Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ja het was wel weer even een harde klap, maar ja. Ik heb mijn beste beetje voor gezet en ben open en eerlijk geweest, dus gelukkig kan ik mijzelf niks verwijten. En ja wat zijn beweeg reden zijn geweest, daar kan ik alleen maar gissen. En dat is wel zuur, dat hij voor mijn gevoel niet het achterste van zijn tong heeft laten zien. Zijn acties en zijn woorden kwamen helaas niet overeen.

2. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Gaat het inmiddels een beetje ?

3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ja gaat wel weer hoor. Gelukkig was het nog pril.

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het is met daten ergens de kunst om niet te vroeg en niet te laat gevoelens te ontwikkelen. En dat gaat meestal met vallen en opstaan :(

5. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Maar nu weer wat vrolijks. Hoe is het met de rest? Komen er nog date s?

6. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Nou ja met bekende wel veel aan de klets maar hij komt niet met een nieuwe datum weet dat hij een weekend naar een festival is...

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Je kunt eventueel ook zelf voorstellen natuurlijk, of wil je het nu van hem af laten komen?

Heb je verder nog iets gehoord dan? of had je hem zelf ook geblokt?

@hier, ja same old same old haha. dus ik zal niet te veel zoetsappige verhalen ophangen. Ik ga hem wel woensdag op een paard plakken. hahaha. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Heb nu een aantal dingen gedaan die hij heel leuk vind/zijn hobby zijn, hij had al eens aangegeven het wel te willen proberen. Vriendin van me is instructrice op een manege dus via haar wat geregeld. En hij heeft echt geen idee :roflmao: alleen dat we iets gaan doen, maar niet wat

TotalBella, NiVa0230 en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  8. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Nou ja heb het 2x gevraagd...
    Nu mag hij een voorstel doen

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Lill ik heb hem geblokkeerd en verwijderd. Meer voor mijzelf. Anders blijf ik toch hopen nog wat te horen of ga ik toch zelf weer wat sturen. Dus meer uit zelf bescherming. Nu is het gewoon klaar, streep eronder.

@Juffrouwminoes groot gelijk. Niet smeken hoor.

Lill vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja dan heb je zeker gelijk :)

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Hey dames, hoe was jullie weekend? nog leuke dates gehad?

12. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Je bent me net voor. Wilde ook al vragen hoe iedereen zijn weekend was geweest

pardoes vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Haha, hoe was jouw weekend dan?
    Hier een goed weekend gehad, voor het eerst met mn smurfje blijven slapen bij vriend en zn kinderen. Echt een superleuk weekend gehad samen. Ben heel benieuwd of dit nog naweeen gaat hebben.. (en op wat voor manier)

LizMe en vlindermoeder vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Hey dames, nog wilde weekendplannen hier?

15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik heb pas weer 14 juli een date via breeze. Ik ben benieuwd of dat bevalt. Zijn er al meer meiden die dat wel eens geprobeerd hebben?

pardoes en Lill vinden dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ken ik niet, is dat ook een datingapp?

pardoes vindt dit leuk.
  17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @vlindermoeder, nee dat ken ik ook niet, is dat een gewone datingapp of een ander principe.
    En wat een rare snoeshaan zeg eerst jou kussen en dan dag later nee toch niet, mannen blijven rare wezens.

@ juffrouwminoes, en hoe staat het er nuvoor? Heeft hij al wat voorgesteld?

@Lill, en Leuk zeg al die eerste momenten, ik kan mij zo voorstellen dat voor het eerst met zijn allen ergens slapen toch weer een hele stap is.

@de rest hoe is het daar?

@hier, nouja ik heb dus morgen een date staan :oops:, ik chat al zeker een week of 4/5 met die man en hij klinkt erg correct, dus besloten toch eens samen af te spreken en te kijken hoe dat is.
    Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen degene die niet af wilde spreken en wat niet wat werd daar app ik ook nog eigenlijk dagelijks mee, het blijft vrij oppervlakkig allemaal maar ik krijg eigenlijk elke ochtend met opstaan wel een berichtje en elke avond met bedtijd, en gisteravond dus niks met bedtijd en dan vanochtend een appje ik sliep al vroeg, dus tja ik heb ook echt geen idee meer wat ik er mee moet, verstandelijk gezien zeg je dan blokkeren en doorgaan maarja dat vind ik lastig en voelt niet goed, vorig weekend beide wat bijzondere/rare/verdrietige dagen en toen elkaar eigenlijk goed kunnen steunen waardoor we beide zoiets hadden van het was goed te doen dit keer, maar zolang hij niet af wik spreken om te kijken of er wat op te lossen valt dan houd het toch echt op. Dus ik ben vooral zelf erg in de war :$. Omdat degene met wie ik een date heb echt gewoon zo aardig en vriendelijk lijkt, en de ander zich natuurlijk als een klootzak heeft gedragen maar toch is er iets in hem wat mij aantrekt. Dus ik ga morgen op date en kijken hoe dat aanvoelt en dan zie ik het wel weer verder, want op dit moment geen idee.

Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Soms moet je het ook maar gewoon nemen zoals het komt en dan aanvoelen wat goed is. Voor t zelfde geld heb je een superleuke date en denk je vanzelf: god wat moet ik met die andere vent.
    Soms is de aandacht krijgen ook gewoon fijn, zelfs al is het alleen maar via berichtjes. Dat er iemand is die aan je denkt... ook al weet je ergens wel dat het niet goed is.

vlindermoeder en Huismuisie vinden dit leuk.
  19. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    Hey dames.

Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Paar dagen niks van hem gehoord. Uiteindelijk zelf maar een apje gestuurd. Maar van een date is het nog niet gekomen.

pardoes vindt dit leuk.
  20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zoals @Lill al zeu. Neem het gewoon zoals het komt. Als je bij elkaar wil zijn dan gebeurt het heus wel. Mits je beide normale, leuke mensen bent uiteraard.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina