24/7 de kinderen is soms zo heftig. Begrijp me niet verkeerd hou enorm veel van mijn kinderen ga door het vuur voor ze. En ze zitten nu zoveel beter in hun vel. Maar ik sta echt altijd aan. Zelfs als ik ga plassen weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen Opladen kan ik niet en merk nu echt hoezeer ik dat eigenlijk nodig heb Ja die man, ik begrijp dat niet eerst de indruk geven mij leuk te vinden. Echt flirten oprecht geïnteresseerd tenminste dacht ik. Naja ik zal hem wel de kans geven als ik hem zie om zich te verklaren waarom alles zo is gelopen en aan de hand daarvan een beslissing nemen. Poh dat is ook shit gewoon dus eigenlijk niet gescheiden. Ga ik zo slecht op
Dat 24 uur aan staan dat herken ik wel, heel vermoeiend. Vind daarom echt fijn dat ie af en toe naar mijn moeder gaat. Dat vind hij zelf ook heel leuk. Even de handjes vrij.
@Juffrouwminoes, goed dtaje er weer bent, en zo vervelend dan als het constant maar door gaat met allerlei dingen op je pad. Hopelijk snel iets meer rust daarin. Dat 24 uur aanstaan herken ik ook wel, hier ook jaren het alleen gedaan, zoon gaat pas sinds een tijdje regelmatig naar zijn vader en dan ook nog een kind met een rugzak dat was soms erg veel, maar nu hij ouder wordt merk ik dat daarin meer rust komt. Wat een rare en domme actie van die man, wat ik mij dan wel afvraag hoezo wil je horen waarom hij dit zo deed en dan beslissen wat je er mee gaat doen? Want iemand die jou zo kan behandelen is jou niet waard, tenzij straks blijkt dat hij maanden in coma heeft gelegen ofzo is er gewoon geen excuus voor, en is het vertrouwen gewoon beschadigd en dat is hard werken om dat te fiksen en waraom zou je zoveel willen investeren in iemand die je nauwelijks kent? Bij mij zou het altijd blijven knagen van straks gaat hij weer.... dus ik zou de eer aan mijzelf houden en denken nope. @Mim89, wat fijn dat er 5 goede zijn gevonden, wanneer hoor je nu of de bevruchting is gelukt? Viel het mee? Doe rustig aan.
@pardoes als er eitjes zijn bevrucht dan krijg ik morgen voor 12u bericht in de zkh app. Als het niet is gelukt dan bellen ze me. Als het gelukt is dan is zondag de terugplaatsing. De punctie is me meegevallen. Ik was onwijs zenuwachtig. Ze hadden tijdje terug al gezegd dat ik evt ook nog slaapmedicatie erbij mocht dus dat heb ik gedaan. Dus nu lig ik lekker op de bank.
Ooh spannend, hou ons op de hoogte en groot gelijk dat je die medicatie erbij hebt gekozen, je hoeft niet altijd stoer te zijn en soms kan het net wat extra rust geven.
Wat super. op naar je kleine wonder Hier vanmorgen bij de huisarts geweest ivm mijn zoontje en dingen waar ik tegenaan loop. Heb nu over een paar weken een afspraak met een wijkcoach om het te bespreken. Eventueel komt die dan ook een keer thuis. Heb dan weer heel erg het gevoel dat ze me gaan beoordelen als moeder.. weet nog niet wat ik ervan vind. Maar goed, heb zelf om hulp gevraagd, dan moet ik dat ook aannemen..
