Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @brownielover, metal hier dus nope ga niet met je mee :roflmao:, ik duik de andere hoek in.

@Knalrood, ik vind er niks van, dat is altijd zo mega kortzichtig, alsof iemands afkomst wat zegt over hoe diegene is. Maar leuk dat date 3 al bijna is en al gezoend, dat was vlot :oops:. Jaja ik weet dat ik gewoon langzaam ben hahaha.

@Bezigebij, aah wat een lief en attent gebaar, juist dat iemand zulke kleine dingen onthoud is zo waardevol, ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. En ik zeg ook waarom moet er gelijk aantrekkingskracht zijn, als je elkaar niet afstoot is het goed en de rest groeit vaak wel.

@Lill, hoe is het me je?

@Zoe123, klinkt als een leuk uitje in het vooruitzicht, veel plezier alvast.

brownielover vindt dit leuk.
  2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.710
    113
    Vrouw
    Eigenlijk qua muziek van alles en nog wat omdat er allemaal verschillende podiums en tenten zijn.

brownielover vindt dit leuk.
  3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.710
    113
    Vrouw
    Die andere man wilt wel graag nog afspreken en vroeg of ik ook een keer mee ging surfen. Maar wat mij tegenstaat is dat hij nog getrouwd is en samen woont met zijn vrouw. Hij zegt dat zijn vrouw al 9 maanden een ander heeft en dat hij daarom ook weer aan het daten is. Maar als ik dan vraag over scheiden en een eigen huis dan zegt hij dat daar op dit moment nog geen sprake van is. Dus ik heb niet de behoefte om met een getrouwde man af te spreken en ga dat dus ook niet doen.

Mim89, NiVa0230, Lill en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    huh? Das mega raar. En zou voor mij echt wel gelijk een afknapper zijn.
    Fijn dat de andere date goed ging!

@pardoes iedereen is anders toch ;) en de vibe was er op dat moment dus ja het gebeurde vanzelf.
    En wat betreft zijn afkomst ik heb er sowieso niks tegen, maar ik heb echt al een paar rare reacties gehad.
    Vandaag heb ik er met mijn moeder over gesproken (haar mening is voor mij echt heel belangrijk) maar die vond het echt bullshit dat mensen er zo over denken en als ik er een goed gevoel bij heb er gewoon voor moet gaan.
    Dus dat gaf me wel echt een goed gevoel.

we bellen op dit moment elke dag.. soms meerdere keren en de gesprekken gaan echt overal over en duren vaak een uur tot 1,5 uur.
    En verder word er de hele dag door geappt.
    We hebben vooral heel veel plezier samen en er word veel gelachen :D

oh ja nog wel wat geinigs.
    Ik had hem verteld dat mijn familie me altijd een koude kikker noemen.
    Maar in het Engels klinkt dat echt vreemd.. cold frog, dus hij kwam niet meer bij.
    Toen we in de auto zaten naar het restaurant zei die dat ie wat voor me had.
    Had ie een sleutelhanger gekocht van een kikker op een scooter :roflmao: ik hou van die humor :roflmao:

Mim89, Huismuisie, Lill en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Defqon ook goed? :D dan ga ik mee!!

brownielover en Bezige bij vinden dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Wij zitten in dezelfde hoek :roflmao:
    Hier gaat het.. 2 stappen vooruit 1 terug. Januari is gewoon een k*tmaand geweest. Moet het allemaal ff een plekje geven.

Huismuisie vindt dit leuk.
  7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oef dat is nog harder toch!?:roflmao:
    En als uitverkocht zie ik op de vrijdag na:(

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hahaha mijn vriend zoende me op de 1e date al :oops: maar goed. Die zag ik zelf niet helemaal aankomen dus was heel awkward hahahaha.:roflmao: mgoed. Wat @Knalrood ook al zegt. Als de vibe er is.. ja waarom niet.

Huismuisie vindt dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gelukkig is februari met een lekker zonnetje begonnen :thumup:

Hopelijk kan je de ellende een beetje achter je laten.

Lill vindt dit leuk.
  10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oooh heele grote rode vlag. Dit zou voor mij ook een grote no-go zijn. Laat je niet voor z’n karretje spannen hoor. Ook al spreekt hij de waarheid dan nog is het vragen om ellende.
    Vooral voor jezelf.

