Eerlijk gezegd vind ik dit redelijk brutaal. Dat doe je toch niet? Tenminste.... geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om in mijn partners laptop te gaan snuffelen. Zou voor mij best een issue zijn als dat op die manier zou gebeuren. Misschien eigenlijk wel net goed als hij heeft kunnen lezen welke twijfels jij hebt
Gelukkig deel ik hier niks wat hij niet weet, hij weet hoe ik erin sta. Ach ja, ik zie het niet als brutaal, ik ben zelf ook super nieuwschierig dus ik had denk ik het zelfde gedaan. We zijn een open boek naar elkaar. Ik weet zijn pincode al van zijn bankpas en van zijn mobiel.
Wij zijn ook erg open tegen elkaar, komen gerust in elkaars mobiel, maar berichtjes lezen zo maar uit zichzelf zou voor mij echt een no go zijn. Want dat is niet nodig, doe ik bij hem niet maar zou hij bij mij ook niet doen.
Ik zou dat ook niet zo snel doen, maar als het open en bloot voor mijn neus zou staan.. Niet bewust als controle ofzo. Maar zou ook niet zeker weten of ik niet even zou 'scannen' haha. @hier ik update jullie later een keer, beloofd. Hebben een paar hele pittige dagen/weken achter de rug. En heb nu even geen zin om daar over te praten.
@Lill knuffel meid. Ja hij had ook gewoon ff gekeken logisch en toen vroeg die schrijf jij ook mee bij tinder ervaring. Nou mijn rode hoofd verraden mijn antwoord wel. Maar gelukkig wat ik zei, als hij mee zou lezen, zou hij dingen lezen die hij al weet. Maar in je hoofd denk je dan toch ff piep wat heb ik allemaal gedeeld
@Lill, knuffel voor jou, een pup is heel pittig, hopelijk snel wat rustiger vaarwater voor jullie/jou. @vlindermoeder, dan heeft hij wel heel goed gekeken , ik zou dat echt niet grappig vinden hoor, niet omdat ik geheimen voor hem heb maar voelt dan toch wat raar.
Ik kreeg vandaag bericht van het zkh in Zwolle. Volgende week afspraak bij de ivf verpleegkundige. En bij mijn menstruatie in Februari ga ik starten