Ja daar heb je zeker gelijk in. Ergens denk ik ook zo hoor. Gisteren toevallig gezien. Hij gaf aan veel gewerkt te hebben ivm een collega zijn vader was overleden
@Mim89, wat een goed nieuws, super spannend zeg, wordt er 1 terug geplaatst of meer? @Lill, meestal wordt je hier eerst doorgestuurd voor onderzoek en komt de wijkcoach pas later in beeld, maar ik weet dat dit per gemeente verschilt. Hier die ervaring dus helemaal niet met de wijkcoach dat ze je beoordelen, ze komen waarschijnlijk met jou praten als je zoon er niet is en willen gewoon horen waar je tegen aan loopt en welke hulp er nodig is. In jouw geval verwacht ik als eerste stap een onderzoekstraject, dus vooral niet te druk om maken, hier alleen maar positieve ervaringen met de wijkcoaches en al jaren goed contact mee en mijn zoon kwam ze toevallig een half jaar geleden tegen toen we een gesprek hadden bij zijn boerderij dus niks geen geoordeel over hoe voed je op. @Juffrouwminoes, wat een kul smoes zeg, ja druk op werk kan maar als je echt belangstelling hebt voor iemand dan ben je bang dat een ander er met diegene vandoor gaat en stuur je minstens even een berichtje of belt even ofzo, het is niet dat je onvindbaar was. Hoe voelde jij jezelf er onder dat hij er gisteren was? En overweeg je toch een date te gaan doen? Als het voor jou goed voelt dan zeker doen maar ik denk dan nou als het zo moet... @hier, morgen verrassing gepland staan voor mijn vriend en merk dat ik het toch wel erg spannend vind omdat hij nog steeds geen idee heeft wat we gaan doen en ik toch ergens denk straks denkt hij nope , ondanks dat ik al tijden roep dit gaat hij echt leuk vinden merk ik nu toch dat ik het spannend vind
Logisch dat je het spannend vind, ik heb dat ook altijd hoor, dan plan je iets waarvan je denkt oh dat is zeker weten geweldig en vlak van tevoren slaat dan toch de twijfel toe. Maar bedenk je eens andersom, het feit dat iemand überhaupt iets voor je plant is toch al geweldig? ook al zou het de plank misslaan, iemand doet de moeite om iets leuks voor je te plannen.. Met die gedachte troost ik me altijd. Maar het pakt altijd goed uit, heb er vertrouwen in dat je hem kent. Word vast geweldig. En dankjewel voor je bericht. helpt me wel. Weet soms gewoon ff niet meer waar ik het zoeken moet.
@pardoes ze plaatsen er 1 terug. Ik weet zeker dat je vriend het leuk vind. Het gaat erom dat je er moeite voor doet. @Lill snap dat je dat spannend vind. Maar vind het alleen maar knap dat je om hulp hebt gevraagd.
Leuk wat gaan jullie doe? @Lill is een wijkteam iets van de gemeente? Hier is het echt drama. Je komt er gewoon niet door heen en er word niet geluisterd en iedereen wijst naar elkaar. Nu gaan we fuseren met een andere gemeente dus hopelijk word het dan beter. Maar wat andere zeggen, het is overal anders geregeld
@Lill, dank je wel voor je woorden dat is ook zo natuurlijk. En niemand vind wat van jou als moeder hoor, tenzij je kind mishandeld wordt en geen eten krijgt enzo, anders zijn ze er puur om jou te ondersteunen in je rol als ouder en te zorgen dat jij de juiste info krijgt om dingen makkelijker te laten verlopen. Het komt goed, @Mim89, en worden die andere dan bewaard? Of gaan die weg? @vlindermoeder, de stad van onze eerste ontmoeting van bovenaan bekijken, Jammer dat je zulke slechte ervaringen hebt met het wijkteam, hier juist erg tevreden over hun inzet en hoe ze meedenken.
Ik deel je mening hierin hoor. Toevallig hem vandaag weer gezien. Ik weet het niet krijg er geen hoogte van. En dan haak ik meestal snel af mezelf kennende
Ik ben mim niet, maar als t goed is worden de anderen ingevroren (eskimootjes ) en kunnen die evt gebruikt worden na deze poging. Dan hoef je niet weer meteen een hele punctie enz.