Bezige bij en Lill vinden dit leuk.
  11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Yes me2. Nu ja niet gelijk hotel de botel verliefd zijn. Ik vond mn vriend al vanaf dag een een lekker ding :oops: en we zijn inmiddels bijna 8 jaar verder. Tijd vliegt echt niet normaal snel.

Lill vindt dit leuk.
  12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oh no; redflag redflag. Als hij al de waarheid spreekt, want tegenwoordig hoor je soms de gekste dingen. Is het toch een enorme afknapper dat ie en nog op papier getrouwd is maar ook nog samenwoont. Laat hem eerst zijn issues maar oplossen voor dat ie met iemand serieus wil gaan daten. o_O

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, knuffel, hopelijk verloopt februari wat beter voor je.

@bezigbij, uhm laat maar, dat soort drama zit je gewoon niet op te wachten. Snel skippen die man, en hopelijk blijft het met die andere gezellig.

14. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    @Knalrood wat klink je heerlijk verliefd

Knalrood vindt dit leuk.
  15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Run run run! Ik heb ooit een date gehad met iemand, ging harstikke leuk, leuk app contact ook enzo. Zegt ie op een gegeven moment ja moet je wel vertellen dat ik nog samenwoon, maar leven als broer en zus, slapen apart, zij is op zoek naar andere woning (hadden ook een kindje). Vond dat al raar maar toch nog contact gehouden. Op een gegeven moment heb ik het afgekapt omdat ik me gewoon schuldig voelde naar haar toe. Paar weken later kom ik hem tegen in de supermarkt, met zijn kindje, en zij ZWANGER. In eerste instantie ben ik doorgelopen, maar erna heb ik hem toch aangesproken waar zij bij stond. Zij kwam op een gegeven moment ook nog naar me toe om dingen te vragen.
    Dus ik vertrouw mannen niet die zulke dingen zeggen. Al helemaal niet als ie ook nog zegt dat van scheiden geen sprake is etc.

Bezige bij vindt dit leuk.
  16. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.710
    113
    Vrouw
    Precies dat, ik geloof dus het verhaal ook niet en al zou het wel waar zijn dan nog zit ik niet te wachten op een man die eerst nog los moet komen van zijn vrouw en op eigen benen moet gaan staan.

Een paar maanden terug had ik ook contact met een jongere man en die bleek ook getrouwd. Toen kreeg ik een email dat hij geen verder contact wilde. Belde hij me opeens 2 weken later op dat hij die email moest sturen omdat zijn vrouw mee las, en of ik thuis was want hij was in de buurt en wilde langs komen. Dus ik heb hem gezegd dat we dat dus even niet gaan doen want hij is getrouwd. Kreeg ik een paar weken daarna een bericht van zijn vrouw want die wilde weten wat er speelde tussen haar man en mij omdat ze middenin een ivf traject zaten en zich af vroeg of het wel de juiste beslissing was om ermee door te gaan.

NiVa0230 en Mim89 vinden dit leuk.
  17. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    Bezige bij en Mim89 vinden dit leuk.
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Noujaaaaaaa :eek::eek: Echt wat een schoften lopen er rond.
    Die kerel waar ik het over had smste me vorig jaar. Dus ik vroeg meteen hoe is het met je vriendin en kinderen. Werd ie nog kwaad ook. Echt idioten zijn het.

Bezige bij en vlindermoeder vinden dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Als je op de link klikt zie je jouw gebruikersnaam en profielfoto. Just so you know ;)

20. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    453
    486
    63
    We zijn in Rotterdam wat gaan eten gisteren:p
    Gewoon lekker simpel een pizza bij de Italiaan.
    Hij had een extra pizza besteld voor mij om mee te nemen naar huis zodat ik vandaag ook te eten had :p
    Verder vooral veel gekletst over vroeger waar hij heeft gewoond en hoe het daar was en waar ik ben opgegroeid.
    We zijn bij hem thuis nog een film gaan kijken daarna , maar we waren zoveel aan het praten dat ik de film amper heb gezien :roflmao:

volgende date staat alweer gepland :D

Lill, vlindermoeder, Bezige bij en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina