@Mim89, ik denk ineens er is een maand voorbij, jij alweer gestart met je poging/traject? @vlindermoeder, klinkt als een geslaagd weekend en alsof je heerlijk hebtgenoten. Wat super lief van hem allemaal, je klinkt ook echt verliefd.
Nog niet. Ik word waarschijnlijk eind deze week ongesteld en dan begin ik weer. Lief dat je eraan denkt ❤️
Goed! Ik ben nu in Vlaardingen. Hij is aan het werk dus ik ga zo even het centrum in en verder lekker relaxen tot hij weer thuis is. Vanavond komt er een vriend langs die die al jaren niet heeft gezien en dan gaan we uit eten met zijn alle. Morgen komen er 2 andere vrienden over vanuit Engeland , dan gaan we naar R’dam. Ik ga zondag pas weer naar huis toe. Ik vind het zo bizar als ik bedenk dat ik ‘m pas 1,5 maand ken. Alles voelt goed, we hebben zo een goeie klik en hij is zo lief voor me. Als ik het er met vrienden over heb zeggen ze ook dat ik echt de jackpot heb gevonden. Iedereen zei de hele tijd al dat het mijn vriend was enz en ik zei constant dat we nog aan het daten waren. Hij wist er vanaf dus als we het ergens over hadden zei die constant yeah but as your Boyfriend ….. met een dikke glimlach omdat ie wist dat ik dan zou zeggen dat we nog steeds aan het daten waren. Maar we hebben het er gisteren over gehad en toen zei die ook dat die wel doorhad dat ik het gesprek daarover nogal akward vind en het probeer te ontlopen dus dat die had besloten dat we niet meer aan het daten waren en dat ie nu gewoon mijn vriend is. Kijk daar hou ik van
Nice, hij klinkt echt als een hele leuke vent. En Vlaardingen.. jeetje, daar heb ik wat tijd doorgebracht in mn leven. Mijn soort van aangenomen opa en oma woonden daar Tegenwoordig wonen ze in Den Haag, maar wel altijd een hele fijne plek gevonden
@Knalrood klinkt goed allemaal! Hou ik van, mannen die gewoon duidelijk zijn haha. Ik ga zondag weer naar Zwolle.
@Knalrood, wat klinkt het heerlijk en zo leuk nu officieel je vriend, hopelijk blijf je lang zo gelukkig. @Mim89, hoe was het in Zwolle? Ik was gisteren in zwolle maar voor een heel andere reden hahaha.
Oh wat super! Hopelijk een heerlijk vlot traject richting een positieve test. Ik was dit weekend in de buurt van Zwolle (giga eind weg voor mij) en heb nog even aan je gedacht
Lief! Haha voor mij is het ook niet in de buurt, ik woon in Brabant Maarja alles voor het goede doel he.
Ja, zeker wel. Ik ben zondag daar in de buurt naar een sauna geweest. En 2 nachtjes een huisje gehuurd, zodat ik de reismomenten een beetje heb gespreid
Het was inderdaad ontspannen. Probeer elke maand een saunadag te plannen. Er komt langzaam wat meer rust. Gezondheid gaat langzaam vooruit, en doordat ik nu weet wat er aan de hand is kan ik soms ook wat minder hard voor mezelf zijn.