Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Hij is wel goed bezig.

We probeerde wat te plannen. Maar aankomende weekende zitten zo vol, dus 26 okt was de eerste optie.
    Dus ik zeg. Ja maandags onder schooltijd zou kunnen maar dan moet jij natuurlijk gewoon werken.

Zegt die binnen 5 min 7 okt ben ik 11 uur vrij, gelijk geregeld.

Hij is 6 okt jarig. Iemand een idee voor een leuk klein kadotje?

Mim89 vindt dit leuk.
  2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ah dat is leuk! Een man die echt moeite doet. Houden we van!

Ehm hij woont verder weg toch?
    Iets lokaal uit het dorp/stad waar je woont qua lekkernij?

@pardoes pmt ging goed! Confronterend wel. Ik moest een oefening doen en dan hem duwen en hij mij, dus elkaar uit balans brengen. En continu duwde hij me in 1 duw uit balans. Dus toen zei verkramp je eens helemaal; nou uit balans. Toen zei die probeer nu eens rustig in/uit te ademen en volledig te ontspannen. Toen duwde hij wel 10x en ik bleef staan

Conclusie; ik ben dus altijd in elke vezel van m'n lijf gespannen en moet dus óntspannen. En met ontspannenheid kun je dus veel meer grip kringen op jezelf/situatie en gaat het niet perse uit balans.

Wel interessant.. maar hard werken om toe te passen

Tijdens die oefening schoot ik al gauw terug in gespannenheid en dan baalde ik van mezelf, vloeken:roflmao: dat werkt niet perse mee. Dus weer focus op ontspannen. Hij vroeg nog of ik wilde stoppen maar ik zei heel duidelijk nee:p maar merkte wel na 15min dat het genoeg was voor toen. Al met al leerzaam en interessant wel

3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @brownielover ik kreeg ooit de tip. Keer ff naar binnen adem rustig en stel je voor dat je wortels in de grond hebt.

Goed dat je bezig bent met therapie

brownielover vindt dit leuk.
  4. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    En ik ben er alweer klaar mee:roflmao:. Hij doet aan heling. En verteld het alsof hij Robin hood is.

Nadat ik aangeef dat niet tof te vinden Zegt die ook nog. Lol als het nou drugs was snap ik je maar dit is echt onschuldig en heeft niemand last van.

Klaar

5. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Robin Hood en heling? Hoe bedoel je?

6. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Stelen van de rijken?

7. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Snap ik. Zou ik ook niet tof vinden

8. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ja. Van grote bedrijven, die het toch niet missen. En hij trakteert er mensen mee in zijn omgeving die minder bedeeld zijn

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oooh zo heling :roflmao::| ik dacht heling in de zin van chakra's ofzo :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Maar hoe dan?

Zoe123, brownielover en vlindermoeder vinden dit leuk.
  10. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook :roflmao:
    Dacht al, wat heeft dat met Robin H. te maken.

Maar oke hmmm... nee zou Ik ook not amused van zijn.

Lill vindt dit leuk.
  11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ja nee dat is ook niet mijn ding.
    Goed dat ie eerlijk is, maar dit is gewoon crimineel wat ie doet.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ah als ie nog een xbox heeft die van 'de vrachtwagen gevallen is' hou ik me aanbevolen ;)

(oke, grapje natuurlijk dames, grapje)

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, klinkt als een nuttige invulling, hopelijk kun je er oo termijn wat van meenemen naar je dagelijks leven.

@vlindermoeder, ik dacht leuk! En zie daarna je volgende berichtje en denk nope dat gaat hem niet worden, dit zou mij ook echt een brug te ver zijn. Beetje jammer zeg op deze manier.

@Lill, :roflmao: zo 1 zoek ik ook nog, dus 2x graag vlindermoeder :roflmao:.

@hier, toch nog iets leuks kunnen regelen voor dit weekend :cool:, niet wat ik in gedachten had maar ik weet zeker dat hem dat niet uitmaakt en hij dit ook leuk vindt, en zal zeggen als jij er bent dan ben ik blij. Laatst zei ik vind je dit leuk om een keer te doen? Hij ik zie jou graag blij dus wordt jij er blij van? Ik uhm ja, hij dan ga ik mee en vind ik het niks dan geniet ik van het feit dat jij blij bent, ik smelt. Maarja ik ben niks beter ga ook mee met hem naar dingen waarvan ik denk grappig en door maar met hem uren sta te kijken en geniet van het feit hoe blij hij er van wordt. En he ik krijg er uitleg bij dus mijn technische kennis breid op bepaalde gebieden flink uit :D

Mim89, Lill en vlindermoeder vinden dit leuk.
  14. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Wel laptops en Nike s en bouwmaterialen :roflmao::roflmao:

Maar wel jammer hoor. Voor de rest is het echt een lieverd, we begonnen goed, maar ja.
    Ik hoorde ergens dat er bepaalde vragen zijn die je jezelf kunt stellen om te checken of je partner de juiste is.
    Een daarvan was, als je partner je kind was, zou je dan trots op hem zijn. Nou ja in dit geval duidelijk niet.

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Haha, heel herkenbaar dit. Zo fijn als je dan iemand treft die dit ook heeft waardoor het niet helemaal scheef wordt getrokken, anders ben jij altijd degene die alleen maar geeft en geeft en geeft en als je dan vraagt of hij een keer meegaat: oh moet dat?
    Leuk leuk, ben wel benieuwd wat je eerst in gedachten had en wat het nu is geworden?

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Nee dat snap ik.. zou ik ook niet zijn. Denk dat dat voor mij ook echt wel te ver zou gaan.

17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Nou ik word dus niet 10 Oktober geopereerd. De anesthesist zei met de telefonische afspraak dat dat de voorlopige datum was. Zou ongeveer een week van tevoren gebeld worden. Net zelf gebeld, en de assistente vroeg zich af waar de anesthesist die datum vandaan haalde. Ik sta nog gewoon op de wachtlijst, er is nog helemaal geen datum o_O

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    ah wat k*t zeg. Dat is wel een flinke tegenslag lijkt me.

Mim89 vindt dit leuk.
  19. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Wat verwarrend

Mim89 vindt dit leuk.
  20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Aah meen je niet.. dat is echt super k.t
    Kon ze ook niet zeggen hoelang die wachtlijst dan nog ongeveer zal zijn?
    Balen meid jeetje.. ben je een beetje oké?

Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina