Maar hij heeft dus geen definitief voorstel gedaan voor dit weekend? En ik ben benieuwd of je elkaar tegen komt en hoe dat dan voelt. Maak er in elk geval een leuke avond van!
Nee er kwam niks vanuit hem. Ik ga er gewoon een leuke avond van maken. En ik zie wel of ik hem tegenkom of een andere leuke man
Barry 1 Barry 2 en Barry 3. Ja dat is wel verwarrend. ik heb altijd vriendjes gehad uit de bouw of daar aangelinkte beroepen of ict. Nog nooit iets met een 'kantoor pikkie' gehad. Altijd werkmannen.
Even zo hoor Spoiler: Beroep vrachtwagenchauffeur het is ook niet echt een naam die uniek is ofzo dus heel gek is het niet. wel grappig om te horen dat jullie dat ook hebben
Meiden ik ben zenuwachtig. Ik ga dus zo met een vriendin naar een dorpsfeest. Muziekje drankje dansje. Nu appt de gene die bijna nooit appt (laten we hem hovenier noemen) dat hij komt als ik er ook ben, Dan ga ik gokken. Peter
Bert? Al mijn exen en zelfs mn huidige vriend hebben iets economisch in hun studie op opleiding zitten. Maar dat is dan ook echt de enige overeenkomst.
Ik dacht eerst zoiets heb ik helemaal niet. Maar mijn exen hadden allemaal wel iets in de zorg op een of andere manier. De huidige dates niet echt.... maar dat zijn ook geen volledige relaties
Ja maar gek genoeg doet mijn vriend hier dus helemaal niks meer mee. Ik grapte laatst, jij bent echt zo anders dan mijn exen. Je hebt zelfs niks met economie in je opleiding… eeh toch wel. Maar computers zijn meer zijn ding. Voor dr boekhouding heeft hij een accountant
Oeps was niet de bedoeling dat ik het berichtje plaatste. Terwijl ik typte belde mijn vriendin namelijk en het bericht was nog niet klaar. Namelijk een vader van school waar ik mee app, die ging ook naar het feest. Dus er zouden 2 mannen aanwezig zijn waar ik contact mee heb. En daar werd ik wel zenuwachtig van. Maar ja, vriendin belde dus, ze kon niet mee want had een blaasontsteking en super veel pijn. Uit eindelijk met de hovenier dan toch maar afgesproken en we zouden een wandeling maken. We hebben wel 15 km gelopen en weer gezellig gekletst. Toen kwamen we weer op het feest uit en hebben daar een drankje gedaan. Daar vloog het mij alleen opeens naar de keel. Je weet hoe dat in een dorp gaat. Iedereen praat met elkaar en roddels gaan als een lopend vuurtje. De vader van school was er ook. Niet gesproken en ik weet niet of hij mij zag. Pppfff na 5 min zijn we weg gegaan want ik kreeg echt een soort paniekaanval. En toen zoende hij mij. Mijn kop is nu echt aan het tollen. Waarom vind ik het zo erg om met hem gezien te worden, of was het gewoon het feest. Tijdens de wandeling kwam ik de leidster van de opvang van mijn zoontje tegen en een collega en dat was spannend maar okey. We liepen lang elkaar en zeiden hoi maar op het feest dacht ik, wat moet ik doen als ik bekende zie, stel ik hem voor, hoe stel ik hem voor. Miet ik mij ex gaan vertellen dat we daten voordat hij het viavia hoort. Pppfff wat is het toch allemaal lastig. Op date is hij echt leuk en ik vond het echt fijn dat hij mij zoende. Maar ja nu weer 2 weken voordat ik een kans heb om hem te zien. Dus we moeten het weer met de app doen en daar is hij geen topper in.
