Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ik kon zelf helaas niet eerder. Je kon voornamelijk rond 15 uur of 20.00 afspreken. Maar als je allebei de volgende dag kan, dan kan het snel gaan.

cosdy vindt dit leuk.
  2. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Je gaat iemand leuk vinden, bepaalde apjes dan leuk vinden en als dan het in een keer stil is mag dat toch gek zijn.
    Mag ik mij toch afvragen hoe dat dat kan.
    Deze man gaf mij de intentie dat hij mij ook leuk vond.

3. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Helemaal met jou eens. Objectief gezien zijn dingen zo makkelijk, maar als er gevoel bij komt kijken is het lastiger. En dan ga je inderdaad dingen afvragen. Dan spelen verwachtingen en ook eigen invulling van een situatie een grotere rol .
    En het is gewoon rot als je voor je gevoel een fijn contact opbouwt, en het lijkt ineens niet meer wederzijds

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat is begrijpelijk dat je dat zo voelt. Maar is niet hoe internetdaten werkt. Je kan niet afgaan op geschreven tekst of iemand leuk is. Pas als je elkaar ontmoet kan je wat verwachtingen krijgen. Daar moet je jezelf voor beschermen tot die tijd.

Gewoon kwestie van veel gesprekken hebben. Op een dag blijft er een aan de strijkstok hangen ;)

5. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Maar deze man ( ik noemde hem de bekende )
    Kom ik wekelijks tegen. Doordat ik hem tegen ben gekomen zijn we gaan appen.
    We zijn alleen nog niet op date geweest.

6. Mama2019

Mama2019 Lid

26 apr 2019
    33
    7
    8
    Vrouw
    Kapster
    Abcoude
    Lieve Dames, mag ik hier ook gezellig mee komen schrijven!?

Sinds 1,5 week zoiets heb ik contact met een erg leuke man. Binnen een paar dagen hebben we afgesproken en het klikte enorm. Diezelfde week ontzettend veel samen afgesproken omdat de wederzijdse klik er echt was.
    Alleen nu komt t volgende, sinds gister eind van de ochtend hoor ik niks keer van hem! Hij reageert niet op mijn appjes. Begrijp me niet verkeerd, iemand hoeft me echt niet om de paar uur te appen. Maar tot voor gister ochtend deed ie dat dus wel! Ik begrijp er helemaal niks meer van! Eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik nog kan doen. Zit er overna te denken om hem vanavond nog 1 keer te bellen als ie nog steeds niks van zich heeft laten horen

7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    @Mama2019 wat een leuk begin, jammer dat het nu opeens anders word. Je kunt hem nog een keer bellen en een appje en dan als hij nog niet reageert, jammer next

8. Mama2019

Mama2019 Lid

26 apr 2019
    33
    7
    8
    Vrouw
    Kapster
    Abcoude
    Ja heb inderdaad net 1 appje nig gestuurd en 1 keer geprobeert te bellen. Nog geen reactie. Vind t raar want hier liggen nog wat spullen van hem (van de week moest ie gehaast naar t werk dus was beetje hectisch, dus vergeten)

9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oooh sorry, dat had ik even gemist. Ik dacht dat dit de tinderdate was.

In dat geval is het bijzonder gedrag. Zeg dan gewoon dat je niet op date wil ofzo. Iemand heeft het recht zich te bedenken, maar wees daar dan ook zo hoffelijk in om het te laten weten.

10. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Dat is wel heel bijzonder inderdaad, dat hij niet eens zijn spullen blijkbaar wil.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @Juffrouwminoes, ik snap je helemaal hoor, en vind ook dat via online dating toch minstens het fatsoen op kunt brengen om te zeggen goh ik zie het toch niet zitten of ik heb....
    Maar moet heel eerlijk zeggen nadat mij dat zelf een aantal keer gebeurde dat ik ook wel een paar kerels er zo af heb gegooid omdat ze gewoon ver over mijn grens zaten zonder uitleg, dat ik dacht waarom zou ik het netjes houden. Maar in dit geval extra vreemd, lastig is dat dan.

@Mama2019, wat vreemd dan op die manier, ging het misschien toch te snel? Ik hoop dat je nog een reactie gaat krijgen van hem.

@vlindermoeder, vandaar, ik vroeg het mij gewoon af, ben erg benieuwd hoe het verder gaat verlopen, je houd ons vast op de hoogte. En nog als reactie op vd week goed dat je aan hebt gegeven bij die vader van school dat je er niks romantisch mee wilt.

