Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ik zou het wellicht heel luchtig ter sprake brengen idd. Niet te moeilijk over doen.

Aah lekker toch. Ff lekker relaxen :D

@hier beginnen de eerste hobbels te ontstaan. Niks groots hoor, maar dingen die me opvallen. Vanmorgen na wat twijfelen ook iets ter sprake gebracht, en het grappige is dat hij me vervolgens heel dankbaar is dat ik dat doe. :roflmao: ik ben dit zo niet gewend.

Oh ja, en ik heb een nieuwe grote liefde! :roflmao: heb vd week een andere auto gekocht... met Airco :roflmao:

Huismuisie en cosdy vinden dit leuk.
  2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    #1842 vlindermoeder, 9 jul 2023
    Laatst bewerkt: 9 jul 2023
    @Lill ach ja hobbels horen erbij toch. Alleen in films is het. Boy meet girl en ze leefde nog lang en gelukkig.
    Goed dat jullie blijven praten ook al vind je dat toch moeilijk. En fijn dat hij er positief op reageerd

Ik ben vandaag met de 'de vader van school' op stap geweest. We zijn naar Haarlem geweest en daar gingen we naar een eettentje en dan kreeg je daar 5 enveloppen en elke envelop bracht je bij een nieuw eettentje. Heel leuk om een keertje te doen. Je bent wel gelijk 2 a 3 uur onderweg, dus ik zou het niet op de eerste date doen, maar het is zeker geschikt als je weet dat je het gezellig kan hebben samen. Plus je moet de weg vinden en raadsels oplossen, dus een goede relatietest:roflmao:.

Ik heb wel het idee dat hij mij wel echt leuk vind.... dat vind ik wel een beetje lastig, maar ja ik heb gezegd hoe ik erin sta. Ik zie hem meer als lotgenoot, lekker samen klagen over scheiding en exen. En zeker niks romantisch.
    Maar als voorbeeld, Ik zag een leuk huis te koop staan en zei, leuk voor jou, moet je kopen joh. En toen zei die, maar dan heb ik geen leuke achterbuurvrouw meer:oops:. Van de week had ik ook zin in ijs en de Kids waren er niet en toen kwam hij een bak ijs brengen:thumup:.echt letterlijk aan de deur en daarna ging hij weer, het leek wel een flitsbezorging. :roflmao:
    Ik vertelde ook dat ik vrijdag een date heb en ik maakte een opmerking over een knappe ober en dan merk ik toch dat hij dat niet leuk vind:(.

Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Misschien is het dan toxh tijd om iets meer afstand te bewaren. Of om juist buiten je normale comfort te kijken of het toch zou kunnen groeien.
    Of is dat sowieso al een no go voor je?

4. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Eigenlijk klinkt het wel als een leuke geslaagde dag.

Wat maakt dat er niks romantisch in zit?
    Of misschien wat Lill zegt eens buiten je comfort zone kijken ?

5. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Heb gisteren morgen de bekende man een berichtje gestuurd geen reactie, zelfs niet gelezen. Naja dat word lekker awkward als ik hem weer zie.

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Dat is dan hèt moment om het hem te vragen. En daarom is what's app dus ook uitermate ongeschikt. Er is veel te veel ruimte om lekker in het midden te blijven hangen en zelfs uit contact te gaan.

Ik vraag me oprecht af waarom "we" voor dergelijke dingen what's app gebruiken.

Syane vindt dit leuk.
  7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Wat naar voor

8. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Ik vind het vooral te gecompliceerd. Hij zit nog vol in de strijd met zijn ex en dat gaat waarschijnlijk uitlopen op een rechtzaak.
    Onze Kids kennen elkaar, ik ken zijn ex, ik zijn ex schoonouders. Hij is praktisch mijn buurman, dus het voelt niet goed om daar tussen te gaan zitten als er nog zo veel speelt. En hij heeft 3 Kids en ik 2, dat zijn er 5 bij elkaar:eek:.

Dus zo is het gewoon goed voor mij en zo lang het gezellig is, prima.

pardoes vindt dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Oke, dat is ook dikke prima natuurlijk, maar dan zou ik ook wel oppassen dat je er niet tussen komt te zitten als hij wel gevoelens voor jou ontwikkeld....

Huismuisie en cosdy vinden dit leuk.
  10. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.415
    769
    113

Wat een vervelende situatie zit hij dan ddl in.
    En ik kan mij helemaal voorstellen dat je er niet tussen wilt gaan zitten.
    Maar zou idd wel dab extra iets van afstand bewaren.

11. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Nou vanmiddag ineens een reactie terug.
    Had hem een berichtje gestuurd of ik iets mocht vragen.
    Vragen mocht altijd gaf hij als antwoord.
    Dus ik gevraagd of alles oké was aangezien hij beduidend stiller is als eerst.
    Nu wel gelezen maar geen reactie terug
    Was echt de 1e man die ik oprecht na mijn scheiding leuker dan leuk vind

pardoes vindt dit leuk.
  12. Mama2019

Mama2019 Lid

26 apr 2019
    33
    7
    8
    Vrouw
    Kapster
    Abcoude
    Hier heeft hij na ruim 1,5 dag wat van zich laten horen. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Na afgelopen vrijdag paar berichten gewisseld te hebben op de app is het weer stil. Ik kan daar zó niet tegen. Zit er ook steeds meer overna te denken hem gewoon te verwijderen

pardoes vindt dit leuk.
  13. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Ik vind dat dus ook vervelend.

Ik begrijp heus wel dat mensen niet 24/7 op hun telefoon zitten.
    Maar ik zeg altijd als je kunt poepen kun je ook appen.

pardoes vindt dit leuk.
  14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @Mama2019, dat is wel vreemd dan inderdaad vooral omdat jullie in eerste instantie wel veel appten en gekijk heel veel afspraken, daar zou ik ook slecht tegen kunnen.

@Juffrouwminoes, zucht wat vervelend zegt dat hij dan pas zo laat en langzaam reageert, dat geeft toch een vervelend gevoel en een wat moet ik hier nu mee. Vooral omdat jij hem wel echt boeiend vindt. Hopelijk is er gewoon een goede reden voor dat hij nu even wat stiller is.

@Lill, ook dat hoort er bij die hobbeltjes, maar fijn dat hij het goed oppakt en jullie er samen goed over kunnen praten. En dan wordt het hopelijk voor jou steeds makkelijker om over dingen te beginnen.

@vlindermoeder, ik snap dat je daar niet tussen wil gaan zitten, vooral in een kleinere woonplaats geeft dat toch al snel wrijving en jij bent richting hem al duidelijk geweest dat jij niks romantisch wil, als hij dat anders ervaart dan moet hij of wat zeggen of er moet gewoon meer afstand ontstaan tussen elkaar.

@hier, eigenlijk niet echt nieuws, nog steeds veel op de app, onze agenda's matchen niet deze week dus hopelijk volgende week een keer weer afspreken,

Lill vindt dit leuk.
  15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Hey meiden wat naar die mannen die maar niet reageren op de app. Maar als dit al zo vroeg in de relatie is.... je wilt toch een man die voor jou gaat en tijd en ruimte in zijn leven heeft voor jou.

Juffrouwminoes en Huismuisie vinden dit leuk.
  16. Mama2019

Mama2019 Lid

26 apr 2019
    33
    7
    8
    Vrouw
    Kapster
    Abcoude
    Nou precies! Kleine moeite om een appje te sturen zou je denken .
    Al weet ik dat hij erg boos is.. Nadat het vorige week ineens 1,5 dag stil was van zijn kant(wat ik niet gewend was van hem) heb ik een gezamenlijke kennis bericht of hij hem te pakken kon krijgen.
    Uiteindelijk heeft hij mij weer bericht maar wel met de medeling dat ie er erg van geschrokken was dat ik die persoon wat gevraagd heb. Dacht wel bij mezelf van joh, waar maak je je druk over,wees blij dat er nog iemand bezorgd om je is!
    Hierna paar appjes uitgewisseld en dus vanaf afgelopen vrijdag alweer stil. Ik begrijp dat echt niet hoor! En al helemaal niet omdat hij vorige week zei dat de situatie niks veranderde aan zijn gevoelens of dat ie me minder leuk is gaan vinden etc. Dan denk ik nu van waarom laat je dan niks horen? Vrijdag was mijn laatste appje naar hem toe, dus nog steeds niks gehoord en denk ook niet dat ik er nu weer achteraan moet gaan?!

17. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    @Mama2019 nee echt niet meer achteraan gaan hoor. Je bent meer waard.

18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat maakt deze man zo geweldig dat je zo ongelofelijk veel met hem bezig bent?

Heel eerlijk, hierbij zouden ook mijn stalk alarmbellen afgaan. En wat als er wel wat is, wil je hem dan redden? Ga er maar vanuit dat wanneer jij belangrijk genoeg bent in zijn leven dat je het van iemand hoort of er wat is.
    En tot die tijd is dit echt verstikkend gedrag.

Dus nee, je moet hem niet nog eens benaderen. Ik zou hem links laten liggen. Deze man past niet bij je, komt niet tegemoet aan je behoeftes en nog erger, hij haalt het slechtste in je naar boven.

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoe weet je dit ;)

20. vlindermoeder

30 mrt 2009