Ja ik ben echt behoorlijk over de zeik. Waarom zeg je dan zoiets? Toen ik de afspraak had met de fertiliteitsarts die me op de wachtlijst voor de operatie heeft gezet zei hij dat de wachtlijst ongeveer 2 á 3 maanden is. 14 Oktober sta ik er dus 2 maanden op maarja je weet maar nooit... Ik baal echt gigantisch. Denk niet dat ik dit jaar nog kan beginnen met de behandelingen om hopelijk zwanger te mogen worden.
Je zou toch denken dat medewerkers van een ziekenhuis begrijpen wat hun woorden doen. Je hoop schiet de lucht in. En word weer de grond ingeboord
Herinneren jullie je deze nog nog.... Ik had verteld dat ik van musicals hou...... hij heeft een nichtje en die gaat in de nieuwe grease spelen en dan mag ik mee naar de première!!!!!!!!! Zo tof. Datum is nog niet bekent
@vlindermoeder, wat leuk zeg, dat zijn toch leuke uitjes, jammer dat het verder geen match voor je was, want hij klinkt wel mega attent. @Mim89, he bah wat ene tegenvaller dit zeg, knuffel. Hopelijk krijg je snel een datum te horen, dit is zo zuur, je hoopt ergens dan toch... @Knalrood, hoe is het daar? @brownielover, hoe staat het er voor met je vakantie? Je gaat bijna weg toch? @derest geen idee meer . @hier, gewoon weer een heerlijk weekend samen gehad, de tijd vliegt gewoon voorbij, zo bizar hoe snel het gaat, en telkens komt er weer zo'n stapje bij met dingen die we samen oppakken. Heerlijk hoe het loopt en hoe consequent hij is in zijn daden en woorden. Onze volgende date staat nog niet gepland maar dat komt vast goed . 6 maand.... gewoon alweer 6 maand ❤️
Wauw wat gaat dat snel zeg 6 maand alweer! Tijd vliegt voorbij en hoe fijn dat alles gewoon zo heerlijk makkelijk verloopt. Gaan jullie met 6mnd nog iets leuks doen? Hier goed, vakantie is geboekt. Hij heeft zowaar het iniatief genomen hierin en de vakantie uitgekozen. We gaan naar Cyprus. vertrekken aankomende friday
@brownielover, wat fijn dat het geboekt is, heerlijkvooruitzicht om weg te gaan. We zijn een nachtje weg geweest samen en naar de dierentuin en luxe uit eten, en verder gewoon ontspannen genoten samen. Dus gewoon heerlijk.
@brownielover fijn dat het gelukt is met de vakantie! @pardoes Hier niks bijzonders.. het is zelfs stil op mannen gebied
@brownielover wat fijn dat het dan uiteindelijk toch gelukt is @pardoes de tijd gaat zo snel he.. 6 maanden zijn zo voorbij. 2 jaar trouwens ook
@brownielover, ik ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen. Hier van het zomer bijna een week samen en beide een aah nu al voorbij gevoel, dus ik heb vooral zin in onze 10 dagen samen weg. @Lill, maar echt hoor, 2 jaar alweer, ik weet nog goed dat je zat te stressen over deeerste date, wat vliegt de tijd toch voorbij. @Knalrood, wat is er met iedereen gebeurt? Heb ik updates gemist?
@pardoes verdwenen Nee ik heb een nieuwe update Die gozer met dezelfde naam (ik noem ‘m ff K das makkelijker) die appte mij vandaag ineens dat ie me al een paar dagen probeert te bellen maar dat het niet lukt. We hebben ff gezellig gekletst enz, maar het is me wel weer duidelijk geworden waarom ik hem niet als relatie materiaal zie sinds vanmiddag heb ik een heel leuk gesprek met een man uit de buurt. Heel de middag een beetje over en weer berichtjes gestuurd, serieus, beetje klieren enz echt heel gezellig. Vanavond toch maar nummers uitgewisseld want dat fb dating werkt echt ruk. En ook de hele avond zitten appen. Net ook ff (ruim 45min ) gebeld met elkaar en ook toen was het erg gezellig. Zelfs zo gezellig dat we dit weekend een date hebben Dussssss ik ga weer op date
Woepwoep you go girl Ik ben benieuwd, update graag he Ik ben al een aantal dagen stabiel. hahaha oke dit klinkt wel ernstig. Maar oke. PMT gaat vrij goed. Alleen lichte paniek dat ik een week met een man op vakantie ben. Maar ook oprecht heel veel zin in.
