Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Gezien zijn leeftijd, nee. Maar hij sluit het niet uit als ik dat heel graag wil nog. Ik ben nu bijna 41 en wil niet ten koste van alles. Het is in ieder geval bespreekbaar maar of het kwa leeftijd en dat soort dingen nog mogelijk is is de vraag.

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ja dat is wel lastig. Je wil toch eerst samen in een stabiele fase komen en dan moet het nog maar lukken

3. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Klopt en hij gaat richting de 60 dus ja lastig

4. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    ja dan wordt het wel wat lastiger.

Ik heb zijn nummer hoor :D en we gaan zaterdag op date :D

Huismuisie, pardoes en Bezige bij vinden dit leuk.
  5. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Je hebt het nummer van mijn partner en jullie hebben een date?! :roflmao::roflmao::roflmao:

Wat leuk zeg, wat gaan jullie doen?

NiVa0230 vindt dit leuk.
  6. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    :roflmao: Whahahahahahahahaha

we gaan een terrasje pakken :)

pardoes vindt dit leuk.
  7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @ZsaZsa, wat leuk dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn samen, mooi om te lezen. Lekker van genieten en tja je hebt zelf ook de leeftijd dat de kans dat er nog een kindje op de wereld komt toch wel betrekkelijk kleiner is geworden. Maar hebben jullie zoveel leeftijdsverschil dan?

@Megara , ooh wat leuk zeg nummers uitgewisseld en zaterdag op date, hopelijk wordt het een succes. En gemeenschappelijke interesses is altijd goed natuurlijk.

@Lill, geniet lekker van je vakantie, we horen het wel als je terug bent, hopelijk een super leuk tijd samen.

@vlindermoeder, ik las een spannende update dat hij je had gezoend, heb je hem daarna nog weer gezien en hoe zijn jouw gevoelend op dit moment er bij?

Ik mis wel meer vd vaste meeschrijvers, maarja mijn tags werken niet vreemd genoeg o_O.

@hier, niet ik die woensdag een date gepland heeft staan :oops:, hij zeg maar waar en wanneer ik pas mij wel aan want dat is voor mij vast beter te doen dan voor jou, ik uhm uhm uhm, hij 5 minuten later ik voel je error hier thuis binnen komen, zal ik een voorstel doen of nog even wachten? Ik nee wachten hoeft niet nog weken, we kletsen met tussenpozen al een half jaar, op verschillende sites/platformen :roflmao:, maar ik zit even te denken wat ik dan handig vind, dus nu gaan we een ijsje eten in de stad en ga ik dus vroeg richting de stad omdat we anders waarschijnlijk gewoon achter elkaar aan fietsen :D:roflmao:. En ja echt zo dichtbij, ik liep gisteren even naar een bepaalde winkel (2 minuten lopen) hij wat heb je gedaan vanmiddag ik ooh nog even geshopt daar en daar en hij en dan loop je niet even 2 deurtjes verder om hoi te zeggen? :oops:, dit kan zo akward worden hahaha. Hj riep nog blij we kunnen ook gewoon even een rondje door de wijk wandelen hè, rondje park ofzo, ik hell no dan heb je gelijk alle roddels in de buurt... dat gaan we dus mooi niet doen :|.

8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    whahahahahhahahaha ik vind dit zo leuk hè :roflmao:
    Hopelijk heb je een leuke date! En is die in het echt net zo leuk als online ;)

ik ben heel benieuwd!

pardoes vindt dit leuk.
  9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik lees op moment vooral even mee met jullie hier. Mijn vader is bijna drie weken geleden, na een intensieve periode van zorg, overleden. Mijn hoofd heeft niet naar daten gestaan en het hart zit nog bij iemand anders blijkt.. zucht.

10. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ach meid, gecondoleerd. Kan me voorstellen dat je nu even niet aan daten moet denken.
    Sterkte ❤️

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Gecondoleerd met het verlies van je vader, dat was al met al een hele heftige tijd. En vaak ook confronterend over dingen uit het verleden, wat lastig dat er nog iemand anders in je hart zit die er eigenlijk niet in hoort, soms heb je dat. Heel erg veel sterkte!

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Je snapt ik ook voor zaterdag bij jou hahaha.
    Hij ik kan zaterdag ook, ik laten we woensdag maar direct doen dan wordt ik niet te zenuwachtig en ik dacht dan is er zaterdag evt tijd voor een tweede date haha, ik plan mijn spaarzame vrije tijd graag goed in

13. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ik snap je helemaal, om hem nu op te gaan geven voor een wens die dan misschien alsnog niet vervuld gaat worden dat is ook zo iets. Maar ik kan mij inderdaad wel voorstellen dat je op zulke momenten dan wel het leeftijdsverschil gaat merken. Maar zolang jullie samen gelukkig zijn is dat bijzaak.

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh ja heel begrijpelijk. Dan zit het er misschien gewoon niet meer in. En 41 is ook al een pittige leeftijd on nog een kind te krijgen lijkt me.

16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ach jeetje :( gecondoleerd met dit zware verlies. En heel begrijpelijk dat daten nu helemaal niet aan de orde is. ❤️

17. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @justme1975 gecondoleerd

@pardoes heerlijk om je strugles te lezen zo herkenbaar. Dus woensdag ijsje eten en dan misschien zaterdag de volgende date? Leuk.

Hier is het contact erg leuk momenteel. Ik zie hem vrijdagavond bij hem thuis...... spannend. En we wandelen 2 a 3 avonden in de week.
    Van de week waren we wandelen en we waren net op het verste stuk (20min als je doorloopt), belt mij dochter, dat mijn zoontje (bijna 3) wakker is. Voelde mij gelijk kut en een slechte moeder, maar hij reageerde heel fijn en daar werd ik ook rustig van, dus dat was een fijne ervaring, lees mijn ex zou boos en geïrriteerd zijn en ik zou mij nog rotter voelen.

Toen ik thuis kwam zaten de Kids lekker een filmpje te kijken met een koekje. Dus ik maakte mij ook gewoon zorgen om niks.

pardoes vindt dit leuk.
  18. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    hahaha leuk joh! Slim bedacht ook :roflmao:

Hij gaat mij eerst bellen anders was die zaterdag helemaal zo nerveus zei die :p
    Nou ik kan je vertellen dat ik 10 kleuren stront schijt zaterdag :roflmao:
    Hij moet ruim een uur rijden, komt mij kant op zodat ik op de fiets kan :)

pardoes vindt dit leuk.
  19. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    @vlindermoeder klinkt alsof het erg gezellig is tussen jullie :)
    Wat spannend joh! Thuis is toch anders.
    Allemaal dates deze week :roflmao:

20. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Jazeker. Als je wandelt praat je wel, maar je kijkt elkaar niet zoveel aan.

Deel Deze Pagina