@hier, nouja nog steeds volop op de app, en hij gaf vanmiddag aan dat hij ook verder niet in gesprek ging/was met anderen omdat hij mij echt leuk vindt en graag wil kijken als we elkaar beter leren kennen waar we uit zouden kunnen komen en dat dat toch niet haalbaar is als je ondertussen met allemaal anderen kletst, ik oooooh verbaasd, maar het is gewoon gezellig op de app, dus hopelijk lukt het snel een tweede date te plannen. Met die andere man sinds zaterdag geen contact meer gehad, alsof hij het rook stuurt hij sinds zaterdag ook al niks meer en ik merk ook bij mijzelf dat ik daar nu gewoon meer vrede mee heb, dat ik denk nee het klopt niet qua gedrag, het maanden negeren, dan toch weer contact maar niks willen maar wel elke dag appen en dan nu ineens weer stil. Dus ik ga het zien, maar was gewoon helemaal verbaasd toen hij zei met niemand af te spreken of in gesprek te gaan omdat dat aandacht verdelen er alleen maar voor zorgt dat je niet voor de volle honderd procent investeert in een ander en je dan zeker weet dat je niet samen op 1 lijn kunt komen. Dus ergens wel gewoon een fijn gevoel erbij

cosdy en Bellybell vinden dit leuk.
  12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113

Had je ondertussen al wat gehoord?

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Dat is wel een heel fijn teken toch, hij wil dus gewoon al azijn energie nu in jouw steken en kijken hoe dat zal verlopen. Ik vind dat wel mooi.
    Kwam hij daar zelf mee of vroeg jij ernaar?

pardoes vindt dit leuk.
  14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Hij kwam daar zelf mee, en ik moet heel eerlijk zeggen ik zie dat wel net zo, ik denk ook niet dat je serieus kunt ontdekken hoe het gaat lopen met iemand als je ondertussen nog met 10 mensen meer bezig bent of nog online aan het rond zoeken bent voor wat beters...
    We waren een beetje gein aan het maken over de ramp van online daten, en ik stuurde een flauw plaatje door met de tekst "never ask a man if he is single , instead aks if there is someone under the impressionthat they are in a relationship with you"
    En toen zei hij dus terug, nee niemand heeft die indruk tenzij jij vind dat wij een relatie hebben, maar in zijn ogen waren wij exclusief aan het daten om te kijken hoe dingen konden lopen, ik oooh :oops:.
    Dus wel lief, en hij appt ook telkens en toont veel belangstelling voor echt alles in mijn leven, vandaag afgesproken dat we binnenkort samen een dagje naar de dierentuin gaan om foto's te maken, hobby van beide. Dus we gaan het zien, maar het geeft een goed gevoel, dus afwachten hoe het gaat lopen.

Juffrouwminoes en Lill vinden dit leuk.
  15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    @pardoes wat fijn. Dit is een fijne flow

pardoes vindt dit leuk.
  16. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Dat klinkt heel fijn @pardoes. Geniet er van.

pardoes vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Klinkt heel goed @pardoes :) ben heel benieuwd maar klinkt als een leuke man :)
    Zolang je zelf ook je eigen gevoel maar in de gaten houdt, en niet opgaat in het idee van wat het zou kunnen zijn :)

pardoes en cosdy vinden dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    dat is het plan, en ook wel gezegd dat ik rustig aan wil doen, want soms overvalt mij toch echt nog het gevoel van verdorie wat betreft de vorige… maar hij lijkt echt super leuk en voor nu vind ik het gezellig op de app met hem, en hij met mij, was de date gezellig dus gewoon genieten van het hier en nu, geen zin om mij druk te maken over een tijdje.

Juffrouwminoes, Lill en cosdy vinden dit leuk.
  19. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Goedemorgen.

Wat zouden jullie doen?
    Zoals ik van de week heb aangegeven is de bekende man niet meer zo spraakzaam als in het begin.
    Ik kom hem in het dagelijkse leven geregeld tegen. En dan zie en voel ik dat hij vaak naar mij kijkt. Ook als we dan praten hebben we veel lol en plezier?

Ik vind het gek dat hij zo stil is op de app. Is het verstandig om sat aan hem te vragen van hé wat maakt dat je nu ineens zo stil bent? Of komt dat wanhopig over?

20. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik zou het gewoon luchtig vragen.
    Het niet te zwaar maken.

mijn gedate ligt even stil.
    Eerst maar eens genieten van de vakantie.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina