Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤️

2. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Succes!!!

Mim89 vindt dit leuk.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤️

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Succes meid! X

Mim89 vindt dit leuk.
  5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Succes mim89

Mim89 vindt dit leuk.
  6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, juist dat inderdaad, stukje belangstelling voor elkaar maar niet alles hoeft samen gedaan te worden, maar wel soms wat natuurlijk. Ik had gisteren mail en kaartjes gewonnen voor een muziek evenement, ben erg benieuwd en ondanks dat het absoluut niet zijn muziek is was de reactie direct ja leuk gaan we heen. Zo leuk zulke dingen, voor beide buiten de comfortzone maar wel iets dat we zonder twijfel gaan doen en we gaan ook absoluut een leuke avond hebben.

@brownielover, hoe is het nu met je? En denk inderdaad dat sleutel afgeven als hij er niet is nu even beter is voor je, ik zou het wel laten weten van kom mijn spullen ophalen kun je zorgen dat het klaar staat zodat je niet het hele huis doorhoeft en achteraf misschien gezeur krijgt van jij nam wat mee, of maakte wat kapot,

@hier, morgenvroeg treinen in deze regio in staking dus ik zei weet niet wanneer ik waar kan zijn, hij ooh geen probleem kom ik donderdagavond gewoon jouw kant vast op en dan kijken we vrijdag samen wat lukt, ik ❤️. Dus een extra lang weekend samen,

Lill en vlindermoeder vinden dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik zit inmiddels weer in de auto richting huis. Alles is goed gegaan. Het gaat toch ivf worden. Alles zit helemaal verkleefd.

vlindermoeder vindt dit leuk.
  8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Balen dat het zo extreem verkleefd zit, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt over het vervolg, moet je nu nog weer een wachttijd in? Of gaat het nu wel vlot door?

vlindermoeder vindt dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Krijg een afspraak voor over 6 weken met een fertiliteitsarts. Dan word er besproken wat het plan wordt. Ik mag dan meteen door. Heb het laatst voor de zekerheid nog nagevraagd en mijn plek blijft gewoon behouden, staat nu alleen even 'on hold' ivm medische behandeling. Maar zodra de arts groen licht geeft mag ik door.

pardoes vindt dit leuk.
  10. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Sorry was niet mijn bedoeling om je nog verdrietiger te laten voelen. Echter van je af praten kan soms wel vaak goed doen.
    Vind het wel een mooi "afscheid" die Brief.

11. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @brownielover hoe is het met het liefdes verdriet?

@Mim89 hoe is het bij jou? Wat is er dat je eerst een medische ingreep moet, die verklevingen?

Gisteren weer een date gehad. Eerst wat gegeten in Scheveningen, daarna om de tijd te overbruggen half uurtje wezen bowlen. Toen naar de bios geweest. Naar de z van zus. Echt een aanrader.

Dus het was weer een geslaagde avond. Hij is echt super lief en aardig, maar ja. Ik voel het niet. Zo gek. Mijn dochter van 14, mam je bent alleen tocix mannen gewend:roflmao::cool:.

We gaan zien wat de toekomst brengt.

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    In 2021 hebben ze met een spoedoperatie verklevingen ontdekt. Toen ik startte in Zwolle is er besproken dat ze eerst zelf wilde opereren om te kijken hoe de verklevingen zijn en hoe ze precies zitten etc. Zodat ze weten of het wel slim zou zijn om met inseminaties te starten, of dat wel nut zou hebben. Nu is dus duidelijk geworden dat ivf de beste optie is.

13. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Oohh dus ze hebben gekeken. Nu zijn er geen hordes meer, maar krijg je ifv. Geen mitsen en maren meer.

Mim89 vindt dit leuk.
  14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Als het goed is niet nee. Krijg een afspraak voor over 6 weken met de fertiliteitsarts en dan bespreken hoe en wat.

15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Die toxic mannen brengen natuurlijk wel spanning mee in het begin. Spannend, aantrekken en afstoten!! The game is on.

Een stabiele man heeft dat niet, maar toch ben ik wel van mening dat er wel iets van aantrekkingskracht moet zitten.
    Vind je deze man aantrekkelijk? (Hoeft niet perse een super model te zijn, maar wel iets wat je aanspreekt). Is deze man goed voor je? Merk je enkele rode vlaggen die je stiekem negeert?
    Hoe gaan de gesprekken, lopen die soepel? Is er interesse heen en weer?
    Heeft deze man het verder in z'n leven op orde?

Als je hem echt ge-frendzoned hebt, maar hij wil jou wel als relatiemateriaal... ja hoe lang ga je daar dan in mee? Op een gegeven moment is dat ook niet meer eerlijk tegenover hem.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  16. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Spannend meid, veel succes met het traject!

Mim89 vindt dit leuk.
  17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    ❤️

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik voel me nog niet zo.
    Ik ben vrijdag naar dat concert geweest waar we samen heen zouden gaan, had de tickets toch al. Beste vriendin mee was wel gezellig. Zaterdag feestje gehad en ik had contact met een man een keer gehad die had ik nog nooit gezien. En met wijn op leek het me wel een goed idee om af te spreken om te rollen bollen eenmalig. Nou gedaan maar ik voel me vies. Het was helemaal niet mijn ding. Miste Y z'n warme en tederheid tussen de lakens dus voel me alleen maar ellendiger. Weet ik ook weer dat ik zulke dingen NIET moet doen. Hij wilde binnenkort weer afspreken ik had ja gezegd maar ga toch aangeven dat het hierbij blijft. Nadeel; hij had me opgepikt bij mijn huis dus dat vind ik dan wel weer spannend en eng. Niet goed overna gedacht met wijn op.:|

Morgen ga ik de sleutel inleveren als ie werkt met een brief erbij..heb ook niks meer van hem gehoord verder.

Je date klinkt erg leuk! En ik denk dat je dochter gelijk heeft.. ik herken dat wel deels bij mezelf iig.

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Succes meid met alles de komende periode❤️

Mim89 vindt dit leuk.
  20. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @brownielover oeps ja met drank op maak je niet de beste keuzes.

@Spoetnik

Vind je deze man aantrekkelijk? (Hoeft niet perse een super model te zijn, maar wel iets wat je aanspreekt). Hij heeft super mooie ogen, maar heeft een vergroeiing in zijn rug, dus zeker geen model, maa.

Is deze man goed voor je? zeker hij maakt tijd voor mij. Is respectvol, leuk contact.

Merk je enkele rode vlaggen die je stiekem negeert? nopr

Hoe gaan de gesprekken, lopen die soepel? Zeker. Hij is wel een van, meisjes plagen, kusjes vragen. Dat is soms wel irritant. Maar kan ook onzeker heid van zijn kant zijn.

Is er interesse heen en weer? Ja. Maar ik ben altijd geïnteresseerd in nieuwe mensen. Ben altijd benieuwd naar hun verhaal.

Heeft deze man het verder in z'n leven op orde?
    Zeker. Stabiel leven. Werk, sport, vrienden.

Dus tja er is niet echt iets mis met hem, maar ik voel gewoon echt niet van. Ik wil hem mijn bed in sleuren. Knuffel, kusje prima.

Deel Deze Pagina