@Lill, ja genoeg positiviteit, wat klinkt het nog steeds heerlijk tussen jullie en inderdaad juist die kleine gebaren zijn zo belangrijk en zo fijn en duizend keer meer waard omdat er echt over na is gedacht. Dat vind ik altijd de leukste cadeautjes. En ach wij zitten nog "maar" op 6 maand een verhaal van 2 jaar positiviteit is toch veel mooier. Maar ik ben nog altijd super blij met hem @Knalrood, aha gezellig uit eten dus, hopelijk een succes. @Mim89, jij al een datum?
@pardoes nee helaas niet. Afgelopen maandag zelf nog even gebeld maar er was nog niks bekend. Word een week van tevoren gebeld.
Whaha komt vanzelf hoor, en ik heb ook nog steeds heel vaak het gevoel dat het te goed is om waar te zijn en dat hij op een dag wakker wordt en bedenkt dat hij veel beter kan krijgen.
Ooh die snap ik, heel soms denk ik ook van dit voelt te goed, kan toch niet dat het allemaal zo makkelijk en vanzelfsprekend voelt en loopt en dat het gewoon aanvoelt als ongeacht wat er gebeurt komt het goed met ons.
Balen @Mim89 dat je nog niets weet nu. Ik blijf het echt een slechte zaak vinden van hun.. hopelijk krijg je gauw bericht! @Knalrood heel veel plezier dit weekend met je date. Hou je ons op de hoogte? @pardoes en @Lill klinkt echt super wat jullie hebben en ik denk dat wanneer je indd heel anders gewend bent het 'te goed voelt om waar te zijn' maar eigenlijk zijn het gewoon goede stabiele relaties waarin de man veel aandacht besteed aan jullie (as they should) dus super fijn voor jullie en ik hoop dat wij dat allemaal mogen ervaren!
@Mim89 en @cosdy dankjullie wel!! Gisteravond aangekomen bij het hotel rond 18uur NLse tijd. Echt een hele leuke en gezellige heenreis gehad. Alleen mega slecht geslapen vannacht (met name hij, hij werd steeds wakker van mij en ik daardoor van hem)
@Knalrood, hoe was je date? Mist een update haha @vlindermoeder, hoe is het met jou? @justme1974, hoe is het bij jou? Heb je al wat meer duidelijkheid voor jezelf en wat knopen door gehakt? @brownielover, hoe is je vakantie? @de rest, update gerust @hier, als je toch zegt ooh feliciteer je beste vriend even met zijn verjaardag namens mij, en je blijkt een dag te laat maar hoort je had al gefeliciteerd want ik heb een kaartje namens ons tweeën gestuurd dan is dat wel echt een nieuwe fase he? ❤️ Ik zat echt van aaah zo schattig. Hij had 3 weken geleden een kaartje gestuurd en diegene had terug gezegd je kaartje is niet compleet ik mis iemand, hij tja dat was een goed punt maar ben zo gewend om alleen mijn naam er onder te zetten, dus toen had hij het kaartje nog een keer gestuurd namens ons tweeen en de kaartjes daarna (iets met veel verjaardagen) allemaal namens ons alletwee.... echt die man ❤️. Hebben een heerlijk weekend gehad, met eerste dag film en lekker uit eten,en derest met niks doen, gewoon heerlijk hier thuis gerommeld, samen gekookt, serie gestart samen. Echt allemaal van die heerlijke stapjes weer.
@pardoes oh wat klinkt dat toch allemaal heerlijk. Is je zo gegund ❤️ Heeft ie nog een broertje/neefje/beste vriend in de aanbieding Hier niks bijzonders. Kerstbomen opgezet Word daar echt zò blij van. Verder in afwachting van telefoontje van Zwolle. En aan het klussen bij mijn zus thuis. Kan hierna voorlopig echt geen verf en rollers meer zien
Kerstboom. Omg ik wil zo naar intratuin duiven gaan dacht dat ik vroeg was. @pardoes rommel wat aan, maar niks met toekomst
Ja daar gaan we ook nog naartoe. Kerstshows hier in de buurt al gehad maar die vielen behoorlijk tegen
Oké de update.. Ik was ‘m niet vergeten hoor maar ben gisteren na de date in slaap gevallen en pas om 21:30 wakker geworden de date zelf was opzich niet verkeerd. Hij zag er goed uit en kwam leuk over. Maar op een gegeven moment begon ik te merken dat ie voor iets heel anders was gekomen. Nou daar had ik dus echt geen zin in. Hij is uiteindelijk na 1,5 weg gegaan en sindsdien niks meer gehoord Dat zegt wel genoeg hè
Je had geen zin in een doorsmeerbeurtje? Wel jammer dat ze daar da niet gewoon meteen duidelijk in zijn he? dat scheelt weer tijd en gedoe..
@Mim89, nee helaas voor jou heeft hij dat niet , maar ik vind het zo schattig dat hij mijn naam bij onder kaartjes schrijft, echt lieverd dat het is ❤️. Keken serie en daarin zei iemand "nee de verloving is verbroken want als je met iemand je leven wilt doorbrengen dan moet er wel een spark zijn en niet dat het alleen leuk en gezellig is, dan wil je dat er net dat stroomschokje is telkens als je iemand ziet" en hij zat heel rustig en stil te kijken en toen draait hij zich om en zegt ja exact dat, dat schokje telkens als ik je zie is zo fijn. Echt ik smelt. Ooh jij hebt je kerstbomen al opgezet? Dat is mooi op tijd zeg, ik hoorde al dat Duiven leuk moet zijn. Hopelijk snel bericht van zwolle en succes met klussen. @vlindermoeder, jammer zeg niks boeiends er tussen, en jij gaat dus vandaag de kerstboom opzetten hahahaha @Knalrood, pfff daar had hij beter duidelijk in kunnen zijn, had jou tijd en energie bespaard, jammer zeg op deze manier.