@Knalrood, dat klinkt leuk en positief zeg, ik ben erg benieuwd naar je date dit weekend. En vaak als ze weg waren en weer komen dan weet je al vlot waarom het de eerste keer niet werkte dus snel door gaan. @brownielover, fijn toch dat je zelf het gevoel hebt al een paar dagen stabiel te zijn, dat is toch echt je doel. De paniek om de vakantie klinkt niet fijn, gelukkig ook wel zin er in. @justme1974, hoe is het met en bij jou? @cosdy, hoe gaat het met jou? @Lill, heb jij nog leuke verhalen voor ons? Je positieve verhaal is altijd een inspiratie voor als we de moed eens verliezen. @vlindermoeder, hoe is het met jou? @hier, eigenlijk geen nieuws, ik kreeg gisteren een lief kaartje, ik wilde een excursie regelen voor onze vakantie en wat ik graag wilde dat lijkt niet te lukken, dus ik zei verdorie ik had wat bedacht en lukt niet dus beetje jammer, krijg ik een kaartje met leuke foto's en de tekst het maakt niet uit wat wij samen doen het is altijd fijn en gezellig, thank you for being you met allemaal hartjes en beertjes en knuffels ❤️. Dan denk ik de lieverd, had wat lastige dagen en dan pakt hij dat zo lief op, dat doet dan zo goed. Dus ik ben nog steeds een blij ei
Oeh leuk leuk Ben benieuwd, wat gaan jullie doen?? Ah joh, komt helemaal goed en ook al komt het niet goed dan weet je dat ook meteen. Whaha, nou ik hoef niks neer te zetten. jij bent momenteel meer inspiratie voor als de moed verloren word hahahaha. Hier gaat het ook nog steeds goed Druk weekend voor de boeg. Zaterdag gaan we samen dagje sauna doen en zondag heb ik een 'wedstrijd' met mijn paard dus dan ben je ook zo'n beetje de hele dag onder pannen. haha. Verder is hij nog steeds gewoon de leukste en de liefste, dat gevoel van: waar heb ik dit aan verdient blijft heel sterk. Hij heeft een tijdje geleden een xbox gekocht, ik heb een playstation 4, al jaren. Maar de beeldkwaliteit daarvan is niet zo geweldig (in vergelijking met wat er nu allemaal alweer is) en we hebben sinds kort ontdekt dat we samen fortnite spelen helemaal hilarisch vinden haha. Maar ik liep beetje te mopperen op die playstation ivm beeld, laadtijd en soms vertraging, ook omdat ik al verminderd zie ivm een afwijking aan mn oogzenuw. Heeft ie laatst ergens 2e hands ook een xbox voor mij op de kop getikt. En dat wilde ik helemaal niet. Maar hij wil dat dan voor mij doen, dus dat doet ie dan. Hij is ook met een motor aan het klussen geweest, vanaf 0 opgeknapt, dat doet ie elke winter maar deze was dan toch een beetje met het idee dat ie straks voor mij kan zijn als ik mijn rijbewijs heb. Maar uiteindelijk bleek hij te hoog, kwam niet lekker met mijn voeten aan de grond. Nou dan verkoopt ie hem ook zo weer en trekken we wat anders van marktplaats. Leuke is wel dat we daar dan nu echt samen mee aan het opknappen en verbeteren zijn, zo leer ik ook weer veel over motoren Ik heb hem vorige week een kaartje gestuurd omdat het 2 jaar geleden was dat we voor het eerst begonnen te kletsen, en hij was echt helemaal blij ermee en voor hem heeft zo'n kaartje dan 100x meer waarde dan 'maar spullen' zoals hij dat zegt. Ik geef persoonlijk ook niet veel om cadeautjes en al helemaal geen dure dingen, daar wordt ik alleen maar heel ongemakkelijk van, voelt ook als veel te gek. Maar het blijft wel superlief dat ie dan dat soort dingen voor me doet. Zo weer genoeg positieve verhalen @pardoes ?