In het kader van al zo lang single en geen man droomde ik vannacht dat Freek Vonk (die ik eigenlijk helemaal niet bijster aantrekkelijk vind maar goed, hij heeft wel veel mannelijke energie) bij mij in de keuken stond en me hartstochtelijk probeerde te kussen
Hé hij is weer vrijgezel dus ik zou zeggen ga er voor, ik zou hem zeker mijn bed niet uittrappen, al geloof ik wel dat ik eerst zijn mond dicht zou plakken omdat ik anders gek wordt van al het gepraat
Nou een update vanaf hier, ik zei al een paar dagen er klopt iets niet en ik weet niet of...... En vanavond de knoop door gehakt, hij appte na anderhalve dag stilte ineens hoi hoe is het daar? En terug gestuurd dat ik veel heb nagedacht en dat ik tot de conclusie ben gekomen dat het praktisch gezien gewoon niet gaat werken. Onze ritmes zijn te verschillend en de afstand is te groot en dat het niet gaat werken op deze manier. Kreeg dus een berichtje terug dat hij afgelopen dagen tot dezelfde conclusie was gekomen, dus nog even gekletst op de app, en hij heeft echt zoiets van als we dichterbij elkaar hadden gewoond was het waarschijnlijk heel anders gelopen maar zoals onze levens nu zijn matcht dat gewoon praktisch gezien niet met elkaar, dus samen het mooi af kunnen sluiten. En dan beter nu dan wanneer je al veel langer en meer met elkaar date, beide hadden we zoiets van weet je we zouden prima naar elkaar toe kunnen groeien en we passen prima bij elkaar qua normen en waarden en wat we willen in het leven maar het is niet haalbaar voor nu. Dus voor nu opgelucht, door zijn reactie want die zegt dat ik goed zat met mijn inschatting dat hij gewoon een goede man is, doordat we het mooi en respectvol af konden sluiten, en doordat het aangeeft dat ik steeds beter wordt in filteren en de "goede" mannen overhouden. Dus het was een mooie ervaring op deze manier, waar ik met een lach aan terug kan denken.
@pardoes wat fijn dat jullie het zo hebben kunnen afsluiten! Jammer dat het zo moet lopen, maar het klinkt alsof je er vrede mee hebt @Zoe123 hahahaha geweldige droom nou mijn bericht van vanmiddag kan ik even veranderen. Ik zit nu (ja nu) met een leuke man te kletsen
Nou ik ben benieuwd, hopelijk echt een leuke man en niet morgen ineens weg match, online daten blijft raar. En ja ik heb er vrede mee, dit was gewoon goed zo, onze levens matchen voor nu niet en dat zagen we beide wel in na een paar dagen er over denken. Misschien klets je wel met die man die nu niet meer met mij kletst .
Vervelend dat het uiteindelijk dan zo afloopt, maar wel fijn dat je er goed op terug kunt kijken. Dat soort ervaringen zijn ook wat waard. Je klinkt er in ieder geval heel fijn en positief over ondanks dat het niet het resultaat had dat je hoopte
Nou ja hier ook een kleine update dan. Ik zit de laatste dagen nogal met mezelf in de knoop. Het slaat nergens op maar ik breek er niet doorheen. Eigenlijk sinds vorig weekend een beetje. We hebben elkaar deze week verder ook niet gezien, wat raar is voor ons doen. Maar gaan vandaag paar dagen weg naar een camping in de buurt met mijn smurfje. En ondanks dat ik er naar uit kijk zie ik er ook heel erg tegenop er zit gewoon een stemmetje in mn hoofd dat ervan overtuigd is dat ik dit ga vernaggelen en hij me na die paar dagen compleet zat is.. en ik krijg dat gevoel niet afgeschud... Zo zie je dus maar, je kunt een geweldige kerel hebben die echt niks fout doet.. en zelf dan alsnog tegen je dingen aanlopen
Oh jeetje wat vervelend dat je je zo voelt Mocht je willen mag je altijd een pb sturen Heb je dit naar hem ook uit gesproken?
Aah wat vervelend dat je dat zo voelt! Maar weet je dit zijn jouw eigen demonen die het je nu moeilijk maken en hebben niks met hem of jullie toekomst te maken, dit is gewoon weer een stap die je neemt op weg naar een toekomst samen en ik kan mij best voorstellen dat dat je soms even aanvliegt en je er angstig van wordt. Geef bij hem aan dat je het lastig vindt en het even moeilijk hebt, dan weet hij ook dat hij iets voorzichtiger met je moet zijn. Maar ik denk dat jullie het samen geweldig gaan hebben! En vorige week was gewoon heftig natuurlijk een ontmoeting met de ex zal er altijd even inhakken en je een wat vervelend gevoel geven. Gewoon genieten en bedenk voor hem is het ook spannend om met jullie samen op vakantie te gaan, al die eerste keren zijn gewoon spannend!
Ja dat zat het en voor mij is dat een hele opluchting dat mijn onderbuikgevoel goed zat, mijn verleden heeft bewezen dat mijn radar soms kapot is en na de afgelopen ervaring had mijn vertrouwen in mijzelf toch een hele deuk opgelopen, maar nu heeft dat wel een stukje vertrouwen hersteld in mijzelf, dat ik wel goed zat met mijn inschatting met mijn gevoel, maar ook met het feit dat hij gewoon een goede man is. Er werd niet vervelend gedaan of moeilijk of gezeurd, nee het is gewoon zoals het is, onze levens matchen voor nu niet door externe zaken en dat maakt het lastig om iets werkbaars op te bouwen samen dus dan is het beter km te zeggen nee dit gaat gewoon niet. En ik blijf erbij dat ik heb ik al weken geroepen hij is een geweldige man, alleen niet voor mij in deze fase in ons leven. En ja het voelt heel fijn om het gewoon eens echt goed af te hebben kunnen sluiten. Positief bekeken de laatste 2 mannen waarmee ik echt heb gedate zat ik beide goed met mijn inschatting over hun en hoe ze zijn, ondanks dat beide op niks uitliepen verliep het gewoon zo fijn en respectvol en zat ik gewoon goed met mijn inschatting over hun karakter.
Ja weet je soms werkt iets gewoon niet door omstandigheden in beide levens en dat is nu eenmaal niet anders, en zegt niks over ons tweeen als persoon of dat we niet zouden matchen met elkaar maar wel dat het gewoon niet werkbaar is, de manier waarop alles is gegaan zorgt gewoon dat ik er goed op terug kijk.
Wahahaha best leuk maar ik denk dat ik toch wel een 12 jaar te oud (of meer gezien de leeftijd van zijn ex) en 20 kilo te veel ben voor onze Freek en een heel ander type dan zijn vorige vriendin Maar ik denk dat er een hele groep dames die wel zijn type zijn nu denken mhhh aandehaakslaan.nl En nee ik zou hem zeker ook niet mijn bed uit trappen
Kijk dat is fijn, het is een start. Ik miste vanochtend wel even mijn "goedemorgen lieverd, heb je lekker geslapen" berichtje , Maar voor nu ben ik even klaar, niet omdat ik verdrietig ben maar eerst rustig vakantie vieren en daarna zie ik het wel weer, nu voorpret voor onze vakantie hebben en rust inbouwen voor mijzelf, daar ben ik hard aan toe.