Ja vind het ook wel spannend. Ze wilde het eigenlijk graag al voor dit ding, maar blies zelf steeds elk voorstel af. Denk dat zij er ook wel tegenop ziet, wat ik niet meer dan logisch vind
@Lill, wat super heerlijk om te lezen, ja dat zijn de berichten die we willen horen! Zo fijn hoe gelukkig je klinkt. En die demonen ja dat hoort er toch wel een beetje bij op latere leeftijd, je bent geen 18 meer en onbezorgd maar hebt vaak al een geschiedenis en ervaringen die je meeneemt en die het jezelf soms knap moeilijk kunnen maken, maar dat heeft de andere partij over het algemeen ook waardoor je samen wel goed kunt overleggen en praten omdat je elkaar sneller daarin snapt. En spannend nu dan eindelijk zijn ex ontmoeten, hopelijk gewoon een fijne dag. En heerlijk om te lezen hoe goed het verlopen en van de dagjes samen maar ook het samen dingen doen met de kinderen, het klinkt alsof jullie als afzonderlijke gezinnen ook goed bij elkaar passen. Dus blijf vooral de positieve verhalen en ook je twijfels natuurlijk, en bovenal geniet er lekker van. @Juffrouwminoes, hoe voel jij je nu? Heeft het al iets kunnen bezinken? @vlindermoeder, ooh 2 uur van te voren kun je wel chatten met elkaar, dan ben je al bijna onderweg naar elkaar haha, maar erg spannend hoor, ik hoop dat het een leuke avond gaat worden. En wat hij bedoeld met casual dating kan hij alleen zelf beantwoorden, in mijn ervaring zijn de meeste mannen wel voorzichtiger in hun bewoording en zie je vaak staan, geen idee ik zie wel, of inderdaad casual dating, denk dat het voor hun anders voelt om aan te geven wat serieus te zoeken. @2019mama, vervelend is dat dan als het voor jou zo goed voelt en ineens is er stilte en slaat aan de andere kant het gedrag om, verstandig om niks meer te sturen en dan zie je het wel, wie weet heeft hij even tijd nodig om te wennen omdat het gelijk heel snel van start ging, maar voor hetzelfde geldt is hij echt weg, dat is nu even de vraag. @hier, weinig nieuws hahaha, gewoon rustig nog op de app bezig, we hebben geen haast. Hij bood al wel heel lief aan dat ik een ding van hem mocht lenen als we op vakantie gaan, ik wist dat hij er verstand van had en stuurde een link door en vroeg is dit iets? Hij mwah niet heel goed maar een goede is best duur, ik heb er 2 dus je mag er wel 1 lenen voor je vakantie dat is net zo handig, dus tja geeft toch wel aan dat hij serieus is, want vakantie duurt echt nog even hahaha. Ik merk wel dat onze ritmes heel anders zijn, hij werkt in de horeca en is dus vaak heel laat met appen waar ik dan al denk ik slaap, waar ik in de ochtend natuurlijk vroeg ben want kind en hij dan nog slaapt, dus dat is niet altijd heel handig, al kan ik er van op aan dat zodra hij pauze heeft of wakker is wel vrijwel direct appt geloof ik, dus tja we gaan het zien, ik ben er zelf nog niet overuit wat ik er mee moet, maar dat hoeft ook nog niet, voor nu is het gezellig om te kletsen en de rest zie ik wel als het zo ver is.
Haha, ja ik vind het juist wel lastig om te delen, met alle andere verhalen. ik bedoel het ook niet om iemand de ogen uit te steken ofzo, ik gun jullie oprecht allemaal wat ik lijk te hebben gevonden nu. Vind het ook wel oprecht spannend om zijn ex te gaan ontmoeten, en hun interactie te zien, ik hoor de verhalen natuurlijk alleen van zijn kant, en probeer soms ook wel juist inzichten te geven in hoe dingen voor haar zouden kunnen zijn, maar tegelijk wil ik me niet te veel met hun bemoeien en voelt het een beetje als koorddansen. Ik zou ook niet willen dat ze een hekel aan me krijgt ofzo. Heb me in elk geval wel voorgenomen om naast me voorstellen haar te bedanken dat ze het oke vind dat ik ook kom, bedoel dat had ze niet hoeven doen. En wat je zegt over die demonen klopt helemaal hoor, hij heeft ze in dat opzicht wat minder dan ik, maar goed, ik heb voor alles wat ik nu heb moeten vechten in mn leven. Omwegen genomen, om uiteindelijk te komen waar ik nu sta. en met hem is alles zo vanzelf gegaan haast, zo makkelijk.. dat ik het niet kan 'vertrouwen' ofzo? want dingen gaan niet makkelijk in mijn leven.. dus er klopt iets niet. Dat gevoel een beetje. Maar gelukkig kunnen we dat ook gewoon bespreken en is er veel begrip van beide kanten voor dingen die we tegenkomen bij de ander. Toch klinkt het bij jou ook wel heel gezellig zo. En je hoeft ook nog niet meteen te weten hoe of wat toch? jullie lijken in elk geval beide wel 'moeite' erin te stoppen dus dat is al een goed teken. en je mag ook gewoon even genieten van de aandacht en hoe het loopt nu, maar zo lijk je er ook wel in te staan als ik dit lees
Tromgeroffel......... Ik weet mijn date locatie. Brouwerij Troost Westergas En ik lust geen bier hihi. Gelukkig zag ik dat ze ook ice tea hebben. Nu nog kijken hoe ik er met het ov kom.
Lief dat je het vraagt. Ik zit momenteel in een lastig pakket. Een vriendschap is over en uit net nu ik diegene het hardste nodig had. Maar dat er een einde aan kwam zat er allang aan te komen En die bekende man was de 1e waar ik mij voor openstellen en ik kom ze beide in het dagelijkse leven nog tegen. Dus alles loopt even niet zoals gedacht en gehoopt. Als het kon pakte ik een vliegtuig en ging ik een maand op vakantie
@Juffrouwminoes oh dat is wel naar. Net nu je een vriendin goed kan gebruiken. Gelukkig heb je ons nog. Dat is ook een van de vele redenen waarom ik mij niet durf open te stellen voor de 'de papa van school.' Vanacht super slecht geslapen door de spanningen. In mijn hoofd is mijn date van vanavond een ontsnapte tbs'er. .waar ben ik weer aan begonnen.
Whaha, een ontsnapte tbs-er. veeg me op. Zo gek zal het wel niet zijn. En anders doe je 1 drankje en zeg je: ik vond het heel gezellig maar ik ga er weer vandoor haha. Moet ik je na een half uur bellen met ene denkbeeldig noodgeval? Nee joh komt vast goed, hij rijdt motor. das al een pluspunt ben heel benieuwd! Dat is altijd verdrietig en lastig, maar soms loopt het helaas zo. Kan me goed voorstellen dat jeh et liefst alles zou willen ontvluchten, maarja, uiteindelijk maakt dat terugkomen dan alleen maar lastiger. Uiteindelijk wordt je sterker als je je er doorheen werkt..
@Juffrouwminoes, oei dat kan ik mij voorstellen dan komt net alles even tegelijkertijd. Ik herken je gevoel wel wat dat betreft, ik kan dan ook denken ik verstop mij voorlopig even tot alles wat gezakt is, maar zo werkt dat helaas niet altijd. Knuffel en succes en als er wat is dan stuur gerust een berichtje. @vlindermoeder, en en en? Was het een ontsnapte tbser? En dan was hij na 2 weken vast al wel weer opgepakt . En heb je nu nog met hem gechat dan voordat je er heen ging? Want dat kon 2 uur van te voren zei je. @Lill, wat spannende dingen voor jou las ik, maar wel weer een hele stap allemaal. Hopelijk gaat het goed verlopen. @hier, vandaag mega in mijn irritaties dus even wat afstand aan het nemen van iedereen , want geloof niet dat ik op dit moment heel vriendelijk ben haha.
Nou dames, vanaf 18.00 konden we chatten, dus ik had tot zo gestuurd. Uiteindelijk kon gelukkig een vriendin mee. Zij zou op het terras gaan zitten en een oogje in het zeil jouden. We hadden een teken afgesproken als ik weg wou. We zijn met de auto gegaan. Dat vond ik al heel spannend, Amsterdam met de auto, maar haar man zei dat het heel makkelijk rijden was en dat was gelukkig ook zo. We waren er 19.30 en zijn eerst samen op een ander terras een drankje gaan doen. Dus ik dacht, eens kijken of hij wat gestuurd heeft.... heeft hij om 19.15 gestuurd dat hij helaas last minute moest werken en het dus niet ging halen!!!!!!! Nou dat geloof ik natuurlijk niet, maar ja misschien vond hij het toch ook te spannend. Dus ik was heel blij dat mijn vriendin mee was. We hebben een drankje gedaan en zijn daarna naar Atelier des Lumières geweest, wat echt heel mooi was. Daarna hebben we nog een ijsje gehaald en toen weer naar huis. Dus toch een leuke avond, maar anders dan gedacht
@vlindermoeder, wat jammer zeg en wat stom op deze manier. Gelukkig heb je wel een leuke avond gehad maar wel een tegenvaller.
Fijn dat je je vriendin mee had dan. En er wel een hele leuke avond van hebt gemaakt. Maar wel jammer dat dit zo is gelopen... denk je dat er nog een nieuwe date komt?
Je kunt als je wil je date heractiveren, maar ik heb dat niet gedaan. Ik kan nu ook niet zien of hij dat wel heeft gedaan. Het geld wat ik betaald heb, is terug gezet op mijn account, dus misschien als ik mij weer eens verveel of een hele leuke zie, dat ik het nog eens probeer.
Misschien kwam het nu ook wel doordat er best lang tussen moment van afspreken en de date zat, dat hij in de tussentijd een andere date heeft gehad die leuk was, en ik snap dat je niet hebt geheractiveerd, dat zou ik ook niet gedaan hebben .