De hovenier was ook degene die geen concrete plannen met je maakte voor dit weekend vanwege dat feest? Of ben ik dan nu in de war? En dus dan last minute alsnog wilde afspreken. Wel lastig dat het je zo aanvliegt, maar op zich wel logisch. Je leert elkaar net kennen en zit nog een beetje in zo'n bubbel. En dan kom je in een situatie waar je mogelijk allemaal bekenden tegen komt waardoor je uit die bubbel moet/raakt. Kan gewoon zijn dat dat nog te vroeg is toch
Ja klopt. De hovenier is de slechte apper en we hadden geen concrete plannen. Dat van die bubbel zeg je inderdaad goed. Dat precies.
@vlindermoeder, ik denk ergens dat dat gevoel wel logisch is, zeker in een dorp, er wordt zoveel geroddeld en je wilt het nu nog eerst zelf ontdekken voordat de hele wereld zich er mee gaat bemoeien. Wat leuk dat hij je heeft gezoend en dat dat goed voelde, tja maar je zei eerder zelf al dat die vader door jou niet gezien wordt als potentiële partner dus daar zou ik mij niet zo druk om maken, en lastig is dat mannen die zo slecht appen, vooral als je elkaar dan tussendoor weinig kan zien. @Megara, ooh grappig is dat dan, dat is voor mij juist iets dat ik denk pff neuh je moet verder wel mega leuk zijn om dat te compenseren, waar ik ook niet van de kantoormannen ben ,roept dat beroep een rare associatie op . En gewoon te grappig en lastig die dubbele namen. @Lill, ik geniet mee van jouw berichtjes, het geluk spat in elk berichtje van het scherm, heerlijk! Dat is je zo gegund. En dezelfde naam als die goede vriend van je? Of van een andere? @cosdy, haha ook jij al telkens in dezelfde beroepen hoek, toch grappig hoe dat dan loopt. @hier, nouja geen idee wat ik er van moet denken, ik kreeg ineens vanochtend een appje van de moeilijke situatie, en dacht ik reageer niet direct, ik heb ook dagen moeten wachten op een reactie en zoon wordt zo opgehaald, dus als die weg is zal ik eens rustig kijken en toen was er verwijderd bericht, zucht. Mannen . En gewoon raar de reden dat ik zo lang niet aan daten toe was, een goede vriend waarmee ik toen ruzie kreeg die kwam ik ineens tegen op dating van fb, die stond nog wel aan, hij die compleet anti online dating was en geen relatie wilde , dat ding zegt dus blij hoeveel match iemand is... gaf dus blij aan exacte match, deze man voldoet aan al jouw voorkeuren.. ja dat weet ik... , waarom denk je dan dat we jaren bevriend waren met elkaar en graag meer wilden totdat meneer eruit schoot in bindingsangst hahaha. Dus beetje vreemd, en het meest stomme is, hem weg klikken voelt lullig, ondanks dat ik niet meer met hem zou willen daten . Al met al hier dus pffff, dus ik doe voorlopig even niks hahaha.
@pardoes haha ja idd als die goede vriend van me. Al moet ik me denk ik afvragen wat die vriendschap nu nog waard is. Sinds ik hem heb gezegd dat ik serieus met iemand aan het daten ben lijkt ie van de aardbodem verdwenen. Maarja, ik kan daarin ook niet zo veel doen. Soms is even afstand nemen ook prima toch. Voordeel van online daten, je kunt het oppakken wanneer je wil @hier sorry voor de matige reacties. Ik lees alles hoor maar ben op een festival dus kan niet overal uitgebreid op reageren xD Als ik vannacht weer terug kom mag ik iig bij hem in bed kruipen ❤️ (na eerst een half uur te douchen... ) en heb hem aangestoken met mn festival vibe dus wie weet in de toekomst samen
Wat vervelend dat het je allemaal aanvloog. Maar wel erg begrijpelijk. Zou zelf daarom als date nooit hier in de buurt gaan. Juist omdat ik bang ben mensen tegen te komen. Wat super leuk dat hij je gezoend heeft.... Hopelijk pakt het allemaal positief uit