Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik zou zeggen, gun deze man z'n liefde te vinden maar dat is niet met jou (gebasseerd op jouw verhaal).

2. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Oepsie... weet je dat ook weer ;)
    Duidelijk communiceren idd dat het hierbij blijft.

Neem je tijd om over Y heen te komen *hartje*

brownielover vindt dit leuk.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    ❤️

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Mim89, wel fijn dat je nu echt verder kunt met het traject en de volgende afspraak al redelijk vlot is, een spannende periode maar wel super leuk.

@vlindermoeder, en toch denk ik dat in je dochters redenering een kern van waarheid zit, met de toxische mannen is er een bepaalde spanning omdat ze hun spelletje goed spelen endaardoor bouw je spanning op, maar het is ook een vertrouwd en belend gevoel waardoor je sneller verder wilt gaan want het voelt bekend, dezeman klinkt als een stabiele goede vent, dus misschien is dit juist op de lange termijn wel de perfecte match voor je, al voelt het nu misschien niet zo doordat het nieuw, vreemd en onwennig is. Is er wel sprake van enige lichamelijke aantrekkingskracht? En dat hoef niet speciaal te zijn van wil hem bespringen maar als je zijn nabijheid niet verdraagt dan wordt het niks.

@brownielover, oeps dat was misschien niet heel handig om te doen en zeker niet op die manier, leermomentje voor jezelf dat dit niet de juiste weg is, fijn dat het concert leuk was. En sterkte morgen met sleutel terug brengen.

@Spoetnik, jij date niet meer met die ene man? Zo komen je verhalen tenminste over, hopelijk is het verder allemaal wat stabiel bij je nu.

@hier, hebben weer een paar heerlijke dagen samen gehad, en vandaag samen overlegt hoe en wat voor de kerstdagen, hij heel lief ja ik kreeg uitnodiging voor... en zei dat ga ik even overleggen, daar had iedereen lol om van dat ben je niet gewend, en hij zat ook echt van dat ben ik echt niet gewend dus uhm uhm, dus samen rustig overlegd van hoe we het zien, wat we willen en wat teveel wordt en toen onze invulling gemaakt, en daarna beide blij dat we zo soepel tot een fijne oplossing kwamen. En ben voorzichtig aan het kijken voor een vakantie met zijn drieeen :oops:, beide stonden er wek voor open dus eens zien wat lukt.
    Maar echt ik zit nog steeds hoog op mijn wolkje,

Mim89 vindt dit leuk.
  5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Nou ik heb het afgekapt.
    Hij zei zich een beetje gebruikt te voelen o_O:|
    Voor verdere info PB want ik heb echt een heel bijzondere nacht gehad en niet perse in een positieve context.

En dankjewel, zal wel even duren voordat ik over Y heen ben.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oke iets in mij zei; brownielover kijk eens op je oude datingapp (die had ik gedeactiveerd) en wie zie ik daar weer online; Y.

Ik weet even niet zo goed wat ik daar nu van moet vinden dat ie binnen een week alweer online is. Z'n goed recht natuurlijk maar ik bedoel meer met z'n zogenaamde gevoel richting mij. Komt wel ff binnen.o_O

7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik snap je gevoel. Maar misschien dacht hij hetzelfde als jij en ging hij kijken of jij er weer op zat.

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    @pardoes heel spannend idd. En ookal had ik het wel verwacht ergens, toch is het wel even schakelen. Toch even zo'n besef van oh weer iets wat voor mij niet makkelijk gaat.

pardoes vindt dit leuk.
  9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, maar het wel of niet op datingapp zitten zegt niks over gevoel of emoties, kan ook afleiding zijn of inderdaad kijken of jij er op zit. Dus wat dat betreft zegt dat niks, En heel kort door de bocht gezegd jij hebt dit weekend op een andere manier afleiding gezocht, is je niet bevallen, maar dat zegt ook niks over jouw gevoelens, al zou dat voor de buitenwereld misschien wel zo kunnen lijken. Dus ik zou daar niet aan de hand van zo weinig info een oordeel over geven, al snap ik heel goed dat het even kut voelt. Maarja ik denk dat als hij van jouw weekend zou weten dat voor hem ook heel kut zou voelen.

