@pardoes Ik hoorde eergisteren dat mijn stiefschoonzusje zwanger is van de tweede, dus dat was even slikken. Gisteren was de sterfdag van mijn vader, 15 jaar geleden alweer. Verder aftellen naar de operatie, nog precies een maand vandaag.
Dat kan ik mij voorstellen dat dat even slikken is, zeker op een toch al beladen dag, knuffel. En nog een maand dat is echt aftellen, en dan hopelijk snel weer duidelijkheid en verder kunnen
Ja daar ben ik ook wel blij mee op zich, maar ik ben echt iemand die snel verkleumd dus ik zou waarschijnlijk in de winter niet heel snel gaan rijden. Grappig dat hij in een auto rijd, ik heb echt wel iemand die zelf ook motor rijdt erachter zo zie je maar weer hoe verschillend dat overal is. En ik moest voor mijn examen AVB ook een stuk over de weg naar de locatie, ook meteen 80.. lol
Ja is overal verschillend. Oh ja wij moeten ook een stuk 80 en een druk kruispunt oversteken. Liet gelijk de motor uitvallen
Zolang ie nog niet omvalt.. haha. Ik heb die van mij 3 keer neergelegd in totaal tijdens mn AVB lessen
Gaat sneller dan je denkt. Heel onbenullig een keer de koppeling loslaten of te snel op laten komen, motor valt uit, op lage snelheid gaat ie dan gewoon op de grond liggen en.met trage slalom
Hier ook nog maar even wat positiviteit strooien dan, volgende week gaan we lekker een midweekje weg met mijn zoon, mijn vriend en mijn moeder. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen haha. Van de week hebben we samen een proefrit gemaakt in een auto die hij kan gaan leasen (hij moet over naar elektrisch) want hij vond mijn mening daarin ook heel belangrijk, want hoe hij het voor zich zag was het wel zo dat wanneer (niet als, maar wanneer) we gaan samenwonen we net zo goed die lease auto weer in de bijtelling zouden kunnen zetten en er 1 auto naast houden voor de trailer/caravan en andere zaken. (zijn huidige lease auto heeft hij uit de bijtelling gehaald en hij heeft er nog een andere auto naast omdat dat gewoon vele malen goedkoper was dan de lease auto in de bijtelling houden, in de praktijk hebben wij dus nu met zn 2en 3 auto's staan). Dus dan was het ook wel belangrijk wat ik van die auto vond. Voor mij is het echt een ver-van-mijn-bed show, om een aantal auto's voorgeschoteld te krijgen waar je uit kunt kiezen. Dus of ie nou aan mijn input veel gehad heeft maar goed, ik vind het wel superfijn dat hij al zo over onze toekomst nadenkt en er zo in staat. Hij moet helaas verplicht een lease auto van de zaak. Nav die proefrit het in de auto terug ook best weer een tijd gehad over samenwonen en de dingen die daar allemaal bij komen kijken en waar we op moeten letten/aan moeten denken. En ook al is het nog niet zo ver, en heb ik ook geen idee wanneer dat eventueel wel zou gaan gebeuren, ik vind het gewoon fijne gesprekken om samen te kunnen voeren En te merken dat hij daar eigenlijk ook erg naar uit lijkt te kijken tot het zover is/kan zijn.
@Lill, wat een heerlijk berichtje en zo fijn zoals je mee wordt genomen in zulke grote beslissingen. Ondanks dat je zelf dan dekt ik heb hier geen verstand van gaat het om het gebaar. @justme1974, hoe is het nu met je? Al een date gepland staan? Ik mis @Juffrouwminoes, ook al even, hoe is het met je? @Knalrood, denk dat je allemaal wel een keer onderuit gaat, daarom draag je ook goede bescherming. @brownielover, hoe is het met je? Nog steeds een goed gevoel over alles? @hier, ook maar een potje positiviteit dan vanaf hier, mijn vriend heeft dus mega schattig van de week zijn best gedaan wat te regelen voor mijn zoon omdat die iets graag wilde, helaas niet gelukt maar gewoon het feit dat hij zonder twijfel zegt ik kijk wel even hier, vind ik zo lief. En hij werkt de hele week al extra veel in de hoop vrijdag toch nog vrij te kunnen en dus eerder dan zaterdag hier heen te kunnen. En dan maandag op vakantie zoveel zin in.
Aaah dat is zeker een leuk en positief bericht!! En toch heerlijk dat ie jou mee neemt in zulke grote beslissingen. Echt als een team! Word het de eerste x dat jullie zo met z'n allen weggaan met je moeder erbij?
Aah dat is wel heel erg lief.. inderdaad het gebaar en dat is wat telt! Waar gaan jullie heen op vakantie en hoelang?
Hier gaat ie vrij goed eigenlijk. Merk wel dat de komende maand we elkaar minder kunnen zien vanwege mijn werk en dat vind hij wel lastig. Ik zie hem nu bv zondag pas weer als het doorgaat want ik werk dit weekend en hij had iets maar wist nog niet hoelaat. Maargoed dat zal wel loslopen. Hij praat steeds meer over dingen in de toekomst, heeft een familie fotoboek laten zien van z'n hele gezin dus dat is wel leuk. Merk ook dat ie steeds meer dingen deelt op emotioneel vlak dus stapje voor stapje vooruit en ik ben er helemaal oké mee. We gaan 22nov een nachtje weg voor z'n verjaardag en dan gaan we naar een candle light concert. Heb ik echt mega veel zin in