt: 19 nov 2022
    Tis vooral fysiek denk ik. Het is niet meteen iemand waar ik me naar zou omdraaien op straat. En dat is absoluut niet het belangrijkst, want ik zie ook zeker wel leuke en mooie dingen aan hem.
    Ik hoor mezelf steeds zeggen/denken: het is een hele leuke man, maar....
    Ik weet alleen niet zo goed wat de maar is. Kan er mn vinger niet helemaal op leggen. Maar goed, dat hoeft nu ook nog allemaal niet :)

    Misschien is t ook wel een vorm van angst waardoor ik nog wat die remming en vraagtekens voel voor mezelf. Heb ook nog nooit echt gedate zoals t nu gaat. Dat t verder komt dan 1 of 2 dates
     
  3. Kletskous82

    Kletskous82 Fanatiek lid

    4 okt 2021
    2.287
    2.099
    113
    Vrouw
    Wat grappig een tinder topic op deze pagina. Ik was eigenlijk op zoek naar een andere groep maar kan het niet laten om hier een bericht achter te laten. Hier in 2017/2018 flink aan het tinderen geslagen. En jaaaa mijn ware gevonden. Hij was wel pas date 50 haha. Dus het kan. Inmiddels zijn we in blijde verwachting van ons tweede wonder. De meeste op deze pagina gunnen elkaar gezonde baby's maar ik gun jullie allemaal een leuke man.
     
    Forumnaam, Lunar1994, Zoe123 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik had precies hetzelfde hoor als jij. Tijden lang iedereen afgewezen en zo nu en dan zelf afgewezen. Tot ik vriend tegen kwam. Alles was leuk maar een maar… vooral op gevoel. Te lief en te attent/galant.
    Het zat er gelukkig wel in bleek na een paar maanden, wat ik zocht dan.
    En toen knalde het er ineens in. ❤️
     
    Lill en NiVa0230 vinden dit leuk.
  5. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.749
    183
    63
    Ik heb sinds een week Tinder gedownload. Maar moet mijn weg er nog in vinden haha.

    Ik schrik elke keer als er een match is haha. Maar heb een leuk contact met een man. Nummers uitgewisseld en nu hoor ik niets meer. Dat is jammer, maar goed zo doe ik ook ervaring op haha.

    Hopelijk mogen we allemaal een leuke man treffen.
     
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.756
    6.566
    113
    Vrouw
    Welkom bij de club ;) tinder is een beetje een rare vijver hoor. Zitten een hoop padden in :p heb denk al 2 jaar af en aan een haat liefdes relatie met tinder.. maarja, nu toch wel een behoorlijk leuke tegengekomen :)

    Ja, zou me niet verbazen als dat hier uiteindelijk ook zou gebeuren. Maar dat zien we dan wel :) ergens hoop ik er op merk ik. Want voor de rest 'op papier' klopt het.. of hij moet zich heel anders voordoen dan hij is.
     
    Huismuisie en NiVa0230 vinden dit leuk.
  7. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Hier komen nu de kerst plannen.

    of nou ja mijn plannen want hij…. Hoe gaan jullie daar mee om? Ik trek mijn eigen plan want hij vind het verschrikkelijk maar ergens vind ik het ook jammer dat hij ervoor past
     
  8. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Hoe bedoel je dit precies? Wil hij niks doen omdat hij geen kerst viert? Of vindt hij het nog te vroeg om als stel naar buiten te treden?
     
  9. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Hij is categorisch tegen :roflmao: en wil dus ook niets doen. Nou ja accepteren maar denk ik. Zie hem vaak genoeg
     
    cosdy vindt dit leuk.
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.756
    6.566
    113
    Vrouw
    Als ie categorisch tegen is is het dus een dag als alle anderen.. en kun je elkaar prima zien :p
     
  11. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Dat is voor 2e kerstdag het plan. 1e kerstdag komen vrienden en familie en wil hij niets weten van dat verplicht gezellig doen.
    mannen….
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.756
    6.566
    113
    Vrouw
    Oke, hier ist hek van de dam geloof ik :| was van t weekend in t zwembad met een vriendinnetje en onze kids, hij was er ook met kids (dat wist ik, was geen opzet liep toevallig zo). En toen ik hem zag veranderde er kennelijk iets aan me, want vriendinnetje wist van niks maar die zegt ineens midden in t gesprek: wat is er? Waar kijk je naar.. er gebeurd iets met je.

    We zijn al 20 jaar bevriend en ze kent me als geen ander. :oops: 's avonds moest ik nog in zijn buurt zijn en nodigde hij me uit om nog even langs te komen, en merkte idd ook dat er iets anders was.. alsof de vriendin me even bewust heeft gemaakt van mezelf en ik t daarna ook door had. Zo stom dat je daar dan iemand anders voor nodig hebt :rolleyes::|
     
    Prjbt, dina88, zwaaistaart en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heb je elkaar nog gesproken daar?

    Maar super leuk zeg! Zie je toch uiteindelijk komt er wel een leuke vent op je pad. En of dit nu een blijvertje is of niet. Je weet in elk geval dat er nog leuke mannen rondlopen. :)
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.756
    6.566
    113
    Vrouw
    Ja, ben savonds nog naar hem toe geweest, en hij is gister bij mij geweest :oops:
    Vind t gewoon ook wel doodeng allemaal, toch ergens best een knauw opgelopen van de vorige relatie(s)
     
    Zoe123 en Huismuisie vinden dit leuk.
  15. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Dan gooi ik deze er maar even in
     

    Bijgevoegde bestanden:

    dina88, Huismuisie en Lill vinden dit leuk.
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.756
    6.566
    113
    Vrouw
    Hoe is t met alle andere daters en lovers?

    @dotje1986 hoe bevalt tinder je? :p
     
  17. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Mijn lover…. Hier besloten om toch ergens anders te gaan werken dus einde van het jaar stop ik waar ik nu werk. Die boodschap heeft toch echt wel een paar dagen moeten landen zeg maar.
    Verder nog wel helemaal verliefd en ondanks dat hij kerst verschrikkelijk vind zegt hij nu van joh ik kom wel gewoon even.
     
    Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  18. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vind hij het spannend dat jij stopt bij je huidige baan omdat dat iets is dat je doet voor jullie samen?
    Hoe lang zijn jullie nu samen?
     
  19. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Ja hij vind het spannend omdat er dan dingen veranderen en is dan bezorgd of de juiste keuze maken etc. Dat is zijn karakter ook wel hij wil het liefste dat iedereen gelukkig is en zoekt dan soms het bij zichzelf als iemand even niet happy is ofzo.

    Hoe lang zijn we samen? Ha goede vraag zo uit mijn hoofd sinds augustus maar ja ken hem natuurlijk al veel langer. Daarom voelt het ook alsof het langer is zeg maar en ook juist daardoor ken ik zijn karakter ook al redelijk goed
     
  20. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    @Lill , klinkt super en wat fijn dat je nu zelf ook het gevoel hebt je er meer aan over te kunnen geven.
    Mooi om te lezen dat jullie toch hee regelmatig even spontaan tijd voor elkaar kunnen maken.

    @ZsaZsa , gefeliciteerd met je nieuwe baan, leuk om elders een nieuwe uitdaging aan te gaan en het lijkt mij ook goed dat je niet de hele dag samen bent. En toch wel lief dat hij dan toch wel even langs komt, ondanks dat hij niks heeft met kerst.

    @ de rest hoe is het daar.

    @hier, we daten nog steeds en het is nog steeds leuk en gezellig dus dat is fijn, het brengt mij iets waarvan ik mij niet eens bewust was dat ik het miste, dat is dus erg grappig en leuk. En voor de rest zien we het wel :oops:
     

Deel Deze Pagina