@Mim89, dat gevoel snap ik, maar je hebt nu wel duidelijkheid en kunt weer een stap vooruit gaan zetten met de juiste kennis en de juiste behandelmethode ipv dat het keer op keer een teleurstelling wordt omdat het niet op de juiste manier gaat, dus hopelijk vanaf nu positieve en "makkelijke" stappen.

brownielover vindt dit leuk.
  10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    @pardoes ja dat wel. Ben echt blij dat ik de overstap naar Zwolle heb gemaakt.

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Kan hoor maar ik kon zien dat ie wel weer echt 'actief' is geweest, ook van dagen ervoor. Wat @pardoes ook zegt eigenlijk mag ik er ook 'niets' van vinden gezien mijn weekend en eens hoor, haha. Beetje dubbel. En zegt het misschien ook niets (afleiding oid) maargoed ik merk dus wel dat ik hier qua verwerkingsproces veel makkelijker over heb gedacht.:o: Dacht dat het me allemaal niet zoveel zou doen.

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik snap je gevoel heel goed hoor. Laat die datingapps ff lekker links liggen en focus je nu op jezelf. Liefdesverdriet is gewoon ruk.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh ja ik ga er zelf ook niets mee doen. Heb hem gelijk weer gedeactiveerd. Ga idd even op mijzelf focussen❤️

Mim89 vindt dit leuk.
  14. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    455
    490
    63
    Jemig wat is er veel gekletst :eek:

@brownielover ik denk dat je wat betreft Y de juiste keuze heb gemaakt.
    Tuurlijk doet het even pijn, maar je weet dat het voor de long term beter is.
    Wat betreft de datingsapp, tsja ik zou er ook wat van vinden als iemand zo snel weer online is, maar zelf was je ook online dus ja beetje lastig om er dan een mening over te hebben.

hier niet veel bijzonders.
    Ik had vrijdag met S afgesproken maar omdat ik de volgende dag moest werken had ik het verzet naar aankomende vrijdag.
    Zegt mijn ex gisteren dat ie zaterdag pas de kinderen kan ophalen… dus nu moet ik weer afzeggen o_O
    Gelukkig heeft S wel een hoop begrip wat betreft mijn situatie met de kinderen.

Vanaf volgende week gaan we co ouderschap doen.. echt zo bizar dat ze dan de halve week ineens weg zijn.

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ja voelt vooral heel rottig. Ik was alleen online omdat iets mij zei dat hij weer actief was, heb hem erna gelijk weer gedeactiveerd. Ben even mannen moe voorlopig.:o:

Wat spannend en ook fijn co ouderschap. Krijg je veel tijd voor jezelf voor terug! Hoe komt dat zo dat jullie dat ineens hebben besloten?

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ik loop weer gigantisch achter zie ik. Ga ff bijlezen enzo :)

@Mim89 wat heftig, maar voor jou dus eigenlijk geen nieuws en alleen maar fijn dat je nu weet hoe en wat en waar je naartoe kunt gaan leven als ik het goed begrijp?

@brownielover oh zo herkenbaar dit. Je denkt dat je je dan beter voelt, even die aandacht. Even iemand die er alleen voor jou is. Je het gevoel geeft dat je wel bijzonder bent. Maar smorgens spat de bubbel uit elkaar.
    Hoort er ook een beetje bij, maar snap wel dat je er extra verdrietig van wordt.
    *dikke knuffel*

Ik ga je zo ff pb sturen, dat soort verhalen maken me heel nieuwsgierig hahahaha.

@vlindermoeder ja lastig is dat dan he. Maar misschien is dat ook wel dat je je idd alleen maar aangetrokken voelt door de spanning en de wispelturigheid die de toxic mannen met zich meebrengen.. ben het helemaal eens met @Spoetnik :)

@pardoes wordt nog altijd zo blij van jouw verhalen upload_2024-11-25_10-45-5.gif

@Knalrood wel spannend om co ouderschap te doen inderdaad, maar neem wel aan dat dat niet zou gebeuren als je je er niet goed bij zou voelen.

@hier ja ik ben verliefd :) op een roze wolk. Mijn vriend is verstoten van zijn plekje. Whaha, maar goed ik ook in dat geval.
    We zijn gister oriënterend wezen kijken bij een fokker. Oh echt zo verliefd op die pupjes. hihi :)
    Verder ook gewoon een heel fijn weekend weer gehad samen. Ons leven begint zich nu echt samen te voegen. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar kijken naar een gezamenlijke auto, samen een hond begint nu wel reëel te worden. Het is lastiger dat samenwonen nog geen optie is op dit moment, maar goed. Alles op zijn tijd.. geduld..
    Over 2 weken alweer 2 jaar samen <3

Mim89 vindt dit leuk.
  17. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Knalrood ohh wat is de reden dat jullie naar co ouderschap gaan? En dat geeft ook meer ruimte voor s;)

@brownielover focus ff op jezelf. Laat hem los. Makkelijker gezegd dan gedaan.

