Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    Ik leef nog! Haha was wel leuk. We gingen stukjes wandelen en onderweg had die picknickspullen verstopt.
    Aardige jongen, die een hoop mee heeft gemaakt in zijn leven. Voor mij geen relatiematriaal, maar we kunnen best wel nog eens wat samen ondernemen.

Hij vond mij volgens mij wel echt leuk.

Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  2. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    452
    486
    63
    De update:

het was heel gezellig!
    Hij was wel veel te laat.. bijna een uur in de file gestaan :roflmao: maar we hebben daar vreselijk om gelachen :p
    Hij ging iets na 9 uur weer weg zodat ik op tijd naar bed kon aangezien ik vandaag om 5 uur weer eruit moest.

Mim89, Lill, brownielover en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @vlindermoeder, jij had vandaag je date? En hoezo zeg je jongen? Zag je hem niet als volwassen man?
    En klinkt wel echt leuk en alsof hij moeite had gedaan, dat is altijd fijn.

@Knalrood, oeps, uur in de file is niet fijn, zeker niet als je op tijd terug wilt zijn, maar fijn dat het leuk was, en nu? Hoe verder?

@justme1974, dat klinkt ergens toch heel goed hoe je er mee bezig bent en er tegenaan kijkt, dat je je niet mee laat slepen in zijn stukje maar ook voor jezelf goed reflecteert van wat heb ik nodig, wat zijn mijn verwachtingen en hoe zie ik dit.
    En ik vind dit helemaal niet egoïstisch hoor, ik heb wel eens een gesprek met iemand afgekapt omdat er veel gedoe was met ex, of vanwege iets simpels wat ik zei dit kan ik er niet bij hebben.

@Lill, klinkt als een geslaagde dag en wat een leuk en attent cadeau.

@brownielover, jammer dat er nog niks geboekt is, en dan inderdaad volgende week maar kijken.
    En ja we hebben officieel een datum dus tja hahaha, gisteren vrienden van hem ontmoet en die vroegen ook hoelang we al wat met elkaar hadden en ik dacht ik zeg niks, en hij kwam netjes met datum aan hahahaha, dus tja officiëlere dan dit wordt het niet.

@de rest ik heb bij gelezen maar twijfel nu of ik iemand vergeten ben dus roep gerust.

@hier, een leuk weekend gehad samen, weer de nodige mensen ontmoet dus super leuk op deze manier. Heerlijk weer wat dingen meegemaakt samen, dus was leuk. En nog steeds helemaal gelukkig met elkaar.

Mim89 vindt dit leuk.
  4. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    @pardoes jullie gaan lekker. Leuk dat je zijn vrienden ontmoet hebt

Hard en bot gezegd. Hij had echt een slecht gebit, was een beetje vaag wat hij deed voor de kost, familie in de gevangenis, ruzie in familie, beetje racistisch. En gewoon niks waarvan ik dacht leuk of interessant. Geen hoofdprijs:roflmao:.
    Dus hij deed echt zijn best, maar het word hem niet.

Ken je dat stukje uit ferry/undercover. Dat de broer van Danielle een date heeft en dan lacht en dat je zijn gebit ziet. Daar deed hij mij echt aandenken.

Bijgevoegde bestanden:

pardoes vindt dit leuk.
  5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @vlindermoeder, aha die snap ik volledig, helaas en door.
    En vrienden had ik al deels ontmoet, dit weekend de rest en familie dus ik ben rond geloof ik :roflmao:.

6. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    100% door de keuring:roflmao:

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Goedgekeurd :D

8. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    Wanneer volgende date?

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @vlindermoeder en @Lill, geen idee :roflmao:, de eerste 2 mensen spraken gewoon uit aan het einde van het bezoek hoe ze er over dachten van degene van dit weekend nog niks overgehoord :|. Nog wel gisteravond tactisch gevraagd goh had je nog een app? Maar nope hahaha, ach ik heb er wel vertrouwen in, zaterdag was gewoon gezellig dus vast geen gekkigheid, hooguit zullen ze roepen oei ze is chronisch ziek, maar dat is ter plekke al besproken en leverde een aha en vanuit vriend op een daarom snappen we het ook zo goed van elkaar. Had wel het idee dat hij voor zaterdag zenuwachtiger was dan voor de andere, maar ach dat geeft niks hebben we ook weer gehad :thumup:.

Lill vindt dit leuk.
  10. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    maar dat is ter plekke al besproken en leverde een aha en vanuit vriend op een daarom snappen we het ook zo goed van elkaar.
    Deze zin snap ik ff niet

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ik kreeg de vraag welk werk doe je? En ik werk niet dus dat uitgelegd en hun hadden zoiets van oef heftig jij bent chronisch ziek, waar mijn vriend dat juist positief ziet omdat we daardoor elkaars gezondheid goed snappen, hij werkt wel maar is ook chronisch ziek. Dus dat ook direct zei van juist fijn want daardoor snappen we elkaar.

12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    Ah okey. Ik wist niet dat hij ook chronisch ziek is. Fijn dat er veel begrip is.

13. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    Net een heel leuk gesprek gehad op tinder.
    Hij had echt een knappe kop, maar hij had staan dat hij op zoek was naar alleen plezier. Maar dacht ach ja. Hadden we een match.
    Dus mijn bericht was. Goh je hebt zo n leuke kop. Ondanks dat we allebei wat anders zoeken toch naar rechts geswipt.
    Zijn antwoord, ach we kunnen plezier hebben tot je de ware tegen komt.
    Dus ik vroeg wat hij onder plezier verstond. Voor hem was dat. Je komt bij mij thuis we drinken wat en volgen dan onze dierlijke driften.
    Ik: he jammer ik hoopte toch wel op eerst een echte date:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:.
    Ik heb hem vriendelijk bedankt, want hij komt ook uit het dorp en dat ga ik niet meer doen.
    Zegt die, ach als de druk te hoog word weet je mij te vinden.

Ik vraag mij echt af, hoeveel vrouwen gaan hier voor...... hij heeft een leuke kop, maar ik moet toch wel een band met iemand hebben.

Ding dong, hoi, bang bang, doei:eek:

NiVa0230 en cosdy vinden dit leuk.
  14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    @vlindermoeder denk eerlijk gezegd dat het merendeel (zowel vrouwen als mannen) tinder daar voor gebruikt.

15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    Ik ben niet preuts, maar zo plat.

16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Heb dat echt zò vaak meegemaakt. Of dat ze zeggen ja beginnen met plezier maar sta wel open voor iets serieus hoor. En dan blijkt duidelijk van niet.

17. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    Ongelooflijk. Deze was wel gewoon heel eerlijk. Zei nog als je uitgespeeld bent, mag nog wel eens een berichtje sturen. Zegt die, maar dan wil ik nog graag kids. Huh hij was al 40. Dat vinden wij niet raar maar heel bijzonder

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ik wist dat ook niet van je vriend. Maar wel fijn dat je elkaar daardoor extra begrijpt en hij zo reageerde. Nu alles en iedereen gehad dus?
    En nog terugkomend op vorige bericht leuk dat jullie echt officieel een datum hebben en hij het ook benoemde:D die man scoort allemaal tienen

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hahaha nou hij is wel open en eerlijk.
    Ik heb altijd gezegd na mijn scheiding ga ik van God los. Dit was dus precies wat ik wilde:roflmao::roflmao:

Maar puntje bij paaltje niet mijn ding... ik moet dus een klik.

Heb wel een tijdje met iemand gepraat meeeeeeega knap ook wel wat sks inhoudelijk waar hoi je van enzo. Die zou ik echt nog wel een keer willen doen als ik niet meer zou daten, puur lust want hij is ehm 5 jr jonger en wil nog kids en ik niet. En hij is precies hetzelfde als mij op elk vlak en dat is gevaarlijk.:roflmao:

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oh trouwens... X had mij weer gesmst in mijn geblokkeerde sms. Hij stuurde

Ik mag toch hopen dat jij mij niet belt midden in de nacht? Ik heb eindelijk net rust

Wtf is dit. Laten weten ik ben er nog maar ik ben over je heen en wil je even iets sturen zodat je getriggerd word aan me te denken ofzo? What a man..

Ik ga vanmiddag/avond naar Y. Morgen gaan we tandemfietsen dus ik haal dat ding wat eerder op als hij aan het werk is en ga dan vast naar z'n huis toe. Gister stuurde hij bedankt dat je zo'n mooi mens bent met een hartje erachter.

Hij zit niet zo lekker in z'n vel, energieloos ook. Dat vind ik wel lastig om te zien. Wel vakanties bekeken wederom en met mijn ex overlegd of die qua data konden dus ik denk morgen, dan zijn we beiden vrij, boeken.

Verder beginnen ze vandaag aan m'n tuin dus opzich wel goodnews hier sofar.

Deel Deze Pagina