Ik vind het erg vervelend dat het aan zijn kant stil is. Vroeger zou ik het bij mezelf gaan zoeken Wat heb ik fout gedaan of verkeerd gezegd. Ik denk dat ik weet wat er speelt maar nu ga ik iets invullen voor hem. Ik vind wel, praat er als 2 volwassen mensen over. Reageer opzijn minst van joh heb het even niet lekker zitten. Geef me even de ruimte en ik kom vanzelf terug. Heb ik zoveel meer begrip voor dan helemaal niks meer laten weten. Vooral nu ik met een dubbele knoop in mijn maag hem dadelijk tegen kom. Enerzijds wil ik hem negeren. Anderszijds gewoon aardig doen....
Pfoe.. uhm, ergens kan ik me jouw "zorg" hierin voorstellen, maar aan de andere kant snap ik hem ook heel goed. Ik zou het ook niet kunnen waarderen als iemand via iemand anders dan gaat kijken waarom ik niet reageer... daar gaan mijn nekharen ook van overeind staan...
Je kunt toch gewoon een neutraal over koetjes en kalfjes praatje houden als je hem ziet. En het daar verder bij laten?
Naar mijn partner? Zeker wel. Maar ik respecteerde ook zijn ruimte en hij die van mij. Dus als ik een dag of wat niks hoorde dan was er geen man overboord.
Huh, ik bedoelde het tegen 2019mam. Sorry volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik bedoel dat je als vrouw zijnde het zelfrespect moet hebben om niet te gaan smeken om een appje. Als het zo moet dan niet. Reageert iemand niet, dan kun je een appje sturen met de strekking van. Goh dit voelt niet goed voor mij, ik word hier onzeker van. Hoor je niks dan weet je genoeg en ga je door met je leven.
Mijn onderbuik gevoel zat dus goed. Hij heeft recentelijk iemand ontmoet. En daardoor voelde het niet goed om met mij te appen. Ik kruip ff zielig mijn bed in. Dit was de eerste die ik oprecht leuker dan leuk vond en waarmee ik wel op date zou willen.
Gelukkig heeft hij eindelijk duidelijkheid geschept. Maar wat kut voor jou. *reikt een doos chocola aan* Is onbekende man eigenlijk nog in beeld?
@Juffrouwminoes, oei dus toch, wat vervelend voor je zeg, dat zijn dan net even rot dingen. Dan vind je iemand die vrijgezel is en die je leuk vindt en dan... maar bekijk het zo je wist nog zo weinig van hem... misschien was hij om mee te daten wel een ongelofelijke eikel. @2019mam, inderdaad niet meer appen, want het is wel duidelijk dat het niet gaat lopen. En dat is cru omdat jullie de eerste week gelijk meerdere keren af hebben gesproken en het voor jou gewoon goed voelde, waarschijnlijk ging het hem te snel, en via een kennis vragen of die hem kan bereiken ik snap wel dat hij daarvan schrok, zou ik ook niet leuk hebben gevonden, als ik nu niet meer zou reageren op iemand op de app en diegene zou vriendinnen van mij gaan benaderen zou ik ook denken ooh help dit voelt eng. Maar jammer zeg op deze manier, dat wordt weer verder hengelen. @Lill, gooi nog eens wat positief geluk in de groep , hebben we allemaal wel even nodig geloof ik. @vlindermoeder, ik bedenk ineens jij hebt dit weekend je date, Ik ben erg benieuwd.
Heb alleen wat aan een gemeenschappelijke kennis gevraagd. Het is niet zo dat ik andere plat heb bestookt over hem. Ik dacht dat hij en ik dit besproken hadden het wel klaar zou zijn over dit akkefietje. Maargoed, als hij niks meer van zich laat horen doe ik dat uiteraard ook niet. Wat ik al eerder aangaf, na dat dit was voorgevallen appte hij nog wel dat de gevoelens etc niet verandert zijn ..
@pardoes wat leuk dat je er aandenkt. Ja vrijdag 20.00 in Amsterdam. Morgen om 20.00 krijg ik de exacte locatie en 2 uur voor de date kunnen we chatten. Zenuwen beginnen nu wel te komen. Waar ben ik ingodsnaam aan begonnen hihi. Hij rijd moter en komt uit Rotterdam, dus ik hoop op zo 'n heerlijk accent. Ach ja ik ben straks zeker een ervaring rijker, maar ja wat voor ervaring dat weet ik nog niet. Ik zit nog ff op zijn profiel te kijken en bij hem staat dat hij opzoek is naar iets casuals, bij mijn staat op zoek naar iets serieus. Als ik google op casual dating krijg je verschillende resultaten. Dus we hebben in iedergeval iets te bespreken
Whahaha is het nodig ja? Oke oke. Nou we zijn vandaag weer samen in een pretpark geweest. Heerlijk als 2 pubers. Het is super gezellig dat we nu van alles kunnen doen met de kids erbij, maar het is ook heerlijk om gewoon ff met zn 2en te zijn en samen lol te kunnen hebben. Over 2 weken gaan we samen een midweekje met zijn caravan naar een camping dichtbij, met alleen mijn zoontje. Ben daar ook wel heel benieuwd naar hoe dat gaat. En zijn kinderen verheugen zich er ontzettend op dat mijn zoontje en ik bij hun komen als zij op vakantie zijn op de camping. Dus dat is heel erg leuk om te horen ❤️ Aankomend weekend ga ik bij iets kijken waar zijn zoon aan mee doet, zoon had me daar zelf voor uitgenodigd. Zijn beide ouders vonden het oke (dat was mijn voorwaarde) dus dit weekend ga ik ook voor het eerst zijn ex ontmoeten. Ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Zo genoeg positiefs?
Casual kan ook betekenen dat ie gewoon voor veel open staat en er niet meteen iets serieus van wil maken, maar daar wellicht wel voor open staat. Ik ben zo benieuwd!!
Klinkt heel erg leuk! En casual kan inderdaad vanalles betekenen. Veel plezier alvast. En kijk uit naar je verhaal.
Oh @Lill spannend lijkt mij dat om de ex te ontmoeten. Maar wat heerlijk dat het met de Kids ook zo goed gaat. En dat ze het goed vind dat je erbij bent als hun zoon iets heeft is al een positief punt voor de exvrouw. En wat betreft casual, ja daar moeten we het gewoon ff over hebben, wat hij ermee bedoelt, want het is een ruim begrip.