@Lill aahhh wat leuk een puppy! Maar waarom samen een auto? Ieder zijn eigen lijkt mij toch praktischer.

@hier ach ik hoef nu nog geen beslissing te nemen. Dus ik kijk het gewoon nog ff aan. Misschien is hij inderdaad gewoon een lieverd en ben ik dat niet zo gewend.
    Gisteren zat ik met hem te appen, nam zijn zus (met wie hij uit eten was) het gesprek over. :roflmao:.
    En dat vind ik dan ook wel weer leuk om te merken dat ik bekend word in zijn leven.

Dus ik vind hem wel leuk genoeg om hem nog niet los te laten.

18. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    455
    490
    63
    We wilde het sowieso al een tijdje maar ex kreeg het niet geregeld met zijn werk.
    Nu belde die van de week ineens dat het gelukt was en of ik het zag zitten dat we vanaf december naar co ouderschap over gingen.
    We doen wel eerst een soort proefperiode om te kijken hoe het bevalt en hoe de kinderen er onder zijn.

Mim89 en vlindermoeder vinden dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Haha, ja oke, dat was wat te kort door de bocht. Hij heeft momenteel een lease auto van de zaak, maar naast dat hij het gewoon geen hele fijne auto vond kostte hem dat zoveel aan bijtelling dat hij goedkoper zelf een auto kon gaan rijden. Dus die heeft hij toen uit de bijtelling laten halen en een auto gekocht voor de caravan en trailer die hem makkelijk kan trekken enz. Hij hoopte dat zijn werkgever mee wilde gaan in een KM vergoeding en weg doen van de lease auto maar dat krijgt hij er gewoon niet in. Dus de lease auto moest blijven. Ik heb 2 jaar terug mijn fiat panda ge-upgrade naar een nieuwere auto met wat meer opties en jonger maar wel een gebakje ;). Maar vanaf begin af aan elke keer gedoe mee. Niks groots ofzo, maar toen we hem kochten had ie een roestplekje. Dat zou door de dealer opgelost worden, dat werd een langslepend verhaal, is uiteindelijk wel opgelost maar voor het goed was (roest bleek veel dieper te zitten, lastig om dat paneel te krijgen enz enz) waren we bijna een jaar verder. Vlak erna bleek de airco het niet meer te doen. Steeds dat soort kleine ergernissen. hoort allemaal bij normaal onderhoude, maar alsnog. Heeft mn plezier over het hebben van een andere auto (waar gewoon behoorlijk wat geld nu in is gaan zitten) toch wel wat bedrukt.

Anyway, mijn vriend zn lease verloopt en hij moet verplicht naar een elektrische auto. van de zaak. Na een hele hoop narekenen en doen (deze doet een stuk minder in de bijtelling en heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen, vaak qua parkeren meer mogelijkheden als je ergens heen gaat dat soort zaken) is het voor hem voordelig om deze auto ook weer prive te gaan rijden. Maar.. deze kan zijn caravan niet trekken. Dus hij zou dan de caravan weg moeten doen, wil hij niet. Of zijn auto wegdoen voor een andere (hij heeft nu een diesel, dus behoorlijk duur in wegenbelasting enz) die vervolgens het grootste deel van de tijd op de oprit zou staan en alleen gebruikt word voor de trailer en de caravan. Dus zo kwamen we dan op de gedachte om beide onze auto's eruit te doen. En dan gezamenlijk een auto naast zijn lease auto te kopen. Het word in feite mijn dagelijkse auto, maar als we op vakantie gaan met de caravan of als we met mijn paard op stap gaan dan gebruiken we daar die auto voor.
    En tegelijkertijd kan ik soms de elektrische meenemen voor langere ritten, bijvoorbeeld naar een musical ofzo met mijn moeder. Dan heb je daar de benzinekosten niet van.

Oke, lang verhaal...

20. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Aahhh zo. Ja dan is het wel logisch.
    Ik heb nooit een auto in de bijtelling gehad, maar ik dacht dat, dat altijd heel voordelig was.

Deel Deze Pagina