Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    @Knalrood fotoooooo :D Ik mag pas volgend jaar Juni weer.

@brownielover ik zou die vakantie lekker boeken en dan tegen hem zeggen je hebt tot dan en dan om evt bij te boeken. Als ie echt zo graag met je weg wil dan mag ie wel wat meer moeite doen... Ik bedenk me steeds vaker dit bij mannen uit de film He just not that into you: 'if a man acts like he doesn't care, he just doesn't care'.

Hier niks bijzonders te melden. Afwachten tot ik de definitieve oproep voor de operatie krijg.

2. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    452
    486
    63
    Haal ‘m zo weer weg hoor @Mim89 :)

Nu ga ik sparen voor 1 op mijn bovenbeen, die word een stukje groter :p

Spoetnik vindt dit leuk.
  3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Nou ik heb een berichtje gestuurd dat ik niet meer verder wil op deze manier.
    Dat ik graag meer wil en het voelt alsof ik in een stituationship ben beland en hij in alles zo afwachtend is en ik me daarin teveel aanpas maar dat eigenlijk niet wil. En dat ie de vakantie afhoudt en nja dat als ie niet mee wil dat dat ook oké is. En dat ik het idee heb dat ie het leuk met me vind maar niet als toekomst materiaal en dat dat natuurlijk kan maar dat ie na zo'n lange periode dat best kan benoemen. Dus dat ie zelf maar moet bekijken en benoemen wat ie wil en als dat niet aansluit op mij we beter ieder ons eigen pad kunnen gaan.

Ben benieuwd..

Lill vindt dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Heel mooi!

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Knap dat je dit zo hebt gestuurd! Ben heel benieuwd naar zijn reactie.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ja nja niet heel chique per app misschien maar ik kan me dan gewoon veel beter verwoorden zonder dicht te slaan. Merk dat ik me gewoon enorm onzeker voel en dan gaat het een paar dagen oke en dan slaat het weet toe. Ik wil gewoon duidelijkheid. Dus ik ben heel benieuwd. Ik vermoed dat ie zegt laten we ermee stoppen of 1 of ander politiek correct antwoord waar ik niks mee kan maar dan haak ik ook af. Graag of niet.

Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Snap ik hoor. Ik ben er face to face ook niet goed in. Je verdiend iemand die 100% voor je gaat.

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    #128 brownielover, 24 sep 2024
    Laatst bewerkt: 24 sep 2024
    Klopt en dat heb ik al eens eerder benoemd. Ik ben telkens diegene die dit soort onderwerpen (per app) aankaart en telkens weet hij het politiek correct te beantwoorden waardoor hij niet 'fout' zit maar we dus ook geen steek verder komen. Maar deze vrouw is er helemaal klaar mee.:roflmao: (het afwachtende en niet de duidelijkheid hebbende).
    heb zelfs een jongen uit Rotterdam, ooit eens gesproken via de app, die appte me laatst nog hoe het was. Situatie uitgelegd. Dus ik vroeg hoe is het met jouw date leed. Zei die ja rustig.. wacht nog steeds op jou:roflmao:

Oke dat word niks qua afstand maar die heeft echt al een paar x benoemd af te willen spreken, weekend Parijs opperde die een tijdje terug. Ja ik weetniet ken heel die vent niet maar die laat wel merken dat ie wil.:roflmao: (Verder geen veelvuldig contact mee oid hoor afentoe appt hij mij)

Lill vindt dit leuk.
  9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    En als klap op de vuurpijl. Heb ik een auto aangereden vanavond. En kwam ik daarna X tegen, botste bijna tegen hem aan lopend. Hij keek boos manman zei ook geen woord. Werd er onpasselijk van.

10. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    452
    486
    63
    dit was duidelijk niet jouw dag :o:
    Ook nog bij X.. daar zat je echt op te wachten :rolleyes:

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Nou echt.. zeg dat.:cry:

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oke ik krijg terug dat ie vrij overdonderd is en zich er rot door voelt en het zou waarderen dat ik dit soort dingen face2face zou willen bespreken ipv (steeds) per app. En dat ie er later op terugkomt.

Moet ik daar nouweer meeo_O

13. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Daar hoef je niks mee. Jij hebt de manier gekozen die voor jou het fijnste is. Als hij dat niet fijn vindt jammer dan. Hij houdt jou aan het lijntje.
    Hij zegt dat hij er op terug komt. Prima toch?
    En nu lekker je eigen ding doen

Lill en brownielover vinden dit leuk.
  14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Nouja afwachten dan op wat zijn reactie is en ondertussen je eigen ding doen. Stel je eigen er op in dat het niet gaat zijn wat jij wil. Ik heb echt het gevoel dat hij je aan het lijntje houdt... De laatste man met wie ik aan het daten was ook zo. Noemde me altijd schat, zei dingen als je bent perfect, wanneer gaan we samenwonen, wil samen op vakantie etc. Maar zodra ik dan vroeg ja wat zijn we nou eigenlijk dan was het ontwijken of 'ja we leren elkaar beter kennen en dan zien we wel'. Alles moest op zijn manier.

cosdy vindt dit leuk.
  15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Nee dat denk ik inderdaad ook.
    Ook prima hè. Maar wel vervelend dat ik het er dan uit moet 'trekken' als het ware. Zeker gezien hoe hij 'is' als persoon en waar die voor staat.
    Wat jij zegt over jouw ervaring herken ik hier wel in dat alles op 'zijn' manier moet gaan. Nu wil ik het natuurlijk ook op 'mijn' manier maar medunkt.. we zijn bijna 6maand verder, mag ook wel een keertje.

cosdy vindt dit leuk.
  16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.709
    113
    Vrouw
    Ik heb met deze gast bijna 11 maanden gedate. Uiteindelijk begon ik er genoeg van te krijgen toen ik mijn nieuwe woning kreeg. Zat hier al 2 maanden en hij had het nog niet gezien. Ondertussen zag ik dat ie ging shoppen in mijn woonplaats. Vervolgens wilde ie met me op vakantie. Ik moest maar iets zoeken. Hadden het erover gehad om evt met de auto te gaan (hij rijd superveel en is helemaal trots op zijn auto). Ik had een mooi en goed 4 sterren hotel in Spanje gevonden. Omdat het met de auto was was het een stuk goedkoper omdat er geen vlucht bij zat. Nou zijn reactie hej... 'Ik ga niet op zo'n goedkope k*tvakantie, kunnen we straks meteen red mijn vakantie bellen, ga niet zo'n skere vakantie doen'... 10 keer uitgelegd waarom het goedkoper was, zelfs links gestuurd van hetzelfde hotel maar dan als pakketreis met vlucht; het ging er niet in. Toen kwam hij met vakanties naar Turkije, waaronder in Side. Mijn ex woont daar dus ik zei ik vind alle plaatsen prima behalve Side. Kreeg ik een neerbuigend 'ja joh alsof je hem daar tegen komt'. En ook ja jij werkt niet ik wel dus ik wil gewoon een chille vakantie' Nouja goed hele discussie. Heb het toen gelaten. Paar dagen amper contact. In die paar dagen stuurde ie wel snaps, waar ik amper op reageerde. Na een paar dagen kreeg ik een jammer. Ik hoezo? Ja dat het op deze manier moet. Ik hem gezegd dat ie me gekwetst had met zijn opmerkingen. Nou ook dat begreep ie maar niet. Uiteindelijk zei ik weet je we daten nu bijna 11 maanden en je weet eigenlijk nog amper iets van me omdat je geen moeite doet. Toen zei hij laten we dat maar zo houden dan. Ik zeg ja zulke reacties bedoel ik dus ook. En toen ik nog iets zei was het 'moet ik je nou serieus gaan blokkeren?' Oftewel ik moest mijn mond maar houden. Een uur later heb ik hem geblokkeerd.

Na 6 maanden daten weet je echt wel of je het iets vind worden. Na kortere tijd zelfs al. Laat je niet aan het lijntje houden.

brownielover en cosdy vinden dit leuk.
  17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Knalrood, jullie hebben nog wel contact dan met elkaar? Of is er nu weer radiostilte?

@brownielover, goed dat je het hebt gezegd en wat je nu moet met zo'n reactie? nou helemaal niks, iemand die vol voor je gaat zou direct reageren, vragen kunnen we bellen, proberen af te spreken om er over te praten en zou direct kunnen zeggen wat die wil, iemand die er over moet denken zegt al genoeg, he is not that in to you.

@Mim89, dat verhaal had je laatst verteld, echt waardeloos hoe mannen kunnen zijn. Zo lullig en zeker na zokn lange tijd.

@hier, vrijdag ga ik met zoon en vriend een dagje dierentuin doen en daarna gaan we samen hier heen, dus echt een hele dag samen op pad, ergens vind ik dat dan wel even weer spannend, maar komt ook vast goed, de heren hebben erbeide zin in. Maar is toch weer zo'n stapje wat je zet.

Mim89 vindt dit leuk.
  18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oh wauw.. wat een hork o_O:eek:
    Heel goed dat je het toen afgekapt hebt en grenzen gesteld hebt, jeetje.. sommige mannen zijn echt vreselijk.
    Hier toont ie dus wel interesse in mijn dag, de kinderen, therapie, werk etc. Hij weet vrij veel over me. Heel veel 'klopt' gewoon behalve dat afwachtende en onduidelijke gedoe. Ik kan daar gewoon niet (meer) tegen.
    Bindingsangst, aan het lijntje houden, geef het een naam. Maar ik ben er klaar mee:roflmao:

Maar ik hou jullie op de hoogte, as always.:thumup:

Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ah wat leuk, welke dierentuin ga je?
    En fijn ook dat ze er beiden zin in hebben. Hoop op een beetje mooi weer voor je!

En ik sluit me volledig aan bij wat je zegt. Zo denk ik ook. Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het klaar is. Sowieso denk ik, wil ik iemand die hierover moet nadenkeno_O
    Dus afhankelijk van hoe die zelf reageert, kap ik het wss zelf alsnog af.
    ik denk dat ik een prima, leuke opvulling ben maar that's it. Ook oké he maar laat mij even lekker zelf beslissen of ik daar akkoord mee ga ipv een wortel voor mijn neus houden.:roflmao:

Mim89 vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ben heel benieuwd @brownielover. Ergens snap ik wel dat hij zegt dat hij baalt dat je het over de app doet, maar wat er al gezegd werd, als dat jouw manier van communicatie is. Ik heb dat zelf ook hoor dan kan ik goed verwoorden en nadenken, zeker weten dat ik zeg wat ik wil zeggen, nog eens nalezen indien nodig.
    Evt kan ik daarna wel over bellen ofzo maar dan is het er iig uit.

En ik moet even mijn blijheid delen hoor.. Wij gaan in januari naar Disneyland Parijs :D:D:D:D heel asociaal gewoon samen zonder de kinderen haha.
    Heb er nu al zoveel zin in, ben aan het aftellen.
    Ik ben voor het laatst geweest toen ik 17 of 18 was, maar ik zat toen zo slecht in mijn vel dat ik me letterlijk niks kan herinneren ervan. En de keer ervoor was ik 6 dus dat weet ik ook niet meer. Voelt echt alsof ik voor het eerst ga...

Mim89, Bezige bij en cosdy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina