Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier

https://vm.tiktok.com/ZGJx6oWMk/

Ik had heel veel aan dit filmpje.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    En dat mag ook gewoon he... komt vanzelf wel een moment dat dat helemaal weg is..

pardoes vindt dit leuk.
  3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Kennen jullie ook die man die roept ja dan heb je een gesprek met iemand en dan ineens valt het stil.
    Nou diezelfde man die zo een dag chat en dan ineens niet meer reageert, ja ik snap wel waarom die gesprekken ineens stil zijn, dat ligt niet aan de vrouwen :roflmao:.
    Echt mannen... :rolleyes:.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Whahaha. Misschien issie even heel druk :roflmao:

pardoes vindt dit leuk.
  5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik ben dus ook geen apper. Ooit wel hoor, toen vond ik het wel leuk, al die aandacht de godganse dag door. Maar dan ineens is het nieuwe eraf en dan blijft het stil. Of als ze merken dat je niet te porren bent voor een sexdate, is het ook snel klaar. Appen stoort mij in die zin; ik heb het idee dat ik de hele dag een wildvreemde op sleeptouw heb. Mijn vriendinnen neem ik ook niet mee naar mijn werk. En een man die onder werktijd zo fanatiek is, die kan ik ergens ook niet serieus nemen. Ik raak dus ook snel overprikkeld van zo'n dubbele focus de hele dag. Je moet natuurlijk ook ergens beginnen, maar in godsnaam niet weken lang appen en nooit ruimte vinden om af te spreken want te druk. Ik heb wel meegemaakt dat ik mijn best deed voor een kop koffie en een live gesprek, maar neejjjjj... hartstikke druk joh. Waarmee? Want diezelfde momenten kon zo'n man wel constant appjes sturen.

Ik heb zoveel meegemaakt op dating-gebied, dat ik het allemaal wel geloof en niet meer zo nodig hoef. Heel af en toe waag ik nog een poging hoor, maar ik haak bij het verkeerde woord al snel af (bij wijze van). De laatste match was gescheiden, had twee kinderen, een baan, een leven. Prima. Hij wist van mij dat ik gescheiden ben, een kind, een baan een leven. etc. Maar werkelijk, hij appte om de drie minuten. Terwijl ik had aangegeven dat ik geen apper ben. En let wel he; hij woonde hemelsbreed zo'n 800 meter verderop. De appjes gingen op een gegeven moment zelfs over het "ik vind het knap dat je de app zo kunt negeren, daar kan ik nog wel wat van leren, want ik app best veel" BLAAAAAAAT. Niet heel veel later, ik zat met dochter aan tafel, etenstijd; gaat mijn telefoon zie ik dat hij het is. We hadden nog nooit gebeld of wat dan ook. Dus ik druk m weg. Tien seconden later; belt ie gewoon weer! Ik stuur uit fatsoen een appje dat ik dit niet zo fijn vind, omdat ik A; aan tafel zit en B; mijn dochter zit erbij die nog niet eens weet dat ik een soort van match heb. Wat denk je zelf? Zijn antwoord? Ja, ik zit in de auto en had even tijd over. Hou op zeg. De volgende dag stuurde hij een berichtje of ik er een probleem mee had dat hij nog samenwoonde met zijn ex, want tja, het was lastig om woonruimte te zoeken. Bleek hij net drie maanden ofzo een soort van uit elkaar te zijn. Pff.. nou, die heb ik dus met fatsoen gewieberd.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113

Ooh ik snap je hoor, de eerste weken/maanden zei ik ach een man krijgt 3 kansen als hij iets zegt wat mij niet aan staat dan zeg ik er wat van en als hij zijn gedrag dan aanpast prima, je moet ook even aftasten hoe een ander in elkaar zit, tegenwoordig ben ik veel sneller van nope dan niet en door.
    En dat ongevraagd bellen ik ben daar zo allergisch voor, die stond heel snel op blok, ook zo'n gast er aan gehad, telkens vanuit het niets probeerde hij te bellen, via datingapp ook nog haha, zelfs nadat ik aangaf neuh ik wil niet bellen probeerde hij 30 seconden later toch weer te bellen. Overleg eerst goh zullen we bellen? En wanneer komt dat uit? Maar sommige denken geloof ik dat ze god zijn en vrouwen zo verlegen zitten om hun dat ze alles kunnen maken.
    En echt hoor, ik ben al een tijdje alleen, mij;vraag is tegenwoordig definieer een tijdje...nadat bleek dat iemand een week een tijdje vond :roflmao:, mannen zijn gewoon rare wezens.
    Ik voel mij altijd snel verplicht om te reageren als iemand mij een appje stuurt, merk wel dat ik er steeds beter in wordt om te denken joh het is goed met je ik kijk later wel een keer :oops:,

Ik vraag mij soms af, zouden die mannen ons net zo vermoeiend vinden? :|

Haha @Lill, nou hij is wel online... :roflmao:, dan zijn ze even druk met een ander gesprek denk ik haha, en als dat toch niks wordt dan ineens zijn ze er weer, nou ik pas er voor ;), dan ben ik inderdaad stil als je er niet al af ligt :|

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    @justme1974 oh das idd wel naar zeg. Ik vind appjes juist prettig omdat ik ze kan beantwoorden wanneer mij dat uitkomt. Ik ben geen beller wat dat aangaat. Maar zo obsessief daar zou ik ook gek van worden

8. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik bel alleen als de Kids er niet bij zijn, maar ja dochterlief slaapt vaak pas om 21.30 dan nog ff serie kijken en dan naar bed. Dus ik druk ook meestal weg, want anders luisteren er nieuwschierige oortjes mee.

Appen doe ik wel veel, want dat kan je heerlijk tussendoor doen.

Lill en pardoes vinden dit leuk.
  9. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Nou wat ik nog vervelender vind is dat ze dan drie dagen later verder gaan alsof gisteren het laatste gesprek was

pardoes en Lill vinden dit leuk.
  10. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Moh herkenbaar.... geef ik netjes aan dat we geen match zijn elle lange verhalen op de app. Die vervolgens over gaan in verwijten qaarom ik dan in hemelsnaam Tinder gold heb (heb ik niet hoor)
    Pfff de tijd dat ik me bij mijn moeder moet verantwoorden is voorbij.

Zoe123 vindt dit leuk.
  11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Jemig wat vermoeiend!

12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Lang leven de blokkeerknop

Lill vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja oke. In dat geval heb je dan groot gelijk :roflmao::roflmao:
    En geloof me, mannen vinden ons ook vermoeiend :roflmao:

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ach ja dat zijn ook van die fijne inderdaad. Ooit lang geleden een keer gehad met een date. Na een half uur wist ik al wel genoeg. Die bleef nog weken lopen zaniken en zeuren om nog een date want ik had hem geen kans gegeven en hij voelde echt iets bijzonders tussen ons...
    Uuuuh.... hadden wij dezelfde date??

Toevallig vd week ook nog met mn vriend gehad over zijn date avonturen. De verhalen die je dan hoort :roflmao: wij zeuren wel over kerels maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor :roflmao:

vlindermoeder vindt dit leuk.
  15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @Lill, ooh die verhalen willen wij ook wel horen natuurlijk :oops:. Maar ik heb het wel eens gevraagd aan een man maar die krijgen ook wel eens rare berichtjes waar ze niet van gediend zijn, en sommige zijn er ook wel van gediend :roflmao:

@Juffrouwminoes, haha echt hoor, laatst ook iemand die match had verwijderd en maand later de match weer maakte en zei " hé hoe is het? " ik verwijder.. :roflmao:.

@vlindermoeder, en staat de date nog?

@hier, nou ik gisteren een match, op andere datingapp, ik ooh ja match je weer met mij? Wij waren al eerder een match, echt 3 weken gekletst en ineens was hij weg, die beste man ja ik dacht we heb haar vaker gezien...
    Ik oke komt die: jij woont, hebt, bent, doet, bent daar geweest,
    Hij ooh jij hebt een goed geheugen, ik yep dus een leugen kom je niet mee weg bij mij want ik onthou alles, en Stil :roflmao:.
    Ooh en vandaag had ik iemand die een berichtje stuurde en alles beautiful vind aan mij, ik weet niet hoe vaak je dat kunt gebruiken in 1 zin maar blijkbaar vaak :roflmao:

Zoe123 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Oneindig vaak! Tis de vraag hoe snel jij het zat bent :roflmao::roflmao:

En ik weet niet in hoeverre hij heel happy wordt als ik al die verhalen ga delen. Maar 1 kan wel denk ik. Had ie 2 dates gehad met een vrouw en die wilde daarna meteen weten hoe het zat, wat voor label ze hadden, of ze toekomst hadden, of hij wel verliefd was op haar...
    Na 2 dates.... kan natuurlijk wel zo snel, als t goed zit, mgoed hij twijfelde al en daarna was t dus klaar :p hij was eigk ook niet perse op zoek naar iets serieus.. kwam 'net' uit een lange relatie (relatief gezien).

pardoes vindt dit leuk.
  17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113

Haha nou ik was het binnen 1berichtje zat :roflmao:, en door haha.

Haha ooh dat is wel heel vlot zeg om zo te beginnen, geef het even de tijd zeg. En ik snap wel dat je dat niet maar zo kan delen.

18. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Wat ik hoorde vanaf de andere kant. Vrouwen met hele sexy foto s die op zoek zijn naar iets serieus.

19. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @pardoes yes de date staat nog. Hij had een heel goed plan. Lekker naar de kust en dan wandelen en eten. We moeten alleen nog ff kijken of het zaterdag of zondag word.

Lill en pardoes vinden dit leuk.
  20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Die hoorde ik ook al eens inderdaad haha.

Ooh dat klinkt als een heel goed plan! Leuk zeg,

vlindermoeder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina